GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 sierpnia 2017

1527. Przesyłka z Rosegal.com, cz. 1!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z cudami z Rosegal.com.

Oto co otrzymałam:

a) torebka z kwiatem:

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Powiem Wam, że jestem kompletnie zauroczona ową rzeczą.

Torebka z kwiatem to idealne połączenie mojego ulubionego błękitu i eleganckiej czerni.
Nadaje się ona zarówno do pracy jak i na imprezę.
Nie jest zbytnio pakowna, ale to co najważniejsze się tam zmieści.

Dla przypomnienia:

a) torebka z kwiatem: Klik!

A Wy coś zamówiliście ostatnio z Rosegal.com?

Kathy Leonia

57 komentarzy:

  1. jaka śliczna jest ta torebka! bardzo mi się podoba i też taką chcę :) Nigdy nie robiłam tam zakupów, ale zacznę, bo kusi mnie ta torebka jak nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatowe motywy zawsze są w stanie mnie zauroczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this bag looks amazing!
    I love bags so mucht!
    Great post!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to lubię duże torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iiii... nie w moim guście kompletnie, ale super że Tobie się podoba! Niech się wspaniale nosi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie się prezentuje - niby klasyczna czarna torebka, a ten kwiatek robi cały efekt wow

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że podoba Ci sie torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zakupy super :) lubię takie torebki bo wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka fajna, mala, ładna i praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zamawiałam jeszcze nic z tej strony, torebka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ją, ale jakoś się na nią nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta torebka. Też lubię błękit i czerń. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzor ladny, ale jakos taka srednia chyba?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna:) I to nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie się ona bardzo podoba. * Irlandia jest warta zobaczenia. Lepiej jednak lecieć do niej samolotem i później wynająć samochód, niż podróżować samochodem i promem przez dwa dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna. Akurat taka niewielka by mi się przydała teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka nietuzinkowa ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jest piękna i zdecydowanie wyróznia się wśród innych

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś jeszcze nie przekonałam się do zakupów w Internecie. wolę jednak pochodzić, dotknąć ...
    Ale torebka bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna torebeczka !
    Tylko kolor nie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajna torebka!
    Jak długo czekałaś na przesyłkę?

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuferki to torebeczki idealne nie za duże i nie za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że fajna!
    Ciekawa jestem jak się sprawdzi długoterminowo :)
    Super przesyłka.:)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna torebka chociaz bez kwiata była by jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks trendy) Like if that flowers were peinted on it!

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda fajnie, przydałaby mi sie nowa torebunia

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet ciekawie wygląda ten wzór na torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, oryginalny wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna ta torebka, i te inne wersje kolorystyczne też są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No ładna, co by tu więcej mówić :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru