GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 27 sierpnia 2017

1545. Gotujemy w weekend, cz. 66 tort kawowo-śmietankowy

Witajcie!

Dziś czas na coś pysznego.

Upichcimy sobie torta kawowego z kremem z bitem śmietany.

Oto jak wyszedł:





Przepis na biszkopt: Klik!
Ja zrobiłam wersję czekoladową, tj. dodałam doń 5 łyżek gorzkiego kakao.

Pozostałe składniki:


a) krem
 1 śmietanka 30% - 250 ml

1 łyżeczka żelatyny 
1 łyżka cukru-pudru

b) nasączenie biszkoptu 
 
półtorej szklanki mocnej, przecedzonej kawy
1 łyżeczka cukru
1 łyżka rumu


c) polewa

rozpuszczona w kąpieli wodnej mleczna czekolada
Czynności:

1. Upieczony biszkopt zostawiamy do wystudzenia, a następnie kroimy na dwie równe części.
2. Każdą z części nasączamy obficie szklanką przestudzonej, mocnej kawy z łyżeczką cukru i rumu.
3. Czas na krem! Śmietankę ubijamy z cukrem pudrem na sztywno. W  międzyczasie rozrabiamy żelatynę i - po jej ostudzeniu - dodajemy ją do naszej śmietany ostrożnie wszystko mieszając.

4. Na oba spody nakładamy krem.
5. Spód dolny ostrożnie pokrywamy spodem górnym i smarujemy resztką pozostałej śmietanki. Rozprowadzamy ją także na górze i po bokach wypieku. 
6. Wierzch ciasta polewamy - rozpuszczoną wcześniej w kąpieli wodnej - mleczną czekoladę
7. Wstawiamy do lodówki na ok. 2 godziny. 
8. Wyciągamy cudo z zimnej otchłani i gapimy się chwilę nań.
9. Żremy!

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie , zjadła bym taki torcik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. That looks perfect for Sunday!
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie i na pewno smakuje obłędnie :) Daj kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będziesz przypadkiem gdzieś w mojej okolicy? mam pyszną kawę mango!!! :D przynieś ciasto :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wygląda pysznie, naprawdę, już wieki nie jadłam tortu, a sama nigdy nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjdałabym taki torcik:) Ale mi apetytu narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz Kobieto:) Kocham wszystko, co kawowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię ciast nasączonych alkoholem. A do kawowych się zraziłam, po tym jak kiedyś trafiłam na naprawdę okropne ciasto cappucino! To był horror. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż kawę lubię, nie przepadam za nią w ciastach. Pominęłabym więc ten składnik. Poza tym tort wygląda super i pewnie jest bardzo smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. çok güzel görünüyor güzelim de keşke okuyabilsem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa i bita śmietana brzmi w moich uszach jak wielka rozpusta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. This looks very yummy!
    Have a nice week, dear!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda apetycznie, tylko nie dla nas kawowe słodkości :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie lubię smaku kawy, lubię jej akcenty w ciastach! Więc chętnie bym się na takie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Istna rozpusta! :-D Po prostu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę się na ten tort.
    Najlepiej na dwa kawałki od razu. Zostało coś? ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda przepysznie :) ja też robiłam tort na sobotę na moje imieniny :D mój był z kremem z bitej śmietany i owocami obsypany wiórkami kokosowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nigdy biszkopt nie wychodzi, ale zapisuję przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo mniam pychotka!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pyszny i smaczny tort ☺ Bardzo lubię torty z bitą śmietaną. Pychotka ☺

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru