GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 19 sierpnia 2016

1172. Na piątek!

Witajcie!

Dziś sobie posłodzimy duszę, a co!

Będę konsumować tę oto przyjemność:




Skład:


Energia:




Po rozpakowaniu:


Po gryzie:



Powiem Wam, że nigdy wcześniej nie jadłam batonu z masą z orzechów ziemnych.

Byłam bardzo ciekawa, jak kombinacja smaku słodkiej czekolady i słonych orzeszków spodoba się mojemu podniebieniu.

Już pierwszy gryz przesądził sprawę.
Podoba się, a jakże!

Słodkość idealnie zrównoważona słonością sprawia, że chce się więcej i więcej...

Czułam się normalnie jak wiewiórka na jakimś orzeszkowym haju głodowym, gdyż zaraz po spożyciu jednego batona, poleciałam po... drugi.

Pycha i cudo.

Polecam!

A Wy co dziś jecie?

Kathy i Leon w orzechach



47 komentarzy:

  1. A ja dziś jadłam Grześka do kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja takich rzeczy nie lubię ;p a na piątek robię chleb z kaszy gryczanej;]

    OdpowiedzUsuń
  3. mniamm, ostatnio codziennie jem słodycze. a na śniadanie bułeczkę z serem i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas tymczasowy szlaban na słodycze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam ale strasznie słodkie to to:)1 batonik trzy dni jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam, jest naprawdę pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, znowu słodkości...kusisz, a miałam przestać jeść cukier xD



    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam kawałek - dobre było :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze go nie jadłam, ale aż mnie naszła na niego ochota! Uwielbiam orzeszki ziemne! :D
    A teraz podstawowe pytanie - gdzie go kupiłaś? :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiego nie jadłam, ale straszna ochota mnie naszła na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool post dear!♥
    Kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/denim-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Yummy! I need some snacks to carry with me)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kusisz :D bardzo lubię orzechowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi teraz ochoty na czekoladowego batona a właśnie wsuwam drożdżówkę na drugie śniadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten batonik od Wawelu. Kiedyś zwał się bodajże "mocno orzechowy", ale mniejsza o nazwę - smak jest rewelacja :) Pozdrawiam serdecznie :) Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadłam kiedyś i bardzo mi smakował, ogólnie dziś moja mama akurat kupiła czekoladę z takim nadzieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te Twoje słodkie piątki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się bardzo nietypowy ^^ Z tego co widzę na rynku pojawia się coraz więcej takich interesujących smakołyków :3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie na razie bez słodyczy bo dopiero po obiedzie jedziemy na wieksze zakupy do marketu .

    OdpowiedzUsuń
  20. To takie mini masło orzechowe, które uwieeelbiam! Ale bym zjadła, mmm :3

    buziaki!
    Zapraszamy na nowy post u nas - teddyandcrumb.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah, ah, ah takie posty powinny być zakazane :D Bo od razu mam ochotę biec po słodkie do sklepu :)) Na szczęście dziś wcinałam browni - jeszcze smak czekolady mi został, tylko jakaś mała porcja była :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ja go uwielbiam :) tak samo jak KitKata PeanutButter

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pysznie wygląda mniam ;p narobiłaś mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I also follow you.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieeee, nie lubię masła orzechowego. :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie to nawet maslo orzechowe nie wchodzi, także... nie sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wątpię, że jest pyszny, ale zdrowe odżywianie mi na niego nie pozwala haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniecznie muszę spróbować tego słodko-słonego połączenia, bo mnie już od dawna intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam je :) najbardziej adwokat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mi takich rzeczy nie wolno ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Yummy! Would like to try this!

    Dear, follow each other via gfc and bloglovin'? Let me know on my blog, I will follow back.
    Kisses
    TEEN FASHION CORNER

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jadłam ale na pewno spróbuję :)
    Kathy Kathy! A używałaś kiedyś nakładkę do loków na suszarkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę w komentarzach, że sporo osób podziela Twe zdanie i, kurczę, nabieram ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno przepyszny ten batonik :D

    OdpowiedzUsuń
  35. O, masło orzechowe! :O Skurczybyk rzeczywiście może być dobry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy produkt może na kolejnego cheata wjedzie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru