GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 25 sierpnia 2016

1178. Recenzja: Missha Signature Glam Art Gloss błyszczyk do ust

Witajcie!

Dziś będzie błyszczykowo.


Zapodam Wam słów kilka o mazidle z Missha.


Słowo od producenta: "Luksusowy błyszczyk Missha Signature Glam Art Gloss do ust w intensywnych, nasyconych kolorach w stylu glamour. Błyszczyk zawiera peptyd ze słodkich migdałów, kolagen morski i 7 składnikowy kompleks biżuteryjny (ametyst, turmalin, perła, platyna, diament, rubin). Intensywność koloru utrzymuje się do do 12 godzin. Błyszczyk zawiera filtry UV."


Bohater w opakowaniu:








Po otwarciu:




Końcówka malująca:





Skład:


Copper Tripeptide, Acetyl Hexapeptide, Palmitoyl Pentapeptide, Diamond Powder, Pearl Powder, Tourmaline, Coral, Powder Jade, Ruby Powder, Amber, Amethyst Powder, Rose Hip Oil, Mango Butter, Shea Butter, Argan Oil, Pomegranate Seed Oil, Grape Seed Oil, Moringa Oil, Babassu Oil


Na dłoni:






Na ustach:





Szczegóły:


Cena i dostępność produkt dostałam w ramach giftu Missha na K-Beauty Poland, czyli spotkaniu organizowanym przez Kotra, o którym pisałam tu: Klik! Normalnie można je ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 50  zł.
  Zapach: świeży, słodki.
 Konsystencja: błyszczykowa na nogi.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe na kształt błyszczyka w eleganckiej, czerwono-złotej tonacji i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 8 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starcza na jakieś pół roku maziania się.
Działanie:  zacne.  Zacznę od tego, że - jak już dobrze wiecie - nie lubię i nie kupuję błyszczyków z zasady. Bo się kleją, bo się ciapią, bo się mazią. Błyszczyk z Missha ma podobne właściwości denerwujące, natomiast, mimo tego, polubiłam go. Czemu? A za efekt, jaki tworzy na ustach. Już jedna aplikacja sprawia, że wargi nabierają pełności, zdefiniowania i  trwałości koloru - aż do kilku godzin! Możemy jeść, pić, całować się - błyszczyk trzyma się jak stal hartowana. Oprócz trwałości mazidło pięknie pachnie i elegancko wygląda, niczym milion dolarów. Nie można zapomnieć o zapachu - głęboki, słodki, przyjemny - jaki po aplikacji utrzymuje się na wargach tylko - niestety - około godziny. Oprócz tego błyszczyk jest wydajny i dostępny w sieci. Nie kupię go jednak ponownie, bo nie wzruszył moim jestestwem na tyle, by zniweczyć tzw. klątwę błyszczyka. Nie mniej jednak - można wypróbować.

Ocena: 4/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem


PS. Zapraszam do polubienia Leona na FB: Klik!

95 komentarzy:

  1. Ja podobnie jak Ty nie jestem fanką błyszczyków, jednakże Twój ma ładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo ładnego koloprku to bym nie kupiła bo nie lubię lepkości na ustach i jeszcze jak wiatr podwiewa i włosy się kleją do ust brrrrr :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta lepkosc najbardziej wkurza w blyszczykach...

      Usuń
  3. Rzadko używam błyszczyków:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że będzie bardziej intensywny na ustach. Jak już można się przyzwyczaić - cena nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie nalozylam cienka warstwe by bylo delikatniej;)

      Usuń
  5. Na ustach nie wygląda dobrze. Na słoczu kolor jest piękny intensywny, na ustach niemal nie widać. Zbiera się w załamaniach, wyraźnie widać to na zdjęciu. Za te pieniądze to jednak można wiele więcej wymagać, to chyba zwykły bubel jednak.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt cienkiej warstwy. Nie lubie jak blyszczyki mi splywaja

      Usuń
    2. Czy ja wiem? Do kosmetyku za 50 zł to ja wymagam nienaganności nawet przy jednej warstwie. ;) No weź bądź obiektywna, nawet przy nielubieniu czegoś wypadałoby wymagać. :)
      W tej cenie na promocji można ucapić The Balm, Clarins czy ArtDeco :) dokładam 10 zł i mam MACa .. więc zdecydowanie bubel! :P
      Aha.. i ja lubię błyszczyki (od czasu do czasu, szczególnie jak włosy mam upięte). :D
      Aha i dobry błyszczyk nie spływa, jak coś spływa jest bublem. ;)

      Usuń
  6. Lubię błyszczyki, ale cena tego za wysoka.
    Kolorek dość fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolorek :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje sie luksusowo. Plus za trwalosc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja miłość do błyszczyków skończyła się jakies 10 lat temu, kiedy kupowałam Bravo i inne gazety. Teraz jestem raczej fanką matowych szminek. Ale ten produkt wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. daje bardzo subtelny efekt ale i tak chcę mieć cały zestaw, z którego błyszczyk pochodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie takowy produkt, taki no z niego błyszczyk no. Ja mimo wszystko wolę bardziej kryjące, nawet jeżeli ma to być błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ładnie po opakowaniu, chociaż efekt na ustach nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem wielką zwolenniczką błyszczyków. Mam jeden, który namiętanie używam, pielęgnujący z efektem Glow z Boujois. Jest na tyle delikatny, że można się nim maźnąć nawet poza konturem ust i efekt ujdzie xD takiego intensywnego bym się obawiała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma bardzo ładny kolor, a opakowanie wygląda na ekskluzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak będę miała okazję to może się nawet skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda na ustach, ja jednak wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jednak nie lubię błyszczyków, wolę pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też myślałam, że będzie bardzo intensywna ;) na codzień w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką wytrzymałość ten błyszczyk zasługuje na zakup! I ta wydajność... :) Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda , że kolor na ustach jest słabo widoczny. Bo tak to super

    OdpowiedzUsuń
  21. błyszczyki to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie lubię błyszczyków i nie mam ani jednego. Kolor na ustach ledwo widoczny, wolę intensywniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo kolor sam w sobie ładny ale wole bardziej różowe blyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek tyle, że ja też nie lubię błyszczyków :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wolę pomadki, lepkość w błyszczykach mnie drażni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że kolor traci na intensywności na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  27. myślałam, że na ustach kolor będzie bardziej intensywny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę pomadki nawilżające
    laurie-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor bardzo ładny :) taki żywny i sexowny :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzadko kiedy używam błyszczyki, ale czytając to co piszesz ten wydaje się być super.
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam i obserwuję przez email, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. I need one of them, this seems great! Thanks for your comment dear, I'm following you:)
    Have a nice day
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio sięgam tylko po pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zwykle sięgam po coś nawilżającego ale kolorek i tak ładny :)

    http://shinybraidd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wciąż szukam błyszczyka idealnego; może ten post mi pomoże ;-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor i opakowanie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. też miałam ten błyszczyk...jednak ja i one to niezbyt dobra kombinacja :( ale ma przynajmniej bardzo ładny kolor
    https://ladylaurentis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś uwielbiałam błyszczyki ale teraz kiedy mam długie włosy nakładanie błyszczyka źle sie kończy brrr :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny kolor :) też jakoś średnio lubię blyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na ustach wyglada delikatnie :) Ja lubie matowe pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety u nas błyszczyki nie wchodzą w grę :/ Ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na ustach wygląda delikatniej niż w opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam błyszczyki, ale cena tego cudeńka odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  43. A embalagem é bem bonita... gosto da cor também.

    Bjim...
    blog Usei Hoje
    Instagram | Twitter | Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  44. Błyszczyk jest w porządku, ale mnie nie oczarował. Spodziewałam się po nim efektu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie lubię błyszczyków, ale ten całkiem fajnie wygląda na ustach;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj błyszczyk są nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie lubię błyszczyków, wolę mocniejsze efekty na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeśli chodzi o mazidła do ust, to wolę pomadki, jakieś balsamy. Błyszczyki odpadają, bo zawsze mi się od nich usta kleją, nie cierpię ich konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  49. Taka cena a efekt marny :/ po takich kosztach oczekiwała bym więcej pigmentacji:(

    OdpowiedzUsuń
  50. Też nie jestem fanką błyszczyków i osobiście wole moce krycie na ustach. Jedynie pomadka ochronna jest u mnie bez koloru :D
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdecydowanie wolę większą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cena powala na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Prezentuje się ciekawie, opakowanie świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie, to nie błyszczyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Błyszczyk bardzo ładnię się prezetuje <3
    i ma fajny kolor :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. I don't know this brand but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajniutki ten błyszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam Mishę, ale za błyszczykami średnio przepadam :( Wolę tinty i pomadki oraz matowe wykończenie bez połysku :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  59. Za taką cenę nigdy bym nie kupiła zwykłego błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  60. A ja lubię błyszczyki :) Ten mi się bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. myślałam, że będzie bardziej wyrazisty na ustach

    OdpowiedzUsuń
  62. Cóż, jeżeli utrzymuje się na ustach dłużej, to może jest wart swojej ceny :) ja go jednak nie kupię, też nie lubię błyszczykow;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Na ręce wygląda jak "mój" kolor, ale już na ustach zdecydowanie zbyt delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię błyszczyki i w zasadzie tylko ich używam , bo szminek nie lubię, ale ten kolor wygląda dziwnie na ustach ;(

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale wściekły kolor :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. aww) love this shade! romantic and sweet)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  67. Rzadko używam błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Produkt ciekawy, ładnie wygląda na ustach :) Jednak cena jak dla mnie za wysoka :/

    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny błyszczyk. Kolor mega! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Niewielka trwałość przy sporej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie za bardzo lubie to mazanie sie błyszczyków na zębach

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru