GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 sierpnia 2017

1520. Przesyłka z Zaful.com, cz. 3

Witajcie!

Dziś kolejna porcja nowości z Zaful.com.

Oto co do mnie przybyło.

Maxi sukienka:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Z owym zamówieniem wiąże się nie lada przypał.
Mianowicie pierwotnie zamówiłam sobie niebieski płaszczyk.

Jakie więc było moje zdziwienie, gdy w zamówieniu zamiast niego otrzymałam ową kieckę...
Nie powiem, że jest ładna i mi się podoba, ale kurcze sukienka to raczej nie płaszczyk.

No chyba, że jakieś chochliki przestawiły mi link do zamówienia, twierdząc, że na okres letni kiecka nada się bardziej niźli okrycie wierzchnie.

Dla przypomnienia:

a) maxi sukienka: Klik!

A Wy coś ostatnio zamówiliście z Zaful.com?

Kathy Leonia

PS. Mam dla Was kody rabatowe:

Rosegal  Rosegalxie
Zaful  Zafulxie10 

57 komentarzy:

  1. Masz świetną figurę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś takiego jeszcze z zamówieniem mi się nie zdarzyło . Sukienka prezentuje się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Cię załatwili. Tak czy siak, sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love how this dress looks like water!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk raczej to nie jest ;) Kolor ma fajny, ale jak dla mnie mogłaby być krótsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to niespodzianka:) Dobrze, że sukienka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting dress, like its print)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale myk z tym płaszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, a to Ci chińczyki niespodziankę zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful dress!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka faktycznie śliczna, ale musiałaś być mocno zdziwiona;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczopląsu można dostać od takich wzorów. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To rzeczywiście miałaś niespodziankę z tą zamianą..Ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka super, ale ktoś miał fantazje aby zamiast płaszcza spakować sukienke;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie :D
    Bardzo ładna sukienka, fajny kolorek <3

    Odwdzięczam się za obserwacje:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Although it's not what you waited for, it's really pretty!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to troszkę się ktoś pomylił... Chociaż kolor się zgadza xD

    OdpowiedzUsuń
  19. No to bym się zdziwiła otwierając paczkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe dlaczego doszła sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh nie, ta sukienka wygląda jak dla babć :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Na płaszcz to ona zdecydowanie nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka.
    Do płaszcza raczej niepodobna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalny ten płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny ten płaszczyk:p hehe

    OdpowiedzUsuń
  26. No ewidentnie sukienka to nie płaszczyk ;P Ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No kiepsko wyszło wysyłając Ci kiecke zamiast płaszczyka. Ale na teraźniejszą pogodę kiecka bardziej się nada ;pp

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna sukienka:)
    Długo czekasz na przesyłkę?

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. I love the colour and the print!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj ogromny minus za pomylenie zamówień. Byłabym bardzo zła.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie na blogu można zobaczyć wiele rzeczy z Zaful! Dobrze, ze trafili z rozmiarem!

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka swietna :) a plaszczy moze jeszcze podesla, albo pomylili zamowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo nowoczesny płaszczyk😉

    OdpowiedzUsuń
  35. No po prostu rewelacyjnie w niej wyglądasz!
    Bardzo mi się podoba :)
    No to teraz nie pozostaje nic innego jak się zachwycać :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna ta sukienka. Może następnym razem przyjdzie ten płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się kolorystycznie i wzorek ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś sama podobne wzory próbowałam robić :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz Kathy tej sukience :) Jest bardzo piękna.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka bardzo ładna, ale mimo wszystko minus dla sklepu za taką pomyłkę... :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru