GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

1525. Błyszczyki Really Me od Miss Sporty

Witajcie!

Dziś skupimy się na ust błyszczykowaniu.

Będę mówić o błyszczykach od Miss Sporty z serii Really Me.

Oto i one.

Nr 004 Really Coral:


Od producenta:

Skład:



Tubka:



Na ustach:

Nr 003 Really Apricot:



Od producenta:



Skład:



Tubka:




Nr 002 Really Pink:



Od producenta:


Skład:



Tubka:




Na dłoni:



Nr 001 Really Nude:



Od producenta:



Skład:




Tubka:




Na dłoni wszystkie:

od lewej: 004 Really Coral, 003 Really Apricot, 002 Really Pink, 001 Really Nude

Na ustach.

Nr 004 Really Coral:



Nr 003 Really Apricot:


Nr 002 Really Pink:



Nr 001 Really Nude:



Co sądzę o powyższych błyszczykach?

Ano chyba zdjęcia mówią same za siebie.

Mimo czterech wariantów kolorystycznych, jakie były pokazane na dłoni, produkty naniesione już na ustach, nie różnią się od siebie ani o odrobinę.
Mazidła dają efekt pomadki ochronnej, nieco nawilżającej i nieco błyszczącej.

Jak dla mnie jest to efekt ewidentnie bez szału...

Dodatkowym minusem jest ohydny, chemiczny smak, który po prostu no nie mogę zdzierżyć...
Ni to olej, ni to smalec.
Ble i fuj.

Nie muszę chyba więc mówić, że te błyszczyki  Miss Sporty to dla mnie podstępny bubel.
Wyglądają  bowiem uroczo, ale są paskudne w działaniu.

Nie polecam.

Miałyście?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Nie używam błyszczyków, nie lubię. Wolę tradycyjne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przed nimi przestrzegasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie jest to znany mi błyszczyk.
    Mogłabym się zachwycić opakowaniem, ale działanie słabe.
    Naprawdę nic szczególnego, bubel.
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo przeciętne są :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak śmierdzą, to odpadają. Ale Mis Sporty generalnie to kiepska marka... chyba od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądają, ale szkoda, że takie małe bubelki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wygląda ślicznie szkoda ze ma ustach kolory niczym się nie różnią :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich błyszczyków, ze szkołą mi się kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm in love with these colours, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyków nie używam, na co dzień używam pomadek ochronnych, czasem szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za błyszczykami nie przepadam, szczególnie w takiej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie naturalne efekty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. to nie dla mnie, ja wolę trwałe pomadki i mocny, jaskrawy kolor na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. I hate petrolatum on my lips balms.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie przepadałam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze :D Paskudny smak ... już mi się tak nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktycznie w ogóle nie widać O.o

    OdpowiedzUsuń
  19. Tubki ładne mają, hahah.
    A tak to wole pomadki, a jak błyszczyki to takie nadające koloru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno takich nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Bleh, nie lubię błyszczyków :) okropnie się kleją :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie efekt taki sam - kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię błyszczków w takiej postaci bo zawsze wyciskam za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądaja faktycznie fajnie. Szkoda,ze bubel :/ Ogolnie srednio lubie ta firme xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie lubiłyśmy tego typu kosmetyków :P Zawsze mocno lepkie nam się wydawały ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor, bardzo subtelny. Jestem jednak ogromną fanką matowych ust.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe po co kilka propozycji kolorystycznych, skoro na ustach nie widać żadnej różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ogólnie nie lubię błyszczyków :P więc nawet gdyby były dobre a nie są to bym nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się od błyszczyków trzymam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię błyszczyki, ale raczej tych nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. patrząc na same zdjęcia ust pomyślałabym, że to jeden błyszczyk, a nie cztery:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny, delikatny odcień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja akurat nie korzystam z błyszczyków bo słabo je widac na ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks sweet! I don't often wear such tansparent shades, but I always have got one or two)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądają typowo dziewczęco. Szkoda, że są tak kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie żadnej różnicy :/ Wręcz taki bubelek...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wolę pomadki ochronne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. No właśnie, na ręku taka paleta barw, a potem patrzę na zdjęcia na ustach i myślę, że chyba pomyliłaś podpisy, to nie coral tylko nude. A potem patrzę, a one wszystkie tak samo wyglądają. ;) Ale najgorszy ten smak... :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru