GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 27 sierpnia 2016

1180. Paznokcie na dziś, cz. 28

Witajcie!

Dziś będzie goło i wesoło.

Oto jak wyglądały moje pazury przez ostatnie 2 tygodnie:





Tak, oczy Was nie mylą.
Przez ostatni czas nie miałam jakoś chęci ani nastroju malować szpon.

Złożyło się na to kilka czynników.
Po pierwsze urlop, po drugie lenizm, po trzecie tzw. apococizm.

Doszłam bowiem do wniosku, że gołe pazury nie wyglądają wcale źle.
Ba!

Dzięki suplementacji ziomkiem od Prosper Labs: Klik! nabrały wigoru i krzepy i spokojnie mogą prezentować się bez ozdób lakierowych.

Tak więc dumnie ogłaszam, że naturalne paznokcie są najpiękniejsze!

A Wy co dziś na pazurach  macie?

Kathy i Leon

72 komentarze:

  1. u mnie od trzech tygodni też goszczą gołe paznokcie, ale z zupełnie innych powodów niż u Ciebie. ja postanowiłam dać im odrobinę odpocząć od hybryd, poza tym testowałam odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś na pazurach mam stary lakier, który muszę się szybko pozbyć i nałożyć nowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnimi czasy nie malowałam paznokci... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od długiego czasu maluję paznokcie odżywką Eveline 8 w 1, dwukrotne pomalowanie zastępuje lakier bezbarwny i trzyma prawie tydzień, naprawdę regeneruje paznokcie, przynajmniej moje.
    Kolorami maluję rzadko, bo albo barwią albo trudno sie zmywają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie umiem długo wytrzymać bez pomalowanych, bo zaraz je niszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam paznokcie nude, ale dzisiaj je zmyje, bo już dobrze się nie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie wyglądają super :) ja tam na paznokciach stale mam hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładną płytkę:) Od czasu do czasu dobrze jest dać odpocząć pazurkom :) U mnie dziś jasny cielisty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie maluję paznokci prawie nigdy, bo są za bardzo zniszczone i źle wyglądają. Ale Twoje bez lakieru prezentują się rewelacyjnie!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja u rąk też mało co maluje, bardziej u stóp:), przynajmniej odpoczely ci od lakierów i masz ładną płytkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post dear! I also didn`t paint my nails for a few weeks and that`s ok. Have a lovely weekend! xox
    Vesna - new post on Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rzadk malowalam paznokcie kiedys. Najczesciej bezbarwnym lakierem. Teraz nie moge malowac przez prace. Nie chce mi sie malowac na dwa dni i potem zmywac.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ścięłam na krótko, bo kruszą się niesamowicie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. No to piąteczka :-) Moja pazury też są "ą natural" :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zainwestowałam w lampę i lakiery hybrydowe, mani mam na dłużej;-) Dziś w kolorze nude i złota :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie malowałam paznokci, po prostu dałam im odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam właśnie pomalowane i muszą nałożyć nową warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam urlop i też dałam swoim odpocząć, więc nie malowałam paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jak tu ładnie! :) Ja dziś mam... zjedzony do połowy granatowy lakier z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :)
    Ja w ogóle nie maluję paznokci, szkoda mi na to czasu ;)
    Może wspólna obserwacja?:)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobie nie wyobrażam nie mieć pomalowanych paznokci :D na moich gości cukierkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Droga, widzę lekką zmianę na blogu, ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj mam na paznokciach kolorek czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyżby nowy design na blogu? Fajna błyskotka,lubię takie przezroczyste kamienie i szkiełka

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też goło, ale to dlatego, że robię dużo w ogródku i mi się po prostu niszczą xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem trzeba dać im odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wolę zostać chyba przy hybrydach,bo boję się co będzie jak je ściągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, świetne, naturalne pazurki :) u mnie świeżutki pościk o hybrydkach hehh :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wolę pomalowane paznokcie, ale jestem zdania, że co jakiś czas należą im się wakacje i powinny odpocząć od wszystkich specyfików. Dzięki temu stają się piękniejsze :) Twoje wyglądają świetnie, widać, że o nie dbasz :)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne paznokcie. Ja zapuszczam i zapuszczam. Teraz używam oleju rycynowego, paznokcie lepiej wyglądają dzięki niemu ale nie idealnie więc skracam je co jakiś czas. Mam nadzieję, że za jakiś czas będą jeszcze lepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę zmiany na blogu ;D
    ja zapuszczam ale wiecznie po 2 tygodniach muszę obcinać :( także mam strasznie słabe pazurki

    A Twoje nono robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę zmiany na blogu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio z powodu lenistwa również mam naturalne paznokcie i wcale nie wyglądają źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ha ha! :)
    u mnie też goło od ponad tygodnia, nie mam chęci i weny by jakoś pomalować pazury, no i obcięłam, bo jeden zadarłam w pracy. :P

    a to prawda - zadbane paznokcie najlepiej wyglądają z bezbarwnym lakierem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne, niepoprzebarwiane- dziś też mam gołe. Jedno ale, to czy nie masz kontaktu z formaldehydem, bo na serdecznym palcu ciut więcej jest 'białego' niż gdzie indziej - formaldehyd lubi takie coś robić.

    OdpowiedzUsuń
  36. A- fajna zmiana graficzna na blogu u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też bez lakieru ale obcięte do minimum. Jeżeli nie maluję paznokci to konieczne muszą być obcięte.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na dwa tygodnie przed ślubem musiałam zmieniać kosmetyczkę, która tak zniszczyła mi paznokcie, że ta którą później znalazłam, ledwo mi je na wesele odratowała. Teraz walczę by je wykurować ;/ Niektórzy w ogóle się nie znają na zawodzie, który wykonują.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zainwestowałam w zestaw hybrydowy i eksperymentuję;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zmiana wyglądu bloga jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale tu pięknie teraz! Białe tło jst zdecydowanie bardziej korzystne :) Moich paznokci dziś lepiej nikomu nie pokazywać, ale może przed wieczorem je ogarnę"D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja właśnie muszę walczyć o swoje paznokcie, bo ostatnio podupadły na formie. Ale Twoje mają przepiękny kształt! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio miałam niepomalowane paznokcie, ostatnio cały czas mam jakiś kolor na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie dziś czerwień :)
    Ale się u Ciebie pozmieniało.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasami paznokcie też powinny odpocząć! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam szponiaste hybrydy w kolorze beach please od Natalki Siwcowej :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja hybrydę, którą dziś ściągam i zakładam nową (muszę wrzucić ich zdjęcie na insta ;) )

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja już 3 tydz mam czerwoną hybrydę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje też są gołe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja uwielbiam gołe paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj! Mam podobne paznokcie dzisiaj, sa takie dni, kiedy sie chce odpuścić od perfekcjonizmu, zwlaszcza, że u nas dziś 30 stopni w cieniu. Bardzo ladny blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. ale massz je zdrowe !
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/apteczka-maego-pacjenta-czyli-co.html?showComment=1472326390118#c200372059266304191

    OdpowiedzUsuń
  53. Też czasem robię krótkie przerwy. Dziś zdjęłam hybrydę i moje pazurki wyglądają podobnie. Ale jutro chyba już coś pokombinuję ;)
    Pozdrowionka!
    PS: Ładnie tu niebiesko, przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też nie maluje obecnie paznokci - w zasadzie to od początku wakacji :) Lubię dać im latem trochę wytchnienia :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładniusie są! :P Ja w ogóle nie maluję swoich pazurków :P Tylko odżywkami je traktuję :PP

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja ostatnio robię sobie hybrydy, ale przystopuję trochę, żeby zrobić sobie małą przerwę. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie mam zbytnio czasu na malowanie i suszenie paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgadzam się naturalne i zadbane są najpiękniejsze D:

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja właśnie też dopiero co zmyłam lakier i nałożyłam samą odżywkę, daję im trochę odpocząć na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja dopiero co zdjęłam różowe hybrydy i powiem Ci, że Twoje pazurki faktycznie nie wyglądają źle, natomiast moje gołe to istna tragedia. Zaraz kliknę w to co polecasz, bo przyda mi się coś na regenerację.
    Pozdrawiam! angie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale śmieszne uczucie, na pierwszym zdjęciu miałam wrażenie, że to moje paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Czasami i paznokcie chcą mieć wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. też czasami robię takie przerwy a dzisiaj zrobiłam sobie zdobienie lakierami semilac, bardzo cenię sobie ich trwałość

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru