GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 3 sierpnia 2016

1163. Jak szybko zagęścić włosy i wzmocnić paznokcie, czyli efekty dwumiesięcznej kuracji z Prosper Labs

Witajcie!

Dziś czas najwyższy nastał, aby pokazać Wam efekty mojej prawie dwumiesięcznej kuracji suplementem Hair and Nails, jaki otrzymałam w ramach współpracy z Prosper Labs.

Oto bohater postu w butli:







A oto efekty działania powyższego ziomka.

Najpierw paznokcie:





Włosy:




Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona.

Preparat Hair and Nails, stosowany w trakcie śniadania co rano 1 tabletka, wyhodował mi burzę baby hair na głowie oraz wzmocnił szpony.
Są tak twarde, że nawet przypadkowe ciachnięcie nożem nie złamało pazura.

Jeśli zatem szukacie dobrego i taniego - poniżej 40 zł - suplementu, który działa cuda, polecam skosztowanie tegoż.

Na pewno wrócę do niego nie raz.

A Wy używacie suplementów?

Kathy i Leon

75 komentarzy:

  1. Piję skrzyp i pokrzywę, jednak efekty tego czegoś są dużo lepsze:) zwłaszcza paznokcie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważna jest racjonalna dieta i dostarczanie wszystkich niezbędnych organizmowi elementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie znoszę łykania tabletek niestety....
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie używam, ale efekty bardzo fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro widać poprawę to chętnie się skuszę na ten specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kupowałam, ale zawsze zapominałam je brać.

    OdpowiedzUsuń
  7. I definitely need something like that in autumn! when my hair feel bad(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mnóstwo baby hair po Jantarze także polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej chwili nie używam suplementów, warzywa jem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jaki ciekawy produkt! Przydałoby mi się zagęszczenie moich cieniutkich włosków :(( Produkt dał fajne efekty i nie jest drogi :)

    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie wyglądają bardzo zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje paznokcie mają dużą skłonność do rozdwajania się, niestety odżywki nie dają rady... może właśnie jakiś dobry suplement by pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz, zwłaszcza, że już blisko jesień i włosy znowu będą po lecie odreagowywały :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie zażywałam żadnych witamin a przydałyby się jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie biorę żadnych witamin! To strata pieniędzy.. i często zdrowia (organizm przyzwyczaja się do -często sztucznych- suplementów i nie pobiera tych naturalnych z pożywienia). Na braki witaminowe to się pije soki owocowo-warzywne wyciskane samodzielnie w wolnoobrotowej sokowirówce i (obrzydliwe przynajmniej dla mnie) zioła... a nie łyka tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo na włosy by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mnie wszelkie suplementy nigdy jakoś super nie działały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okaz zdrowia z Ciebie! Zarówno włosy jak i pazury mocne. Super. Ja już jakiś czas temu wyjadłam wszelkie zgromadzone suplementy i muszę coś zakupić ;) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooo, na mnie nie działają żadne suplementy, a obecnie przez stres sporo włosów mi leci.. ciekawy czy by pomogły :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę. Fajnie, że są takie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Never heard of this brand. Nice review , seems it really works.

    xx
    NEW POST|http://www.thestylefanatic.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nic nie stosuje, a baby hait wyrastają jak szalone. Aż mnie drażnią przy spiętych włosach. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super efekt, dobrze, że Ci służy :D Ja paznokcie zawsze miałam mocne, ale z włosami już gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Biotyna tez jest bardzo dobra, merz special i rewalid, to są suplementy które działają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja aktualnie łykam jakiś super-ekstra-mega-giga-zestaw-kobiecych-witamin-na-wszystko, ale włosy jak leciały tak lecą nic nowego się nie dopatrzyłam. po paznokciach nie widzę różnicy, bo od kiedy zrobiłam im wolne od hybryd same w sobie trzymają się nieźle ;-) jak skończę to co biorę, może skuszę się na to skoro tak chwalisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może by pomógł moim łamliwym paznokciom...?

    OdpowiedzUsuń
  28. jesli chodzi o suplementy w tabletkach to nic w obecnej chwili nie lykam! :) Pije za to codziennie chlorofil, od ktorego jestem juz chyba uzalezniona :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja za suplementami nie przepadam i chyba się nie skuszę ;) mi pokrzywa i skrzyp wystarczą ;) oraz różne wcierki .

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważam że raz na czas warto zrobić sobie kurację z suplementami :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kompletnie nie znam tego suplementu, ale dobrze wiedzieć, że działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za łykaniem tabletek, ale efekty są zachęcające. Może kiedyś, w przypływie pogorszenia stanu włosów i paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja polecam skrzyp, żadnych tabletek nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, zastanowię się nad jego zakupem. Mam strasznie łamliwe paznokcie. A cena tego specyfiku jest zachęcająca :D

    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. o ja efekty są i to widać gołym okiem mega :-D Dziękuję za ten post :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie stosuje suplementów. :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe. Mnie pomaga też bardzo tran w kapsułkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super,że jesteś zadowolona :)
    Fajnie, że działa i są super efekty, szczególnie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie hitem był Biotebal ale jest drogi. Będąc w Niemczech kupiłam ostatnio biotynę za 2,50 euro i to aż 60 tabletek. Jeśli chodzi o włosy to właśnie obecnie biorę skrzypowitę i tą niemiecką biotynę :) Ale czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio unikam suplementów. Staram się bardziej jeść warzywa i owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Efekty robią wrażenie! Nie dziwię się, że jesteś zachwycona :) Ja mam problemy z paznokciami, poważnie zastanowię się nad zainwestowaniem w taki suplement.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, ale efekty. Robią wrażenie. Warto wypróbować, ale to chyba w przyszłości :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja ostatnio mam problem z końcówkami, bo znowu zaczęły się kruszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo jak nie lubie suplementów tak to bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydałoby mi się coś na wzmocnienie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  46. Awesome review! Always so great to have healthy hair and nails!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, że u ciebie podziałało. Ja przerobiłam chyba wszystkie dostępne w aptece suplementy i jakiegoś super efektu nie było. Obecnie ograniczam się jedynie do orzechów brazylijśkich i witaminy c.

    OdpowiedzUsuń
  48. Faktycznie widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great tips and a very helpful post! x

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie używam, ale już wiem po jaki produkt sięgnąć kiedy pojawi się taka potrzeba :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy, wiemy komu go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie urocze baby hairs! Super, że udało Ci się wyhodować nowe włoski. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie używam suplementów, ale ten daje ciekawe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Rzeczywiście efekty są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru