GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 20 sierpnia 2017

1538. Wishlista z Zaful.com!

Witajcie!

Dziś czas na chciej listę z Zaful.com.

Oto co mi się spodobało:

a) sukienka w biało-niebieskie paski:

Flare Sleeve Cut Out Striped Dress - Multi L
Klik!


b) top wiązany:

Stripes Bow Tie Backless Tank Top - Stripe S
Klik!


c) kwiatowy kombinezon:

Cami Floral Chiffon Holiday Romper - White S
Klik!


d) sexi bielizna:

Underwire Sheer Lace Bra And Panty - White M
Klik!

e) etniczne sandałki:

Embroidery Block Heel Two Piece Pumps - Black 37
Klik!

Dla przypomnienia:

a) sukienka w biało-niebieskie paski: Klik!
b) top wiązany: Klik!
c) kwiatowy kombinezon: Klik!
d) sexi bielizna: Klik!
e) etniczne sandałki: Klik!

Klik!
Zniżka 10% na hasło: Zafulxie10 

A Wy co byście wybrali z powyższych rzeczy z  Zaful.com?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Jakoś nic mi nie wpadło w oko ;)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten niebieski wiązany top :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy, ale ten top najbardziej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Top i kombinezon zrobiłyby furorę, chociaż ten pierwszy ma dosyć niestandardowy krój ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the flowery top!
    Have a good Sunday

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bielizna...bajka :D Chce taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne propozycje, ładna bielizna, klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ one pięknie wyglądają.
    Super pomysł na stylizacje np. ta sukienka numer 1.
    To są moje gusta :D
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi się nie podobają. Raszta kest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka i bielizna super, choć ja bym wybrała czarny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najbardziej wpadła mi w oko sukienka numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty z kwiatami są teraz bardzo modne. Ostatnio kupiłam takie córce, mi średnio się podobają. Sukienka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great sekection. I love your choice.

    OdpowiedzUsuń
  14. kombinezon wygląda świetnie przynajmniej na zdjęciu, ciekawe jak w rzeczywistości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sandałki mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta sukienka z pierwszego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka i buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. uhuhuh bielizna sexi :D a ten kombinezon w kwiaty jest piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe jak na żywo będą wyglądały te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi najbardziej podoba się bielizna:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzki w biało-niebieskie paski i kwiecisty kombinezon są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful selection!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  26. Och och och, ja chcę ten kwiatowy kombinezon i te kwieciste butki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. I like everything)
    Sexy bra is cool! I dream about similar, but my husband doesn't like it :-/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka bardzo fajna :) kombinezon również!!
    Bielizna bardzo sexyyy ;d niejednemu facetowi zmiękną kolana :P:P:P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru