GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 sierpnia 2017

1542. Recenzja: Vabun for Lady nr 1 woda perfumowana


Witajcie!

Dziś podumamy sobie o wodzie perfumowanej.

Będzie to pachnidło Vabun for Lady nr 1.

Słowo od producenta: "Woda perfumowana Vabun for Lady No.1.

Typ: kwiatowo-leśno-orientalny.

Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo."

Perfumy w butli:



Od producenta:


Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od VabunNormalnie można je ucapić w tu, gdzie kosztuje ok. 90 zł.
Zapach: przyjemny, drzewny, ciepły.
Konsystencja: wodna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jako przezroczysta buteleczka z atomizerem ze złotymi i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy pachnienia.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że lubię perfumy piżmowe z akcentami drzewnymi. Takie połączenie zapachowe przypomina mi beztroski czas wakacyjnych wypraw górskimi ścieżynami, gdy to wiatr hula we włosach, słońce świeci w oczy, a dookoła czuć zapach dzikiego mchu...  Nic więc dziwnego, że perfumy 
Vabun od razu przypadły mi do gustu i pokochałam ich mieszankę aromatów od pierwszego niuchnięcia. Za co je jeszcze lubię? Ano za gustowną, minimalistyczną buteleczkę, przystępną cenę w promocji, niezwykłą trwałość - prawie 10 godzin na skórze! - i niezliczone męskie komplementy w stylu "ale ładnie pani pachnie". Produkty Vabun można ucapić w 
Hebe i Pako Lorente. Polecam szczególnie jest do zapach idealny dla nieokiełzanych duchowo i żądnych przygód kobiet.
Ocena: 4/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

42 komentarze:

  1. Nie lubię żadnych perfum - chyba jeszcze nie trafiłam na "mój zapach" po którym by mnie głowa nie bolala:P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam marki, ale bergamotkę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że naprawdę nie znam tych perfum.
    Teraz pełno ich w blogosferze.
    Musiałabym powąchać.
    Pozdrowionka serdeczne :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo osób je chwali, przez co mam ochotę sprawdzić zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedne swoje ukochane perfumy i jestem im wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych perfum ;) wydają się niezłe, ale ja jestem wierna swoim faworytom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolka bardzo ładna, a czy zapach dla mnie to musiałabym powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nich, jednak osobiście jeszcze ich nie poznalam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądząc po nutach zapachowych coś w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba by mi się spodobało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy byłby to moj zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Męskie znam bo mój miał próbki podobały mi się a damskich nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupowanie perfum w ciemno po czyimś opisie to nie moja bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy by mi się spodobał ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy, ale trochę drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój opis jak zwykłe jest ciekawy, czekam na te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym powąchała ale raczej bym ich nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  20. I don't know the scent but the bottle looks good!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wrażenie, że kiedyś słyszałam tą nazwę, ale niestety nie miałam okazji ich przetestowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot for sharing) looks very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wersję No 5 i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. That's the perfect fragrance!

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfumy kocham, a tych nie miałam ba nawet o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej muszę się przyjżeć, ja mam wersję No5 - bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  27. Great review!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem czy by mi podpasował ten zapach? Ma tonacje ktore lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru