GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 20 sierpnia 2016

1173. Po urlopie!

Witajcie!

Słodkiego, błogiego lenistwa nastał kres.

Czas znów do pracy od poniedziałku iść.
Ale zawsze tak jest, że wszystko co dobre szybko się kończy...

Nie mniej jednak, mogę rzec, iż odpoczęłam.

Nabrałam sił, nawdychałam się powietrza, posłuchałam śpiewu ptaków i szumu wiatru za miastem.
I jest dobrze.
Czuję, że żyję, i że łepetyna mi pęka od pomysłów i chęci działania.

Tymczasem, pozwólcie, że idę ogarnąć zaległe komentarze, emaile, spamy, itp.
W końcu przez ponad 2 tygodnie nieobecności, uzbierało się tego.... hm coś koło 300 wiadomości.

Miałam ambitne plany być aktywna na kanałach społecznościowych bloga, ale - trał chciał - że telefon nie łapał transmisji danych.
I tak oto byłam, niczym człek pierwotny, odcięta od świata internetowego.

Dlatego też, wejście na komputer, zalogowanie się na bloga i na pocztę było dla mnie niczym odkrywanie techniki na nowo...

Nie mniej jednak, teraz czas na działanie i nadrabianie.
Zatem zakasuje rękawy i daję się pochłonąć przez zarosły nieco mchem i kurzem gmail.

A Wy co dziś robić będziecie?

Kathy

71 komentarzy:

  1. Witamy z powrotem :) U nas sprzątanie i zakupy :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś w pracy, ale też nadrabiam zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj pędzę na weselicho :D
    A Tobie życzę powodzenia w ogarnianiu :D Ja po górach miałam z tym problem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ciężko się przestawić z powrotem na tok blogerski po przerwie;)

      Usuń
  4. Korzystając z ładnego słonka fotki pod recki porobię

    OdpowiedzUsuń
  5. To pracowity weekend będziesz miała :-) Ja dziś baluję na urodzinach u brata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zauwazylam ze Cię nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziś jadę, na Kretę z Dziewuchą! ^^,

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy to have you back! I plan to enjoy the weekend and prepare some new posts for the forthcoming week!
    Have a lovely weekend dear! xx
    Vesna - Home Chic Club
    new post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kilku dni siedzę w html :D dobrze że sobie odpoczęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę miłego odkrywania świata internetowego na nowo :D haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na urlop dopiero na początku września :) Miłego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłaś wypoczęta :) Ja dziś leniuchuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj są dni mojego miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To w pełni odpoczęłaś, nawet od wirtualnego świata :) My dziś rodzinnie spędzamy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wypoczynki też są dobre :) ja jak nie używam kilka dni laptopa to czuje się jakbym go pierwszy raz obsługiwała :D haha :D Ja dziś mam nadzieję, plażowanie nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też własnie wróciłam z urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niby całe wakacje mam w koncu wolne, a wydaje mi się, że nic nie odpoczęłam o ironio!

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie to odpoczywałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że wróciłaś wypoczęta :-)
    Ja dzisiaj sprzątam i idę do pracy na noc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, współczuję że już się skończyły wakacje :(( Dla studentów został jeszcze ponad miesiąc :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja leniuchuje bo mam urlop od czwartku :) pełne dwa tygodnie lenistwa :) hrrrr

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze sobie czasem porządnie wypocząć od blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ^^
    I think I'll spend this weekend on blogging, because next week will be too busy @_@

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie przydałby się urlop, jestem przed.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja przez dwa tyg. wakacji też miałam brak internetu.. faktycznie potem trzeba nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że nawet telefon dał Ci wolne - mądra machina xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem jeszcze tydzień na urlopie i potem niestety do roboty...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że wypoczęłaś, a taki detoks od internetu na pewno pozytywnie na Ciebie wpłynął. Jeśli chodzi o moje dzisiejsze plany to szykuje się wycieczka rowerowa ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. A gdzie zdjęcia z wakacji? :>

    OdpowiedzUsuń
  30. I hope you enjoyed your vacation and that you're feeling good after returining to work. Today I plan to do a little reading.

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety, wszystko co dobre szybko się kończy... a w szczególności urlop:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, Leonie. Właśnie wróciliśmy znad jeziorka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mojego leniuchowania na szczęście nie nadszedł koniec, ale zbliża się on wielkimi krokami:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie, że już jesteś :* ja też na wakacjach zostałam odcięta od telefonu i internetu, ale to miało swoje plusy. czasem dobrze jest mieć takie wyobcowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że wypoczynek się udał :)
    Ja w piątek wyjeżdżam na weekend do przyjaciół, więc też na kilka dni będę odcięta od bloga i poczty. Ale taki odpoczynek od internetu dobrze człowiekowi robi :)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie sprzątanie i zakupy dzisiaj, a po południu leniuchowanie. Urlop mam zaplanowany na wrzesień. Miłego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Witamy Cię wypoczętą i pełną nowych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Najgorzej wrócić do rzeczywistości po urlopie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpoczynek od internetu tez jest potrzebny. najgorzej jednak z późniejszym nadrobieniem zaległości... :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na dzisiaj nie mam nic ambitnego do roboty, miałam grilla z rodzinką, odkurzyłam w domu i póki co to na tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Bycie człekiem pierwotnym mnie fascynuje. Wyjechać do Afryki, zamieszkać w jaskini w górach, wiesz - kilka kóz, kury, jakiś małżonek pierwotny, chińskie tenisówki, stary rower, zakurzona, szeroka droga na targ. Całymi dniami przyrządzanie strawy i wyrób biżuterii etnicznej, czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ach, u mnie wolne od bloga przedłużyło się za bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, że odpoczęłaś i nabrałaś sił :) To jest potrzebne każdemu. Urlop fajna sprawa :) Ogarniaj gmail na spokojnie :) Ja dziś z kolei miałam dzień na opalanie, bo pogoda dopisała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nareście jesteś :) Każdemu przyda się chwila odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasami dobra jest taka dłuższa przerwa od korzystania z internetu - swoją drogą ciekawe wyzwanie ;) Dzisiaj czytałam książke i spacerowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdemu jest potrzebna chwila odpoczynku, choć później nadrabianie zaległości jest naprawdę czasochłonne ;)
    Ja aktualnie też nadrabiam swoje zaległości z komentarzami, choć u mnie tak dużo się tego nie uzbierało. A tak to robiłam zdjęcia dla odprężenia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahaha przynajmniej naprawdę odpoczęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie na blogu nie było... 3 miesiące...nawet nie chce pisać ile wiadomości na mnie czekało :(

    OdpowiedzUsuń
  49. A mi się zaraz wakacje skończą :(.

    OdpowiedzUsuń
  50. No tak, jasne że fajnie tak odpocząć :) Po urlopie faktycznie chce się żyć i ma się pełno energii :) Obyś miała tyle energii na cały rok :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie, że już jestes! Czekam na posty :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. 300 wiadomości?? No to było od czego odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie czasem odpocząć od kompa;]

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też będąc na wakacjach, byłam odcięta od internetu ;) I od tego czasu mam trochę trudności z przestawieniem się do działania, przynajmniej w kwestii blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj ponownie :) A u mnie bez zmian. Mnóstwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przerwa zawsze jest potrzeba :) Powodzenia w pracy ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Czyli prawie jak u mnie. Tylko ja świadomie zostawiłam sprzęt w domu i uciekłam od świata wirtualnego. Cudowna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie, że wróciłaś :D Ja wróciłam wczoraj, ale dzisiaj wzięłam jeszcze urlop :D

    OdpowiedzUsuń
  59. No i fajnie, że wypoczęłaś :) Ja weekend mam dziś i jutro heh, więc lenistwo, lenistwo i lenistwo się u mnie zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  60. I dobrze, że od wirtualnego świata też mogłaś odpocząć :) Taki urlop jest najlepszy i daje najlepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru