GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 sierpnia 2017

1521. Recenzja: Lirene Mineral Collection dwufazowa mgiełka do ciała koral morski

Witajcie!

Dziś przyjrzymy się morskiej mgiełce do ciała.

Będę mówić o Lirene Mineral Collection dwufazowa mgiełka do ciała koral morski.

Słowo od producenta: "EFEKT WYGŁADZONEJ i NATURALNIE NAWILŻONEJ SKÓRY JUŻ PO GODZINIE OD APLIKACJI!

Olejkowa mgiełka subtelnie otula ciało zapachem morskiej bryzy oraz w intensywny sposób pielęgnuje skórę, pozostawiając ją aksamitnie miękką w dotyku. Koral morski ma działania antyoksydacyjne oraz pozwala długotrwale nawilżyć skórę, przywracając jej gładkość i zdrowy koloryt. Minerały morskie regenerują i odbudowują skórę, przywracając jej odpowiednie napięcie i elastyczność.

Lekka, dwufazowa formuła mgiełki zapewnia szybką i równomierną aplikację oraz błyskawiczne wchłanianie, nie pozostawiając tłustej warstwy.

Stosowanie: wstrząsnąć energicznie butelką w celu dokładnego połączenia faz. Nanieść równomiernie na umytą i osuszoną skórę ciała, a następnie rozsmarować. Stosować codziennie rano i wieczorem."

Mazidło w butli:



Dwufazowość:


Od producenta:


Skład:



Otworek:


Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt dostałam od Lirene. Normalnie można go ucapić tu za 20 zł.
  Zapach: przyjemny, ciepły, morski.
 Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak przezroczysta butla z otworkiem, z niebieskim korkiem i białymi napisami od producenta. Pojemność: 195 ml.

Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy demakijażu.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że od kilku już dobrych lat - niezależnie od pory roku - staram się systematycznie nawilżać całe ciało. Choćbym nie wiem jak się spieszyła i jak zaspała rano do pracy, nie wyjdę z domu bez porządnego nakremowania się. Co jednak czynić w lato, kiedy to upały sięgają zenitu, a człowiek poci się od odrobiny jakiegokolwiek mazidła? Tu z pomocą przychodzi nam produkt od 
Lirene, który jest idealnym rozwiązaniem na letni czas. Specyfik dzięki swej lekkiej, dwufazowej konsystencji, bardzo łatwo się rozprowadza po ciele, szybko wchłaniając się. Skóra jest nawilżona, odżywiona i na dodatek pięknie pachnie. Mgiełka nie zostawia tłustych śladów na ubraniach, ani nie "lepi się" na skórze w ciągu dnia. Dodam, że produkt mnie nie podrażnia, ani nie uczula. Warto wspomnieć, że powyższa mgiełka jest wydajna, łatwo dostępna i tania. To naprawdę przyjemne mazidła dla każdej, dbającej o swoją skórę kobiety. Polecam. 
Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

54 komentarze:

  1. Chyba ja kiedyś widziałam :)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro polecasz, to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice product!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this kinda products! Thanks for the review!♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej nie znam, ale lubię mgiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to lekki śmierdzioszek jest, ale to kwestia indywidualnych preferencji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polubiłam tą mgiełkę ale zdecydowanie lepiej spisują się u mnie balsamy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie lubie zbytnio dwufazowych kosmetykow juz z zasady, ale mgielka wyglada przyjemnie i bardzo letnio :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this kind of products, are really useful.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tego typu kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny kosmetyk na trwające upały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać to bardzo dobry kosmetyk, nic tylko używać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ciekawy kosmetyk : Faktycznie na upały bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że ta mgiełka już jakiś czas temu mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na teraz mogłabym ją używać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się prezentuje, choć nie wiem, czy bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. it has some really good products. thnks for shearing :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love mineral cosmetics. Interesting product, I'd love to try.

    OdpowiedzUsuń
  20. A widziałam ta mgiełke, widziałam u wielu blogerek. Chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mimo mojej niechęci do samej marki z chęcią bym wypróbowała tę mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą mgiełkę w pracy i mnie ona kusi swoim kolorem i opakowaniem :D Jak widać chyba warto w nią zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki dwufazowe, a jeszcze bardziej lubię patrzec jak się mieszają a potem rozdzielają. Chyba jestem dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta mgiełka to już powoli hit blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny produkt na lato, nie znoszę stosować ciężkich i tłustych balsamów w upały

    OdpowiedzUsuń
  26. Może się skuszę na tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka mgiełka na obecne upały jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Sounds nice! and I bet it has a great scent

    OdpowiedzUsuń
  30. jako mgiełki świetne są hydrolaty!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt, jak mam pomyśleć o jakimś balsamie czy maśle do ciała w ten upał to mnie coś strzela :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie ona od razu zaciekawiła. Po tej recenzji chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wolę typowe mgiełki do twarzy bo w takim ukropie to wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam. Nie znam.
    Totalna nowość dla mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię takie mgiełki :) idealne są na gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. znam,fajna i polecam! Leonku a kiedy jakaś aktualizacja włosowo-skalpowa ? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hoho, nie znam, trzeba będzie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru