GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 6 sierpnia 2016

1159. Hajże na urlop!

Witajcie!

W ten piękny, słoneczny dzień, przybywam do Was z informacją ważności pełną.

Mianowicie od dnia dzisiejszego aż do okolic 19.08.2016 przebywać będę na urlopie wypoczynkowym.

W planach mam wyjazd za miasto hen daleko, tak, aby zregenerować się po ciężkim ostatnio okresie w robociźnie.
Kontakt ze mną będzie utrudniony zatem, natomiast jak tylko uda mi się złapać wi-fi, coś tam wstawię na FB czy na Instagrama.

Polecam śledzić mnie właśnie tam, abyście mieli pewność, że dycham i że odmęty leśne mnie nie zeżarły.

Co do blogera, tu się także nie musicie martwić.

Mianowicie, przez te dwa tygodnie, posty będą pojawiały się regularnie poprzez automatykę zaplanowania, tak więc możecie być pewni, że duch Leona będzie z Wami.

Tymczasem wyruszam się pakować, bo komu w drogę temu... torba podróżna się nie zamyka!

A Wy wyjeżdżacie gdzieś?

Kathy Leonia


60 komentarzy:

  1. Przydałby mi się właśnie taki wyjazd "hen, daleko", aby odreagować! Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam z urlopu :) A Tobie jeszcze raz życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku :) Ja właśnie wypoczywam koło lasu i wi-fi łapię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, ja niestety w pracy gnije 😜Miłego wypoczynku 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego urlopu :) odpoczywaj !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wakacje to wakacje w rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku! :) Ja niestety nigdzie się nie wybieram w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku kochana, mi się kroi poważna przeprowadzka we wrześniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku kochana :*
    Ja żadnego wyjazdu nie planuje aczkolwiek kto wie może gdzieś się przejadę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku niestety nigdzie się nie wybieram, ach, a przydałby się odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wypoczynku kochana no i przede wszystkim ślicznej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego wypoczynku i pięknej pogodny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu!
    Ja już mam swój za sobą, przydałoby się częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wyjazdu!
    Ja już mam swój za sobą, przydałoby się częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przyjemnego urlopu zatem i ładnej pogody :-)
    Tak, ale wakacje dopiero rozpoczynam pod koniec września więc jeszcze troszkę sobie poczekam. W tym roku odpocznę w nieco cieplejszym klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już po urlopie, ale Tobie życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego i bardzo leniwego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już z wakacji wróciłam i chyba nigdzie indziej się nie wybiorę w tym roku. Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaa wszystko przede mną :) udanego urlopu ❤

    Zapraszam do siebie :) http://immeji.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam.... Eh... A Tobie życzę udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fb nie lubię, a Instagrama planuję założyć.
    Miłego wyjazdu! Ja również jadę, ale do Warszawy. c;

    OdpowiedzUsuń
  24. Udanego wypoczynku i uważaj na komary :D

    OdpowiedzUsuń
  25. My w tym roku robimy krótkie wypady trochę bliżej :) Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego urlopu! Ja jadę za tydzień nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzymy super wypoczynku! I bezpiecznego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypoczywaj! Ja właśnie jestem w Łebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Leonie, życzę Ci, aby urlop był udany! My siedzim w mieście, aczkolwiek nawet lubię to i we wrześniu nad wodę trochę pojedziem. xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja byłam u przyjaciółki pod Krakowem :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru