GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 10 marca 2019

2090. Gotujemy w weekend, cz. 94 pizza rozmaitości

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego i szybkiego.

Oto moje danie, czyli pizza rozmaitości.

Tak wygląda:



Składniki:

a) ciasto

szklanka mąki pszennej typu Szymanowska

szczypta soli
szczypta cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
1 jajko
50 ml mleka (ja dodaję na oko, aby ciasto było w konsystencji nie za płynnej)
2 łyżki margaryny typu Rama

b) dodatki


ser żółty
ok. dwie garście świeżych liści szpinaku
ok. 7 pieczarek
10 plastrów polędwicy z indyka
3 ząbki czosnku
1 spora cebula

pół pomidora
garść kukurydzy
pół papryczki chilli
koncentrat pomidorowy

c) przyprawy


chilli, oregano, sól, pieprz, zioła prowansalskie

d) sos pomidorowy gotowy


ketchup Tortex pikantny

e) sos czosnkowy własnej roboty

łyżka majonezu
łyżka śmietany 12%
2 ząbki starte na tarce ząbki czosnku
sól, pieprz, oregano, zioła prowansalskie

Czynności:

1. Do rondelka wsypujemy mąkę, proszek do pieczenia, cukier i sól i mieszamy. Następnie wbijamy jajko, wlewamy mleko i wrzucamy masło. Wszystko ładnie mieszamy/blendujemy do zniwelowania grudek tak, aby powstała w miarę zwarta kulka.
2. Na stolnicę posypaną mąką wykładamy naszą ciastową kule i zaczynamy wałkowanie. Ja preferuję cienkie ciasto, więc rozpłaszczam zioma ile się da.

3. Czas na warzywa i dodatki! Pieczarki, szynkę, chilli, szpinak myjemy i kroimy według uznania, a cebulę, pomidor, ser żółty, czosnek w małą kostkę. Kukurydzy nie kroimy, bo jest drobna sama z siebie.
4. Na blaszkę do pieczenia - wyłożoną papierem do pieczenia - wykładamy nasze rozwałkowane ciasto, smarujemy je koncentratem pomidorowym. Na tak przygotowany spód wrzucamy wszystkie przygotowane wyżej dodatki i doprawiamy je według uznania. !
5. Całość wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C i pieczemy ok. 15 minut, aż do roztopienia sera.
6. Po upieczeniu wykładamy na talerz.

7. Polewamy ketchupem lub sosem czosnkowym - wszystkie składniki podane w podpunkcie e) mieszamy ze sobą.
8. Gapimy się z ukontentowaniem.
9. Jemy!


Wypróbujecie?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Zielony składnik dałabym na koniec, pizza wygląda smakowicie, na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi apetytu! Wyszło cienkie ciasto, mnie rzadko takie wychodzi, może powinnam dawać mniej drożdży? Pizzę lubię pod każdą postacią. Kiedyś chodziliśmy w Łodzi na pizzę na cieście razowym( Jontek na Moniuszki)też dobra była.
    Twoja ma mnóstwo pysznych dodatków! Jeszcze chwila,a zabiorę męża na pizzę do pizzerii...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham pizze, wręcz ją uwielbiam. Skorzystam z tego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wypróbuję. Mam już swój przepis na pizzę pełnoziarnistą. Stawiam też na inne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za przepis, chętnie skorzystam, pizza wygląda mega apetycznie 😍😋

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko jem wegetariańską. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie nietypowe ciasto jak na pizze ale najważniejsze ze smakowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nabrałam ochoty na pizzę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...I'm really hungry seeing these pictures

    OdpowiedzUsuń
  10. I rarely eat pizza but yours, with all those vegetables seems really appealing to me.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taką domową pizzę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas w domu sami maniacy pizzy😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno nie jadłam pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od dziecka nie lubię pizzy ;):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pycha. Aż mi się jeść zachciało i chyba się poddam i coś jeszcze zjem, choć już późno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodatków nie pożałowałaś 😉 Wygląda mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię domową pizzę i mam szybki przepis na pizzę z patelni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno już nie robiłam sama pizzy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pizze ,pamiętam ze mojej mamie wychodziła baaardzo smaczna ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Yummy! We make a lot of pizza in our house covered with vegetables!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uy se ve genial gracias por la receta

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pizza to jednak na drożdżach, a nie na sodzie/proszku do pieczenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba przestanę na jakiś tydzień oglądać zdjęcia jedzenia, bo mniej więcej przez tyle nie będę mogła jeść takich rzeczy... :( Ale opędzlowałabym ażby poszedł świst ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię czasami zrobić sobie taką pizze:) od razu czuje że zrobiłam się głodna! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka pizza to podobne rozwiązanie jak sałatka do której wrzuca sie wszystko co ma się w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Panicznie boję się podjąć zrobienia ciasta do pizzy samodzielnie. Może kiedyś się odważę, ale na razie - gotowe spody do pizzy z Tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pożarłabym ją w jednym momencie :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru