GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 4 sierpnia 2017

1522. Na piątek!

Witajcie!

Dziś sobie coś słodkiego zjemy.

Oto co na mnie czeka:


Skład:



Kaloryczność:


 W okazałości:



Po ugryzie:



To już kolejny baton proteinowy z Biedronki, jakiego próbowałam w ostatnim czasie.

Co mogę o nim rzec?

Cóż, ten waniliowy smak jest jak na razie najsłabszy...
Połączenie słodkiego nadzienia z jeszcze słodszą czekoladową polewą sprawia, że baton jest za słodki.
To ulepek, że mdli.

Dacie wiarę, że spałaszowałam jedynie połowę powyższego ziomka i się zasłodziłam na umór?

Zdecydowanie nie mam ochoty wrócić kiedyś do tego smaku.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. musi być bardzo słodki, aczkolwiek jestem ciekawa jak smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jem takich batoników, zaraz idę na śniadanko,czuję jajecznicę😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam baton oshee. Z orzechami. Pychota:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Wydaje się całkiem fajny ten batonik.
    Mogłabym spróbować chętnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie batoniki, ale n ie jadam zbyt często :) u mnie dzisiaj lody - od wczoraj sie nimi zajadam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami bywają zbyt słodkie słodycze jakkolwiek to nie brzmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj , mulących nie lubię. Dzis skuszę sie na kolejnego loda, jakoś mam problem z ochłodzeniem ciała w te upały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owoce! winogrona, arbuz i BORÓWKI!! MNIAAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam zrobić chałwę z lnu, ale mi się nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takich batoników, ale amatorów pewnie znajdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się twój dzisiejszy kolorek paznokci :)
    Mmmm zjadłabym sobie teraz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dużo bardziej wole Biedronkowe batony musli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mnie taki nadmiar słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja muszę całkowicie zaprzestać jedzenia wszystkiego co słodkie...nawet takich jak prezentujesz batonów. Rzuciłam palenie i niestety bagaryty mi się powiększyły. Nigdy nie próbowałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię aż tak słodkich smaków :/ Miłego weekendu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam i chyba nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jadłam jeszcze takich batoników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie nie ma słodyczy za słodkich :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam takie różowe także z biedry ! Są pyszne :> Polecam spróbować x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj zjadłam sobie Knopersa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja przyjaciółka lubi te batony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś w fazie dużego głodu go kupiłam :D, ale był bardzo słodki.

    OdpowiedzUsuń
  24. From time to time I love these protein bars.
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  25. Za słodko na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raczej nie jadam białkowych batonów :) Ja raczej jem te zwykłe batony :) Ja za to zajadałem się arbuzem :) Pychotka.

    Pozdrawiam,
    Patry

    OdpowiedzUsuń
  27. Ktoś kiedyś powiedział, że to jest w smaku jakby jeść tapicerkę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uwielbiam ten batonik tylko że w wersji malinowej :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru