GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 marca 2019

2104. BeBeauty Dermonight wygładzająca maska do twarzy na noc

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.

Będę mówić o BeBeauty Dermonight wygładzającej masce do twarzy na noc.

Słowo od producenta: "Be Beauty Dermonight to nowoczesna kuracja do nocnej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Przez noc składniki aktywne wnikają w skórę, intensywnie ją regenerując i upiększając.

Wyselekcjonowane składniki aktywne:

1,5% ekstraktu z kawioru - przywraca jędrność, nadaje promienny blask, odmładza
1,5% MaturPlant Complex - spowalnia oznaki starzenia skóry
Esencja z Orchidei - nawilża i widocznie poprawia wygląd skóry

Szybki efekt poprawy wyglądu: wygładzenie i uelastycznienie skóry."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Skład:




Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Biedronce za ok. 5 zł.
Zapach: słodki, cukierkowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, jak tubka, z elementami bieli, różu i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesiące stosowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam maseczki wszelkiego rodzaju. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji skóry bez stosowania odpowiedniej dawki "maseczkowania się". Staram się jednak nie przesadzić w tym moim szale, bo wiem, że co za dużo, to niezdrowo. Dlatego też po maseczki sięgam zwykle dwa razy w tygodniu, w następującej kolejności: najpierw oczyszczająca (typu Pilaten lub glinkowa) a następnie jakaś nawilżająco/regenerująca. Produkt BeBeauty idealnie wpisuje się w miano takiego produktu odżywczego. Czemu? Ano temu, że przepięknie nawilża, koi i relaksuje skórę, dając uczucie wypoczętej cery. Maseczkę z BeBeauty stosuję zwykle wieczorem, przed pójściem spać, aby rano moja skóra wyglądała pięknie i świeżo. 
Specyfik szybko się wchłania, nie zapycha; jest świetny jako nocna dawka regeneracji dla naszej buzi. Jestem tym mazidłem prawdziwie oczarowana i z pewnością sięgnę po niego jeszcze nie raz. Zwłaszcza, że jest tani, wydajny, ładnie pachnący i bez problemu dostępny. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

40 komentarzy:

  1. Mam dwie maski na noc z BeBeauty, ale inne wersje i jestem z nich zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, będę miała ją na uwadze, bo szukam maseczki dla siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że działa i jesteś z niej zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam cudeńka tego wszędzie, ale skoro działa i taka mała cena to nic tylko brać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę i trochę jestem zaskoczona takim fajnym działaniem przy tak tanim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że u Ciebie się sprawdziła 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. I also love mask. It seems so good, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupuję maseczki w Biedronce, ale wolę te w płachcie, mają często ogromny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę naprawdę warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie miałam ale z ciekawością spróbuję:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam,ale chętnie się skuszę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że jesteś zadowolona, ja rzadko pamiętam o maseczkach

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się nie skuszę, trochę się boję zapychania, ale fajnie, że się u Ciebie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham wszelkie maseczki :D! tą też bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Relaks przy telewizorze , tak lubię. Udanego tygodnia .

    OdpowiedzUsuń
  17. I have never used a product with orchid in it. Sounds lovely!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy tej cenie warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciesze się że polecasz tą maseczkę, bo samo opakowanie mi się spodobało ☺
    Napewno ja kupie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa maseczka ;) i to z orchidea ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam i też jestem zadowolona z tej maseczki do twarzy. Faktycznie odżywia skórę i jednocześnie bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No ale na noc? W nocy to ja śpię! ;p
    Wtarłabym wszystko w poduszkę i tyle. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta Biedronkowa seria jest calkiem calkiem

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very nice cream darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie teraz bym się czymś takim wyszpachlowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze muszę przejść się do Biedry:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym wypróbowała taką maskę, szczególnie, że żadnej nawilżającej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią ją przetestuję! Może i u mnie się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet nie widziałam tej maski w Biedronce. Ba..nawet niewiedziałam, że BeBeauty ma maski w tubach.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru