GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 sierpnia 2017

1535. Recenzja: Tesori d'Oriente Fiołek z Nepalu woda perfumowana

Witajcie!

Dziś będzie kwiatowo i pachnąco.


Poopowiadam Wam o wodzie perfumowanej Tesori d' Oriente, jaką możecie ucapić np. na Iperfumy.pl.


Słowo od producenta: "Nowy zapach Tesori d'Oriente Fiołek z Nepalu charakteryzowany jest jako symbl skromności i pokory, czyli głównych cech wywodzących się z Nepalu. Zapach Fiołka Nepalskiego jest ceniony przede wszystkim za swą niezwykłą delikatność połączoną ze słodkimi nutami, które nadają perfumom romantycznego całokształtu. Perfumy Tesori d'Oriente to delikatna nura zapachowa, która nadaje harmonii i delikatności każdej kobiecie. "

Bohater w butli:




Od producenta:




Otworek:




Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik dostałam jako prezent, natomiast można go znaleźć na stronie 
Iperfumy.pl, gdzie - wraz z innymi zapachy od Tesori d'Oriente - kosztuje ok. 20 zł

 Zapach: przyjemny, ciepły, głęboki, kwiatowy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik plastikowy, miły dla oka, w tonacji czerni i fioletu z białymi napisami producenta nań. Pojemność: 100 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś pół roku regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jestem fanatyczką perfum 
Tesori d'Oriente. Miałam już Smoczy Kwiat, który służył mi jako poprawiacz humory dobry rok czasu. Co natomiast sądzę o wersji fiołkowej? Ano jest równie zacna jak jej smoczy brat, z tymże delikatniejsza i bardziej kwiatowa. Przede wszystkim, uwielbiam tego cudaka za ten głęboki, fiołkowy, ciepły aromat, jaki wydobywa się z flakonika z każdym psiknięciem. Byliście kiedyś na polanie wysoko w górach pełnej dziko rosnących fiołków? Ja byłam. I to nie raz. Dobrze więc wiem, jakie to cudne, oszałamiające zmysły doznanie zapachowe. Dlatego też woń perfum Tesori d'Oriente jest taka magiczna. Wypisz wymaluj - słodycz, ciepło, ukojenie, uspokojenie. Jak na perfumy za niecałe 40 zł ta kompozycja zapachowa oraz tzw. ogon trwałości (prawie 8 -10 godzin na skórze i do dwóch dni na ubraniu są naprawdę godne polecenia. Jeśli jeszcze nie próbowaliście tego zapachu to koniecznie polecam, zwłaszcza że jest naprawdę niedrogi i w różnych wariantach na  Iperfumy.pl dostępny. Tylko ostrzegam: te perfumy rozchodzą się jak ciepłe bułeczki!
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

45 komentarzy:

  1. NIe miałam i nie znam :)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nieislam. Jestem teraz bardzo ciekawa tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i pierwsze widzę, może by mi sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem sobie wyobrazić jego zapachu natomiast trwałość i buteleczka podoba mi się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupowanie perfum w ciemno, bo ktoś mówi że ładnie pachną jest dla mnie co najmniej dyskusyjne... można to dostać/powąchać gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. I think it would like me a lot.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. tej wody perfumowanej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, czy polubiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na tak długi czas trzymania się zapachu to jestem na 10 razy tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie kojarzę, ale taka trwałość? Wow

    OdpowiedzUsuń
  13. Specyficzne zapachy ma ta marka ALE... zdecydowanie moje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie jej zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już któryś raz słyszę o tych zapachach i czuję się mocno skuszona :D Zaraz sprawdzam czy je gdzieś mogę w sieci ucapić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy by mi się spodobał ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam orchideę i uwielbiam. Niektóre zapachy widziałam w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tego cuda ;) kusisz tym opisem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że jest trwały :) bo niestety często jest tak, że jak coś jest z niższej półki cenowej, to zapach krótko się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BUteleczka prezentuje sie bardzo fajnie. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro jest tak trwały to warto się nad nim zastanowic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze, że przypomniałaś mi o Tesori d'Oriente. według mnie te zapachy nie są aż tak trwałe ale zdecydowanie warto je poznać. należę do fanek

    OdpowiedzUsuń
  23. Radziłabym się zorientować przed recenzją, bo ten zapach został wycofany z produkcji. Ubolewam strasznie, bo go uwielbiałam, ale tak to już jest, coś mi się spodoba to postanawiają wycofać :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale chętnie poznałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie próbowałam.
    Wydaje się fajny. Niemalże same plusy.
    Kiedyś się na nie skuszę może.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam, ale fiołki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachęciłas mnie! Uwielbiam zapach fiołków

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowosc ,ktorej nie znam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt, ładnie pachnie, nie wiele kosztuje i długo się utrzymuje, super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy zapach by mi się podobał, ale cena nie jest wysoka, więc można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This is the first time I have seen this product.
    Intriguing...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogę je poznać, wiele nie stracę:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru