GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 13 sierpnia 2017

1531. Gotujemy w weekend, cz. 65 guacamole z suszonymi pomidorami

Witajcie!

Dziś zrobimy coś na szybko.

Oto moja wersja słynnego guacamole.

Tak się prezentuje:




Składniki:
2 kromki chleba
1 miękkie awokado
sok z połówki cytryny
łyżeczka masła
7 suszonych pomidorów
1 ząbek czosnku
przyprawy: sól, pieprz, oregano

Czynności:

1. Awokado myjemy, obieramy ze skóry, usuwamy pestkę, po czym cały środek rozpaćkujemy łyżką. Przekładamy do jakieś miseczki.

2. Pomidory i czosnek kroimy na drobno i dodajemy je do naszej awokadowej paciaji.
3. Wszystko przyprawiamy i mieszamy.
4. Chleb przypiekamy w tosterze lub na patelni, po czym smarujemy go naszą pastą.
5. Gapimy się z ukontentowaniem.
6. Żremy!


Wypróbujecie?

Kathy i Leon 

43 komentarze:

  1. This looks very yummy!
    Have a lovely weekend, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z suszonymi pomidorami jeszcze nie robiłam! Narobiłaś mi ochoty na guacamole, więc pewnie dzisiaj będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love avocado !
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wyprobuje na pewno mmm

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię, ale daję nawet więcej czosnku

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybki i prosty przepis :) Guacamole nigdy nie jadłam, a to dlatego, że nie lubię ani pomidorów ani awokado. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, za awokado nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I hope I'll be able to make avocado tasty one day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam guacamole, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeżarłam, pyszne :). Dzisiaj bez upałów, więc dzień miły .

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... Jadłabym :D Chyba idę do kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie robiłam, ale wypróbuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię awokado, więc nie spróbuję. Ale muszę pokazać ten przepis mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepis dla mojej Córki weganki, choć i mnie smakowałaby taka pasta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Guacamole mogę jeść codziennie...Właśnie kolejne awokado dochodzą do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Woo jaki skład, nigdy czegoś takiego nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Guakamole! Mniam! Wygląda bardzo fajnie.
    Z wielką przyjemnością bym Ci skradła tę kanapkę! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jadłam jeszcze tego, ale same składniki są bardzo smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ale robię troszkę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam awokado w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuję ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nigdy nie robię, a przecież wiem, że zdrowe i smaczne :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że to takie proste. :) Wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru