GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 22 marca 2019

2102. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto co mnie czeka:



Muszę Wam wyznać, że ostatnio na powrót zaczęłam jadać w Green Way.

Na studiach praktycznie co drugi dzień w owej knajpie bywałam i zawsze wychodziłam najedzona po uszy.

Pyszne i zdrowe naleśniki, zupy, pierogi czy krokiety - w dobrych cenach - smakowały mi równie pysznie jak pizza czy frytki.

Powyższe danie to krokiet z kapustą i grzybami, polany sosem grzybowym, podany z bukietem surówek.
Dacie wiarę, że nie zjadłam całej porcji?
Taka była sycąca!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Smakowicie , chyba nigdy nie jadłam w Green Wayu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowitości z rana, aż się głodna zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym takiego zjadła. U mnie dziś spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że dają solidne porcje :) Niektóre bary czy restauracje serwują tak małe, że człowiek nawet nie poczuje smaku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie duża porcja:) ja jeszcze nie wiem co będę jeść. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na krokiety 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. A miałaś rzadziej się w knajpach stołować. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dziś rybka i czerwony barszczyk. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite! Byłam w Green Wayu parę razy,a moja córka chodzi tam na obiad raz w tygodniu,gdy cały dzień musi spędzić poza domem.(Twoja rówieśniczka)
    U mnie będzie dziś - ziemniaki z jajkiem sadzonym i surówką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Surówki wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj niezdrowo frytki , ryba w pomidorach z mozarellą i surówka z kapusty pekińskiej. Do tego różowe wino . Smacznego , Twoje danie wygląda smakowicie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Love purple cabbage😊😊😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie wiem co będę dzisiaj jeść, na pewno coś dobrego z włoskiej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo wygląda smakowicie, ja dziś mam szczawiową

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem fanką Green waya- pyszne to Twoje jedzonko- u mnie zdis zapiekanka szpinakowa z gruszka i sosem serowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego akurat bym nie zjadła :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałabym być mega głodna, żeby całego zjeść. Ale swoją drogą zrobiłaś mi smaka niezłego. Uwielbiam jak do takiego dania dodawana jest masa surówek. Lepiej się wtedy wcina warzywka :). U mnie dzisiaj rybka, niekoniecznie z powodu piątku.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym tego co Ty dzis nie zjadalabym bo nie przepadam za grzybami ;( a jadlam zwykle pierogi w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam tej kanjpki, a na obiad jadłam dziś rybę z frytkami. A ty jadasz ryby?

    OdpowiedzUsuń
  20. o ja! Takiej porcji, to ja bym nie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dziś placki z rybą i papryką :D Tak patrzę na tą porcję i chyba tez bym rady nie dała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieki nie jadłam krokietów..
    A porcja..no powiem Ci, że słusznej wielkości..

    OdpowiedzUsuń
  23. Uy se ve muy rico . Buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż mi ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Que buena pinta!! Feliz domingo! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią bym zjadlz to danie ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru