GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 23 sierpnia 2017

1541. Wishlista z Rosegal.com!



Witajcie!

Dziś przybywam do Was z listą życzeń ze strony Rosegal.com.

Oto co mi wpadło w oko:

a) kimono:


Chiffon Fringed Summer Cardigan Kimono Cover Up
Klik!
b) bluzka z odkrytymi ramionami:




High Waist Plus Size Flower Embroidered Skinny Jeans
Klik!


Appliqued Off The Shoulder Plus Size Pencil Dress
Klik!






Dla przypomnienia:

a) kimono
b) bluzka z odkrytymi ramionami: Klik!
c) dżinsy z motywem kwiatowym: Klik!
d) biało-czarna sukienka: Klik!
e) makowa broszka: Klik! 

A Wam co najbardziej wpadło w oko?

Kathy Leonia

53 komentarze:

  1. Bluzka i kimono super :) sama bym wzięła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżinsy z motywem kwiatowym mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh the jeans with flowers are so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to kimono od Rosegal i polecam szczerze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobione, fajne propozycje $10.20 $11.99 $19.72 $13.99 $1.89

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bluzka druga nawet nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ciuszki :) Kimono bardzo mi się podoba, ale i sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka na zdjęciu wygląda pięknie - ciekawe jak w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżinsy z motywem kwiatów chciałabym znaleźć ( takie co mi na 4 litery wejdą) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie że do tego kimona broszka pasowałaby jak marzenie!:P
    Bluzkę sama bym chętnie zamówiła.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. kimono i bluzeczka <3 coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej -makowa broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią bym przygarnęła propozycję numer 1.
    Bardzo lubię takie rzeczy.
    To super krój.. Klasa! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I fell in love with that blouse!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka z odkrytymi ramionami wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka z odkrytymi ramionami najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie z naszywkami <3 moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie i broszka jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzka baaardzo mi się podoba, ale jak zobaczyłam te rozmiary, to się wystraszyłam, bo to same xl i więcej. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja poluję na sweter-poncho na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very beautiful clothing with flowers!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na drugą bluzeczkę zaświeciły mi się oczy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne kimoko
    I wprost przecudna bluzka z odkrytymi ramionami! <3 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny gust. Wszystko mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka a sukienka super, ciekawe jak przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie bluzeczka podoba mi się najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kimono super ❤ Właśnie dzisiaj kupiłam podobne jeansy do tych wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka z odkrytymi ramionami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Narzutka bardzo w moim stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ta druga koszulka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru