GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 17 marca 2019

2097. Gotujemy w weekend, cz. 95 koktajl śniadaniowy

Witajcie!

Dziś czas na coś pysznego.

Oto moja wersja koktajlu śniadaniowego.

Tak się prezentuje:


Składniki (wychodzi z tego ok. 0,75 litra napoju):

garść mrożonych malin

1 łyżka wiórek kokosowych
3 łyżki płatków orkiszowych
1 łyżka otrębów
1 łyżeczka miodu
dwie szklanki maślanki naturalnej
garść orzechów włoskich

Dekoracja:


bita śmietana

Czynności:

1. Do blendera wsypujemy wszystkie składniki suche: wiórki kokosowe, orzechy włoskie, otręby, płatki orkiszowe. Następnie dodajemy składniki mokre: maślanka, miód, maliny.
2. Całość blendujemy do momentu, aż wszystkie składniki się nam połączą. 
3. Czas na bitą śmietanę! Do wysokiego garnka wlewamy śmietankę 30% i dorzucamy tam fixer do śmietany (ja mam Śnieżkę). Ubijamy całość aż na śmietanie będą pojawiały się wzorki po ubijaniu.
4. Zblendowany koktajl przelewamy do szklanki, dorzucamy na to kleks bitej śmietany.
8. Gapimy się z ukontentowaniem.
9. Jemy!


Wypróbujecie?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Koktajli i smoothie nie "jadam", bo nigdy nie czuję się po nich syta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. maślanki nie wypiję za żadne skarby świata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. So interesting, thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  4. Same składniki, które lubię - muszę sobie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy składnik uwielbiam, więc w połączeniu będzie pysznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. składniki bardzo fajne ;) Chętnie bym spróbowałą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis, ale niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być pyszne! 😁 Poranek idealny..

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajle do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz,że może się skuszę, bo wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na śniadanie takim koktajlem bym się nie najadła, ale jako przekąska między posiłkami byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie przepadam za koktajlami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada smakowicie chetnie sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy by mi zasmakował, coś czuję że był by pyszny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam koktajle na śniadania, jako pierwsze śniadanie w sam raz :)
    Ale mogłabyś popracować nad robieniem ładniejszych zdjęć, bo niestety wygląda bardzo NIE apetycznie :( chociaż na pewno był pyszny, ale zdjęcie nie zachęca, w dodatku robione z góry :/

    OdpowiedzUsuń
  16. W weekendowe śniadanka zawsze stawiam na jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasowałby mi taki koktajl na śniadanie, ale nie wiem czy wypróbuje go :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że wypróbuję! uwielbiam koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super przepis i bardzo fajna alternatywa dla standardowych śniadań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra propozycja na śniadanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zdrowe. :)
    Została mi jeszcze ostatnia porcja mrożonych jeżyn, trzeba je zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam koktajle chętnie spróbuję Twojego Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie takie koktajle, ale zadko kiedy chce mi sie je robic

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, zdrowy i pożywny pomysł na śniadanie :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie robię takich koktajli ani nie śniadanie, ani na inne posiłki. Wolę klasyczną owsiankę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gracias por la receta te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie koktajle! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Punkt 8 podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Smakowicie, ale dla mnie bardziej jako kolacja bądź podwieczorek. Na śniadanie bym się nie najadła ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru