GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 marca 2019

2100. Modowo z Luvyle!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion talk.

Oto Luvyle, czyli sklep internetowy z ubraniami dla każdego.

I introduced you Luvyle, a webshop with clothes for every one.

Znajdziecie tu same wspaniałości, między innymi bawełniane sukienki.

Here you can find different clotches, for example strapless bodycon dress:

a) biało-czarna:

a) black & white:

V Neck  Belt Loops  Patchwork  Extra Short Sleeve Bodycon Dresses
Klik!


b) niebieska:

b) blue:

Round Neck  Print Bodycon Dresses
Klik!


Zaciekawiły mnie też z koronkowe sukienki:

I am curious about lace skater dresses:

a) biała:

a) white:

Round Neck Lace Hollow Out Plain Pocket  Skater  Dress
Klik!

b) bordowa:

b) burgundy:

Off Shoulder  Plain  Short Sleeve Skater Dresses
Klik!

A Wam co się spodobało z Luvyle?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Zestaw pierwszy oraz czerwona sukienka skradły moje serce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje :) bordowa sukienka cudna! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bardzo klasyczna i elegancka, a przy tym z nutką luzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ czekam na wiosnę, żeby takie kiecki nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czas sukienek się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę trudno byłoby mi wybrać pomiędzy tą biało-czarną a bordową 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza sukienka jest boska:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty pieces. I love the white dress!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się niebieska w białe liście!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love these looks, my favorite is the 4th
    Un besito ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i trzecia najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulala... zakochałam się w tej białej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bordowa sukienka przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biało-czarna sukienka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam sukienki! Bardzo czekam na cieplejsze dni, żeby wyciągnąć moje spódnice i sukienki z szafy :) Z tych propozycja urzekła mnie sukienka biała koronkowa :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie cudne , ale najpiękniejsza pierwsza i ostatnia . Miłego wieczoru .

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedługo panie zaczną chodzić w sukienkac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niebieska najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice selection,I love the white lace dress

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza i ostatnia sukienka - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koronkowa sukienka jest śliczna Aż odwiedzę stronę sklepu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. O, ta pierwsza sukienka cudna! Idealna do pracy!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru