GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 12 sierpnia 2017

1530. Paznokcie na dziś, cz. 65

Witajcie!

Dziś sobotnich pazurów pora.

Oto jak wyglądają:






Użyte produkty:

od lewej: Indigo Nails top coat; Bell Fashion Colot; Miss Sporty Really Me; Wibo Posh Box
Coś mnie ostatnio wzięło na kolor zielony na szponach.

Jak zwykle preferuje odcienie różu lub fioletu, tak teraz zaszalałam i zrobiłam się na seledynowo.

Myślę, że taki odcień w połączeniu z lakierem brokatowym od Miss Sporty i Wibo daje naprawdę fajny efekt.

Całość wytrzymała bez szwanku ok. 8 dni.

A Wy co dziś na pazurach macie?

Kathy i Leon

44 komentarze:

  1. 8 dni łał! Bardzo ładny kolor, teraz też mam mięta na pazurkach. Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój kolor ale ważne aby Tobie się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo długo wytrzymało :) Ja mam maksymalnie 3 dni, a już trzeciego nie wygląda to fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny. Jak od 3 miesięcy nie maluje paznokci - mam duży kontakt z wodą i lakiery się nie spisują :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki :) mięta latem świetnie wygląda i jeszcze ten brokacik :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam miętowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, jeden z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkie :) A ja właśnie zmyłam pazurki i na razie zostaną gołe ^w^

    OdpowiedzUsuń
  9. To akurat nie mój styl, ale fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały mani mani.
    Zdjęcia super oddają ten efekt. Czuję, że ten kolor by mi przypasował.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie odcienie zieleni :) Przy mojej obecnej pracy odpadają pomalowane paznokcie. Posiłkuję się jedynie odżywkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na stopach mam teraz miętowe! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor lakieru do paznokci :) Lubię kolor zielony :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely nail, the color is so pretty and sparkling!
    Anyway, would you like to following each other? Let me know <3


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :) Ja mam dzisiaj czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię taką fakturę płytki po pomalowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor :)
    Następny kolor u mnie na paznokciach to będzie właśnie mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za typową zielenią, ale ta ma w sobie to coś, że chętnie nosiłabym ją na pazurkach :) Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  19. This is my favorite color and favorite effect ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny ten seledyn, też lubię ten odcień. ;) u mnie dzisiaj są jedynie na placach ślady po słoneczniku, który dzisiaj skubię cały dzień. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi sie Twoje pazurki. Super , ze tak długo sie trzymają! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely mani dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. 8 dni to bardzo długo- dobry lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool shade, effectively! At me autumn manicure in violet-gray shades was such a week ago, and now on me. On both manicures there is a review in the blog, look.

    OdpowiedzUsuń
  25. zaskoczyła mnie trwałość :) tyle dni zwykłe lakiery? super! kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie takie kolory, pięknie wyglądają. Dobrze czasami zaszaleć z czymś innym:)

    OdpowiedzUsuń
  27. JA też ostatnio skusiłam się na zieleń! ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru