GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 28 sierpnia 2016

1181. Joga dla oczu, cz. 2

Witajcie!

Dziś druga część długo wyczekiwanej jogowej części.
Tutaj pierwsza: Klik!

Teraz z kolei zajmiemy się kwestią pracy przy komputerze, jaka jest - niewątpliwie - najbardziej popularnym powodem problemów ze wzrokiem.

Biura, korporacje, centra handlowe, szkoły...

Wszędzie tam komputer to główne narzędzie pracy, bez którego dana placówka nie może prawidłowo funkcjonować.

Co zrobić zatem, aby - mimo wszystko - praca z komputerem była dla naszych oczu znośna?

Oto wskazówki:

1. Maksymalny czas pracy przy ekranie komputera nie może wynosić więcej niż 8 godzin dziennie.

2. Po ok. 4 godzinach pracy, powinnyśmy zrobić sobie jakąś dłuższą przerwę (najlepiej godzinną, np. na lunch).

3. W trakcie pracy przy komputerze, cyklicznie - co 10, 15 minut - róbmy sobie krótkie przerwy na ćwiczenia zapobiegające zmęczeniu oczu i zrelaksowaniu napięcia mięśni oczu.

4. Podczas pracy przy komputerze unikajmy patrzenia się cały czas na monitor. Róbmy tzw. zerki.
Na okno, na drzwi, na podłogę, na ściany.

5. Jeśli cierpimy na suchość oczu, pamiętajmy o regularnym używaniu kropli nawilżających i mruganiu.

A teraz czas na ćwiczenia na dziś:




Przypominam o możliwości dołączenia do wyzwania:

Lepszy wzrok, wypoczęte spojrzenie - joga dla oczu. Podejmij wyzwanie z Leonem!


Kto pilnie ćwiczy przyznać się?

Kathy Leonia

PS. Mam problem z aktualizacją postów w liście czytelniczej...
Post, miast pojawiać się od razu, pojawia się po 4, 5 godzinach...
Ktoś może doradzi jak to naprawić?

57 komentarzy:

  1. Ja pamiętam, że na 1 roku studiów, kiedy ciągle były jakieś projekty czy zadania, to non stop siedzialam przed laptopem i tak mi się wzrok pogorszył, że aż serce pęka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj dałam odpocząć swoim oczom patrząc na zieloną naturę :) Widzę, że wygląd bloga trochę się zmienił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę zmiany na blogu :) co do wyzwania przyznaje że zapomniałam o nim :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, ani moje oczy ani reszta ciała nie ćwiczyła jeszcze jogi

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też jest problem z aktualizacją postów:/ jeden nie pojawił się wcale w liście czytelniczej:/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba byłam akurat na jakimś wyjeździe, bo przegapiłam pierwsze ćwiczenia. wieczorem postaram się nadrobić;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki z TEGO POSTU (KLIK)
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę trenować moje biedne oczy. Mam wrazenie, że coraz to z nimi gorzej

    OdpowiedzUsuń
  9. Super porady! Niestety w tej sprawie nie pomogę.:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i przydatne wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ćwiczę, ale właśnie to zrobiłam! :D

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko wyzdrowieję, spróbuję. Tutaj dużo rzeczy opiera się na oddechu, a ja chodzę obecnie zakatarzona. Jak to możliwe o tej porze roku? Sama chciałabym wiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami dzieje sie tak własnie z przegrzania...i dużych różnic temperatur :-(
      Życzę poprawy, bo taki stan latem może nieźle wkurzać.

      Usuń
  13. Wezmę od uwagę te ćwiczenia, chociaż takie ZERKI robię często :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. W obecnych czasach nasze oczy naprawdę się męczą...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rady ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie ćwiczyłam oczu :) Ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzrok jest bardzo ważny. Fajne informacje przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa :) Napewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, widziałam takie ćwiczenia w japońskiej książce z yogą twarzy - to akurat było na zapuchnięte oczy :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  20. Na problemy techniczne niewiele pomogę bo sama od wczoraj mam problem, dodaje post, a widać go po 3/4 godzinach????

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety ja nie trenuję moich oczek. Przed komputerem nie siedzę całymi dniami -to jest jeden plus ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie interesowałam się jogą dla oczu. Ale, patrząc na to, ile czasu spędzam przy komputerze, wydaje się konieczna w moim wypadku!

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny post, zwłaszcza,że niestety sporo pracuję przy komputerze :-(

    OdpowiedzUsuń
  24. O te porady z pewnością mi się przydadzą, tym bardziej dlatego, że duzo czasu spędzam przez komputerem, troche uzaleznienie już. Bardzo ciekawy pomysł na post.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka joga się przyda, oj przyda. W pracy całe dnie przy komputerze to i oczka zmęczone. Ja to w ogóle borykam się i z alergią i łzawieniem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że na blogu zmiany! Podoba mi sie! <3 a i post bardzo przydatny! Na pewno wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Leonku może faktycznie czas poćwiczyć te moje stre gały:)
    Ładnie tu u Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chętnie dołaczę do wyzwania :) Fajne zmiany na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę to wypróbować bo noszę okulary :D
    Ps: Nominowałam Cię do Liebster award blog - możesz odp w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Może i by zadziałały, ale nie mam czasu ani cierpliwości do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby takie nie męczące zajęcie a człowiekowi nie chce się oczami poruszać xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  33. przyda się :D na szczescie moja praca nie jest związana z kompem to oczy odpoczywają ..ale jogę chętnie przetestuję :)
    Dzięki za poradę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś czas, że robiłam zerki, bo bardzo przejęłam się oczami. Teraz mi już to przeszło, ale chyba do tego powrócę. Mały wysiłek, a oczy będą zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne ćwiczenia, ale ja trochę leniwa jestem ;) No i nie siedzę przy kompie aż tak znowu długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje oczęta będą ćwiczyć! mam już sporą wadę i z roku na rok jest gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zmieniam datę i godzinę na obecną w Opublikowane dnia i zawsze wychodzi prawidłowo. Ta joga dla oczu jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pilnie to za dużo powiedziane, ale ćwiczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chyba dołączę, bo moje oczy ostatnio bardzo domagają się uwagi... albo okularów.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru