GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 14 sierpnia 2016

1167. O lampie LED co się zepsuła, czyli czemu nie ma postów o robieniu hybryd?

Witajcie!

Dziś post żałości pełen...

Mianowicie w Leonowej rodzinie kosmetycznej, zamieszkującej biurko, szuflady i kilka szafek, zdarzyła się tragedia.
Istne nieszczęście!

Otóż piękne, cudowna i wspaniała lampa LED odeszła z tego świata przeżywszy dzielnie dwa cykle świetlne tylko.

Niby nic nie zapowiadało tej tragedii.

Ot jak zawsze włączyłam ją normalnie i kroki odpowiednie poczyniwszy, rozpoczęłam nakładania lakieru bazowego na odtłuszczoną i spiłowaną płytkę paznokcia.

Nie byłam nawet w połowie malowania trzecie palca u prawej ręki, gdy wtem usłyszałam dziwne TRACH!

Patrzę i oczom nie wierzę.

Ciemność widzę, ciemność!
Ledowe światło życia lampy bowiem zgasło:




Próbowałam kilkukrotnie bezskutecznych prób reanimacji, ale efekt był taki sam.

Pozostało mi zatem nic innego, jak tylko łezkę smutku uronić podczas układania nieszczęsnej ofiary na stosie wraz z innymi szczątkami.

Nowe sztuki sobie na pewno nie sprawię, bo jeśli wszystkie lampy są takiej wytrzymałości (dwa użycia i TRACH), to ja wolę maziać się zwyczajnymi lakierami.

A Wy mieliście podobną sytuację z lampą LED?

Kathy i Leon

PS. Natchnęło mnie na wiersz:

"Szlachetna lampo LED!
Nikt się nie dowie
Jako babie usługujesz -
 za prędko się psujesz..."





50 komentarzy:

  1. Ja mam lampę LED z zestawu Semilac i wytrzymuje 3 miesiąc przy 4 parach rączek do robienia co 2 tydzień bez zarzutu. Niestety czasem zdarzają sie felerne egzemplarze jak np. mój stary komputer, który w dwa tygodnie po kupnie zepsuł się, a dokładnie jego karta graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. w sensie ten wiersz mnie rozśmieszył ;)

      Lampy szkoda - ja jednak zupełnie omijam hybrydowe tematy

      Usuń
  3. jejku, moja lampa ma ponad 2 lata a może i 3, jest w świetnym stanie. działa bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak szybko się popsuła. Straszny bubel. A wiersz świetny haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy takiej lampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam lampy ;) na razie się 'aż' tak na pazurkach nie bawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj niedobrze że się popsuła lampa ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Złośliwość rzeczy... ;) Szkoda lampy.. a jakaś gwarancja..?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda :-( ja nie mam takiej lampy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear! :)
    kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/stylewecom-summer-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  11. U.. miałam siostrze kupić, dobrze, że się wstrzymałam bo jakby się tak samo skończyło, to szkoda pieniędzy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. U.. miałam siostrze kupić, dobrze, że się wstrzymałam bo jakby się tak samo skończyło, to szkoda pieniędzy :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ogóle nie posiadam takiej lampy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie napisane. Szkoda, że lampa się zepsuła. Z licznych artykułów, które przeczytałam na ten temat i na blogach wiem, że warto kupić droższą lampę, bo te najtańsze lubią się psuć i wcale takie tanie nie są, bo za ich cenę często można mieć coś lepszego niż lampę na jedne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za pech, nigdy jeszcze nie miałam lampy led.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha wiersz udany :D Miałam kiedyś lampę ale nie LED tylko UV - działała na szczęście bez zarzutów :P


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuuu kiepsko :( A to małpa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh no :( ! Rip dla lampki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam świetną lampe ma juz prawie 2 lata i jeszcze nie wymieniałam w niej zarowki ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiersz rewelacyjny!! hahah
    A co do lampy to niestety trafił się Tobie jakiś feler :/

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam LED z Aliexpress, ale była do bani, z resztą czego można się spodziewać po lampie za 20 zł. Później na allegro zamówiłam UV za 80 zł i jestem bardzo zadowolona, wszystko bardzo ładnie utwardza!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no cóż tak bywa ;) ale wiersz świetny! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj.. ja mam Uv i świetnie się sprawdza.
    u mnie rowniez post o pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  24. No niestety, złośliwość rzeczy martwych. Ale zawsze można oddać na reklamację, jeśli jest taka możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. W pazury się nie bawię, ale szkoda że tak szybko zakończyła swój żywot Twa lampa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam taką samą i mam ją bardzo długo :) Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post, looks like something I would like to try.

    xx
    NEW POST PLEASE VISIT: http://www.thestylefanatic.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak to jest jak sie kupuje jakies chinske buble bo taniej. Lampy LED tanie nie sa (zazwyczaj liczby trzycyfrowe) to czego oczekiwac od chińszczyzny

    OdpowiedzUsuń
  30. Przykra sprawa ;( ja mam już chyba 4 lata lampę, ale solidną UV ; w sumie rzadko jej używam , ale służy do tej pory,

    OdpowiedzUsuń
  31. osz kurczę, a ja mam taką samą i jeszcze ( odpukać! ) nic się z nią nie stało

    OdpowiedzUsuń
  32. Wierszyk w samo sedno! Moja lampa na szczęście działa, ale teraz już będę tchnięta strachem, że to takie delikatne stworzonko i szybko może się pokiereszować. A to dopiero... Planujesz zakup nowej?
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śpieszmy sie korzystać z lamp tak często sie psują ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lampo, cudo moje, jesteś jak techniki powiew
    Lecz nikt się nie dowie, jako smakujesz,
    Bo się tak szybko psujesz...
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. wierszyk pierwsza klasa :P
    ja mam swoją lampę starą jak świat kupioną do zwykłych żeli z 10 lat temu? i do tej pory śmiga bez zarzutu :) i hybrydy też utwardza :) jak uda mi się odczytać firmę to ci podam bo jednak jest już podrapana to tu to tam :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam lampy led. Świetny wiersz Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale kiepściutko. Nie miałam nigdy lampy LED, ale jak zacznę sobie robic pazurki to na pewno kupię i mam nadzieję, że mi się szybko nie popsuje :) Super wierszyk.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo szybko się popsuła. Z tego co słyszałam to są one bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dlatego polecam zainwestować w lampę UV, wymieniasz jedynie żarówki i dalej pazury można malować ;) Hmm... moja ma już ho ho ok.7 lat ? i raz wymieniane żarówki dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taką samą i służy mi bardzo dobrze, a używam jej często.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam identyczny mostek i kompletnie się u mnie nie sprawdza. Zupełnie nie utwardza lakierów. Wolę jednak klasyczną lampę UV.

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru