GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 sierpnia 2017

1540. Recenzja: Dax Sun żel po opalaniu łagodząco-chłodzący z D-Pantenolem 10%

Witajcie!

Dziś czas na coś łagodzącego po słonecznych kąpielach.

Będę mówić o Dax Sun żelu po opalaniu łagodząco-chłodzący z D-Pantenolem 10%.

Słowo od producenta: "ŻEL PO OPALANIU ŁAGODZĄCO-CHŁODZĄCY S.O.S. DLA SKÓRY  
10% D-PANTENOLU, AQUA TOUCH EFFECT


ŁAGODZĄCO - CHŁODZĄCY ŻEL PO OPALANIU, SZCZEGÓLNIE POLECANY DO STOSOWANIA PO ZBYT INTENSYWNEJ EKSPOZYCJI NA SŁOŃCE LUB W SOLARIUM.
IDEALNY JAKO PIERWSZA POMOC PO PRZEDWAKOWANIU SŁOŃCA.

INTENSYWNA PIELĘGNACJA – S.O.S. DLA SKÓRY

Żelowa formuła bogata w specjalnie wyselekcjonowane wysoko, aktywne składniki niezwykle, skutecznie niweluje podrażnienia wywołane nadmierną ekspozycją na słońce lub zbyt długą wizytą w solarium. Zawartość 10% D-Pantenolu sprawia, że żel działa jak kojący kompres na uszkodzony naskórek. Przyspiesza proces regeneracji skóry, zdecydowanie poprawia jej nawilżenie. Produkt polecany jest także dla osób z przesuszoną skórą. 


Zawiera:
• D-Pantenol - mocno nawilża i przynosi ulgę. Wyraźnie łagodzi skutki intensywnego opalania takie jak nieprzyjemne pieczenie, zaczerwienienie, wysuszenie skóry czy uczucie ściągnięcia.

• AQUA TOUCH EFFECT- daje przyjemne odczucie chłodzenia. Koi, łagodzi i uspokaja skórę podrażnioną opalaniem.
• Kwas hialuronowy - zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody, przez co wyraźnie poprawia nawilżenie skóry.
• DNA Complex - dzięki silnemu działaniu antywolnorodnikowemu chroni skórę przed negatywnymi skutkami ekspozycji na słońce.

Żel łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.


SPOSÓB UŻYCIA: Żel nanieś obficie na umytą, osuszoną skórę. Czynność powtarzaj w zależności od potrzeb. W miejscach szczególnie podrażnionych bądź przesuszonych nanieś większą ilość żelu.
UWAGA: W przypadku oparzenia słonecznego skontaktuj się z lekarzem.

Przebadany dermatologicznie."

Mazidło w opakowaniu:






Od producenta:





Otworek:





Na dłoni:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od  Dax Cosmetics. Normalnie można go ucapić tu, gdzie kosztuje ok. 20 zł. 
  Zapach: przyjemny, delikatny, ciepły.
 Konsystencja: kremidło na skórę.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w stylu tubki, w tonacji niebieskości i zieloności z białymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że nie lubię się ze słońcem. Opalam się bardzo rzadko i niechętnie. Można rzec prawie wcale. Niestety obecne dni wypełnione promieniami aż po brzegi, miały nic z moich planów unikania słońca. Na szczęście dzięki  emulsji z 
Dax Cosmetics uniknęłam poważnego przepalenia i przegrzania się. Dzięki dobrej ochronie i odpowiedniej konsystencji, preparat dobrze wnikał w moją skórę, nawilżając ją i chroniąc przez upałami. Wystarczyła rano, po kąpieli, objętość równa ziarnku fasoli, by zabezpieczyć moje ręce, dekolt i kawałek nóg przez spaleniem. Mazidło szybko się wchłaniało, ubrań nie brudziło i do tego ładnie pachniało. Nic mnie także nie podrażniło ani nie uczuliło. Ot wszystko było tak, jak trzeba. Jeśli do tego dodać wydajność, niską cenę i urocze, tubkowe pojemne opakowanie idealne na wyjazd czy do torebki - ot to dopiero jest zacnie! Polecam.
Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon

47 komentarzy:

  1. Ma śliczne opakowanie :) Ja tego lata po opalaniu stosowałam aloes ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie żele chłodzące po opalaniu są super i przynoszą ulgę rozgrzanej skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie produkty, ja ratowałam się aloesem jak sobie cztery litery spaliłam ;/ jaka stara taka głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam, ale skoro polecasz to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo dawno nie miałam nic z Daxa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tylko, że nie ma słońca, żeby przetestować ten kosmetyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. I use a lot this kind of products now in summer.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!
    This product looks very nice!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  11. Robię sobie detoks od zakupów makijażowych wszelakich, bo nie mam gdzie tego trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię się opalać i unikam mocnego słońca. Dobrze, że masz taką ochronę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie miałabym kiedy z niego skorzystać :) całymi dniami siedzę w pracy nawet teraz, a pogoda już niemrawa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. produkty z D-Pantenolem są świetne, nie tylko po opalaniu, ja w tym roku jestem nadal białą więc posłużyłabym się nim po depilacji, myślę, że takie podrażnienia też ten żel by ukoił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama go miała,ja jej podkradłam na wyjazd i dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam tego typu produktów bo się nie opalam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama miała produkt z tej firmy i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio się tak spaliłam, że masakra .. Zapomniałam o kremie.
    Być może taki produkt by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na urlop trzeba zabrać obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio pozbyłam się kilku fajnych produktów o takim działaniu, bo lata nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej firmy nie miałam zadnego produktu do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się nie opalam, więc i problemu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi w tym roku kosmetyki do czy po opalaniu nie są potrzebne:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapamiętam na kolejne lato☺

    OdpowiedzUsuń
  26. zapowiada się interesująco - świetnie,że ma postać żelu xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks like a good after-sun product!
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo - wiele słyszałam o takich kosmetykach. Super!
    To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Ładny design opakowania.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę się opalać, więc też nie potrzebuję takich produktów. Jednak najważniejsze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W ty roku na szczescie uwazalam z opalaniem, to nie musze stosowac:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  32. o proszę jaka wysoka ocena, opakowanie fajne ma

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety nie miałam.. ale wydaje się być całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po opalaniu używam zelu aloesowego.. kurde, jak się tak zastanawiam.. to ostatnio na wszystko używam aloesu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na szczęście nie musze używać takich specyfików. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny zapach. Łatwo się nakłada, ale nie wysycha. Klei się nawet po godzinie. Chłodzi w niewielkim stopniu. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru