GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 6 sierpnia 2017

1524. Gotujemy w weekend, cz. 64 pizza wegetariańska na cieście naleśnikowym

Witajcie!

Dziś sobie pizzę zapodamy.

Będę to pizza na cieście naleśnikowym z warzywami różnego rodzaju.

Oto jak wyszła:





Składniki:

a) ciasto

szklanka mąki pszennej typu Szymanowska

szczypta soli
szczypta cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
1 jajko
50 ml mleka (ja dodaję na oko, aby ciasto było w konsystencji nie za płynnej)
2 łyżki margaryny typu Rama

b) dodatki


ser żółty
ok. 200 g szpinaku - taki mrożony w kostkach
ok. 7 pieczarek
ser camembert
3 ząbki czosnku
1 spora cebula
rukola

c) przyprawy


oregano, zioła prowansalskie, ostra papryka, pieprz, sól

d) sos pomidorowy gotowy


ketchup Tortex pikantny

e) sos czosnkowy własnej roboty

łyżka majonezu
łyżka śmietany 18%
2 ząbki starte na tarce ząbki czosnku
przyprawy: oregano, zioła prowansalskie, ostra papryka, pieprz, sól

Czynności:

1. Do rondelka wsypujemy mąkę, proszek do pieczenia, cukier i sól i mieszamy. Następnie wbijamy jajko, wlewamy mleko i wrzucamy masło. Wszystko ładnie mieszamy/blendujemy do zniwelowania grudek tak, aby powstała w miarę zwarta masa.

2. Czas na warzywa i dodatki! Pieczarki i szpinak myjemy i kroimy według uznania, a cebulę, czosnek w kostkę. Ser żółty ścieramy na tarce o dużych oczkach.
3. Formę na tartę smarujemy masłem i posypujemy bułką tartą, następnie przekładamy tam naszej ciasto. 
4. Na ciasto kładziemy wszystkie składniki a na końcu posypujemy całość startym serem żółtym i przyprawami.
5. Całość wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C i pieczemy ok. 15 minut, aż do roztopienia sera.
6. Po upieczeniu wykładamy na talerz.

7. Polewamy ketchupem lub sosem czosnkowym - wszystkie składniki podane w podpunkcie e) mieszamy ze sobą.
8. Gapimy się z ukontentowaniem.
9. Żremy!

Wypróbujecie?

Kathy i Leon w ketchupie

52 komentarze:

  1. mniammm, chcę to. niech mi ktoś zrobi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świętokractwo! To nie jest pizza.. tylko wyrób pizzopodobny. 😜😜😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, wygląda przepysznie ;) No i szpinak <3 Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizza na cieśnie naleśnikowym - połączenie dwóch pysznych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie jadłam pizzy mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, wygląda to pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pizza musi mieć mięso. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalnie :) może się skuszę jak zrobi się chłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam tak pizzy, koniecznie muszę spróbować wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka czasem taką robi i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale apetycznie wygląda :) Przypomniałaś mi - dawno nie robiłam tylko moja wersja była z parówką i z patelni ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pizza wygląda bardzo smakowicie. ;) Do tego wszystko dobrze wytłumaczone krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności, dawno nie jadłam pizzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam takiego przepisu na ciasto naleśnikowe :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł. Takiej pizzy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z camembertem musi być pyszna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, pizzy w takim wydaniu jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej pizzy jeszcze nie jadłam, wygląda na super smaczną. Jestem chwilowo na blogu i wpadłam Cię serdecznie pozdrowić.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! super wersja pizzy :3 wygląda smakowicie, aż zgłodniałam ♥
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Chciałabym tego skosztować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny i bardzo smaczny pomysł :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pizzę! Chętnie spróbowałabym takiej wegetariańskiej, więc może wykorzystam ten przepis, tym bardziej, że wygląda smakowicie ;) Dziękuję, że zaobserwowałaś mojego bloga, ja zaobserwowałam Twojego jako Klaudia Żankowska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. As usual great post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam,że przepis mnie zaciekawił. Nigdy nie jadłam pizzy na cieście naleśnikowym. Muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziel się posiłkiem :) miałabym na jutro fajne śniadanie albo na dziś kolację choć już jest dość późno :)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę wypróbować koniecznie :D uwielbiam szpinak!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super alternatywa dla niezdrowych pizz na dowóz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój Mąż jest Wegetarianinem więc by mu przypadła do Gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ta pozza nie zginęła się jak naleśnik? Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  30. Omnomnom, jakie to musiało być dobre!
    Świetny pomysł.
    Muszę przetestować przepis.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezła pizza :) Nie jadłem jeszcze pizzy na cieście naleśnikowym :) Jestem ciekaw, jak taka pizza smakuje ;)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks so yummy) I want to taste it!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki placek. Naleśnik. Omlet. Whatever. ;) Ale wygląda pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru