GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 16 sierpnia 2016

1169. Recenzja: Prosper Labs Hair and Nails

Witajcie!

Dziś będzie o wzmacnianiu włosów i pazurów.

Będę mówić o suplemencie diety Hair and Nails, jaki otrzymałam w ramach współpracy z Prosper Labs.

Słowo od producenta: "Pokrzywa korzystnie oddziałuje na skórę.
  • Witamina C poprawia produkcję kolagenu, wpływając na prawidłowe funkcjonowanie skóry.
  • Skrzyp polny wspomaga wzrost włosów i paznokci.
  • Biotyna i cynk pomagają zachować zdrowie włosów.
  • Miedź pomaga utrzymać odpowiedni koloryt włosów i skóry.
 Ilość kapsułek: 60 / waga 1 kapsułki: 350 mg
 Stosowanie: 2 kapsułki dziennie
 1 butelka: 1 miesiąc stosowania."

Skład:


Składniki aktywne mg/kaps. Dzienna porcja (2 kaps.)
Ekstrakt ze skrzypu polnego DER 8-10:1, w tym: 50 100
kwas krzemowy 19 38
Ekstrakt z pokrzywy DER 10:1, w tym: 50 100
kwas krzemowy 0,5 1
Hydrolizat białek kolagenowych 25 50
L-cystyna 20 40
Witamina C 12 24
Cynk 5 10
Witamina E 4,92 9,84
Niacyna 3,675 7,35
Kwas pantotenowy 1,54 3,08
Witamina B6 0,46 0,92
Miedź 0,36 0,72
Witamina B2 0,35 0,7
Tiamina 0,335 0,67
Kwas foliowy 58 µg 116 µg
Biotyna 30 µg 60 µg
Witamina B12 0,24 µg 0,48 µg

Bohater w butli:





Od producenta:








Otworek:



Tableteczki:



Tableteczka:



Tu post o działaniu: Klik!


Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik dostałam w ramach współpracy z Prosper Labs. Normalnie można go znaleźć właśnie tu gdzie na promocji kosztuje ok. 35 zł.
 Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbita, biała, tabletkowa.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik przezroczysty, plastikowy w tonacji zieleni i z białymi ze srebrną zakrętką oraz czarnymi napisami producenta nań. Pojemność: 60 sztuk.
  Wydajność: dobra. Produktu wystarczy na jakieś dwa miesiące regularnego stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że suplementy u mnie to podstawa. Nie zliczę ile już tego typu specyfików wybrałam. Dlatego też, gdy otrzymałam propozycję obczajenia nowości od Prosper Labs nie wahałam się długo. I dobrze zrobiłam, gdy preparat spełnił moje oczekiwanie w 100 %. Przede wszystkim działa! Efekty są widoczne tutaj: i mówią same za siebie. Wysyp baby hair, brak wypadania, mocniejsze paznokcie rosnące jak szalone...i to już w niecały miesiąc (co rano jedna tabletka podczas śniadania) zażywania produktu! Suplement mnie nie podrażnił, nie uczulił, nie wywołał odruchów niepożądanych. Jest wydajny - brałam jedną tabletkę, a nie dwie dzięki czemu starczył mi na 2 miesiące kuracji - i nawet tani. Jedyne nad czym ubolewam to fakt, iż nie można preparatów tych znaleźć stacjonarnie. A szkoda... Nie mniej jednak, liczę, że się to wkrótce zmieni. Do tego momentu jednakże polecam skorzystać ze sprzedaży internetowej sklepu. Nie będziecie żałować.
 Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

36 komentarzy:

  1. O jak działa przeciw wypadaniu włosów to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie próbowałam znaleźć w sklepach i nic z tego! Teraz już wiem, że musze przekopać internety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam, nie używam żadnych suplementów diety.
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zapoznałabym się z tym suplementem, biorę witaminy z grupy b.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bierze się takie suplementy regularnie to na pewno działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale wydaje się być całkiem ciekawy suplement :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bleh, nie umiem jeść tabletek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś wolę takie preparaty kupować stacjonarnie. Póki co jeszcze mam, ale kto wie, może się i skuszę kiedyś. Trzeba wzmacniać te nasze włosięta i pazurki. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już tyle razy próbowałam jakiś suplementów i zawsze po dwóch tygodniach zapominam o ich braniu i nic z tego nie wychodzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale kusi mnie brak wypadających włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe czy u mnie by działało ;D
    może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm...ciekawy produkt, ale mimo wszystko wolę naturalne suplementy :P


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam bardzo podobny, ale nie zauważyłam aż takich efektów, ten byłby lepszy ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja piję pokrzywę i na razie mi to wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym, że skrzyp polny wpływa na produkcje kolagenu, dobrze jest profilaktycznie brać jakieś tabletki posiadające go w składzie :) Efekty naprawdę można zauważyć po kilku tygodniach.
    Czekam na powrót i kolejne posty :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych witamin. Dawno nic nie zażywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień się zbliża więc będę musiała się w to zaopatrzyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba powinnam się zatem skusić na ten lek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie brałam żadnych suplementów, nawet się za nimi nie rozglądam. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny produkt, ale nigdy jest nie uzywałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie słyszałam o takim suplemencie...ciekawy...ciekawy... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy tego nie używałam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko raz używałam suplementów. Ostatnio słyszałam, że wspomagając się sztucznymi witaminami ograniczamy wchłanianie tych naturalnych z pożywienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. ja teraz stosuje biotebal 5 mg kiedyś bardzo mi pomógł jeśli teraz nie spełni swoich wymogów sięgnę po te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie potrzebuję takich suplementów, bo mam gęste włosy i mocne paznokcie. U mnie sprawdza się właściwe odżywianie i ostatnio pestki dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spora cena jak na nieprzebadany suplement diety z kategorii "no name" (nie kryję się z tym, że nie wierzę w takie cuda na kiju) Pytanie co niby podbija cenę tego "czegoś"? Gdyby to był lek to może bym się skusiła, a tak to nawet na to nie spojrzę. Piątka dla tych, którzy "nie lubią supli" ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru