GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

1182. Fryzura na dziś, zalotne loki

Witajcie!

Dziś się polokujemy za pomocą pewnej lokóweczki marki Remington, o której to pisałam tu: Klik!

Oto jak wyszło:







Dla zainteresowanych instruktaż słowny.

Czynności:

1. Rozczesz delikatnie podsuszone włosy.

2. Spryskaj włosy preparatem chroniącym przed wysoką temperaturą.
3. Podziel włosy na kilka pasm - u mnie było to ok. 6 - i zabezpiecz spinkami 6 z nich.
4. Modelowane pasmo nawiń na rozgrzaną do 170 stopni lokówkę, poczynając od górnej strony. Podtrzymuj klipsem ok. 10 sekund (ja trzymałam ok. 5 sekund, bo zależało mi na niedbałych, delikatnych lokach). Gdy lok się utworzy, delikatnie go opuść.

5. Czynność w 4 powtarzaj z każdym pasem włosów.6. Po skończonych lokowaniu utrwal całość lakierem.
7. Ciesz się, że Ci wyszło!

Powiem Wam, że całość lokowania zajęła mi nie więcej niż 10 minut. 


Dzięki lokówce Remington wszystko przebiegło błyskawicznie.
I to bez popalonych włosów!

A Wy jak dziś kudełki ułożone macie?

Kathy i Leon


79 komentarzy:

  1. U mnie każdy włos sterczy w inna stronę ;) Idę coś z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię nosić loki, ale sporo czasu zajmuje mi ich ułożenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś standardowo spięte w koczka.. Na co dzień staram się im szkodzić jak najmniej. Jedynie w weekendy używam takich sprzętów :)
    Fajne delikatne loczki! Mam bzika na punkcie takich fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz długie włoski - piękne :) Ja zaraz lecę myć moje kudełki ;) PS. Podoba mi się nowy wystrój bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam lokówki stożkowej z Remingtona:) i zawsze włosy długo mi się trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne loczki:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne loczki, też bym takie chciała, ale moje włosy słabo się kręcą;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam loki na co dzień. Lokówek, prostownic, suszarek używam od wielkiego dzwonu. Szkoda mi włosów. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, lubię takie luźne loczki, a właściwie fale. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi się podobają takie loki <3 Szkoda, że moje włosy nie lubią się kręcić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne loczki :) Moje włosy same się kręcom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja mają naprawdę świetny sprzęt

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna, ja dziś rano myłam włosy i z mokrymi pojechałam na badanie a później do pracy, żyje w biegu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardziej wole proste włosy, ale chyba dzisiaj poszaleje i zrobie loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś mam wysokiego koka (widzę delikatne zmiany na blogu ;-) 0

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam loki, fale i wszelkie włosowe skręty :) Zwykle, aby nie mordować swoich włosów nawijam je na papiloty. Ale w awaryjnych sytuacjach i lokówka idzie w ruch!
    Ładnie Ci w takiej fryzurce :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie fale chociaż jeszcze ciut bym skręciła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę od razu do punktu 7 ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dziś nie układam włosów, ale przewiduję zabiegi pielęgnacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah kiedy ja się odczekam takich długich włosów póki co ja swoje wiążę w tradycyjny koczek

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna fryzura <3 Uwielbiam loki <3 obserwuję
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dziś koczek domowy, czyli artystyczny nieład :P nie było mnie miesiąc w domu, facet sam także możesz sobie wyobrazić - masa sprzątania :P moje włosy nie chcą się kręcić :( mam proste jak druty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Leon, piekne masz te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne fale, chciałabym osiągnąć taki efekt na moich włosach :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękne włosy kochana! <3 Nic, tylko pozazdrościć :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie wyglądają te fale <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne włosy !:)
    Ja zazwyczaj mam rozpuszczone - na codzień a do pracy to najczęściej kucyk:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Loki bardzo zalotne ;) ja na szczęście mam kręcone włosy z którymi za bardzo nie da się pracować lokówką, gumkami, wałkami czy prostownicą bo efekt jest dość krótkotrwały ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje włosy kompletnie nie są poddatne, zrobię loki i godzina do dwóch maks i są proste jak drut grrr, a tak w ogóle to mam identyczny zegar w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie! Na szczęście nie muszę tego robić...:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie póki co z fryzurą dzisiaj ciężko - od rana mam małe domowe spa na włosach ;)

    Co do samych loków - jest to u mnie póki co dość problematyczne. Mam wrażenie, że moje kudełki są wciąż za krótkie, bym samodzielnie potrafiła je ładnie pokręcić (druga opcja: zwyczjanie brak mi umiejętności w tą stronę :D)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobnie skręcone włosy, gdy położę się z mokrymi spać :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyszło. I widzę, że masz uniesione włosy u nasady, a u mnie wieczny oklap :(

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne włosy :) u mnie dzisiaj grzecznie - warkocz :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne masz włosy. Ja nie potrafiłabym zrobić loków lokówką ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt końcowy bardzo ładny :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne loczki! Bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post Kathy
    Have a great week
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba! Ja standardowo-kucyk :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapuszczam włosy i myślę o zakupie lokówki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy! Pozazdrościć :)) Ja dziś kucyk na boku ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Super loki. Wyglądają bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne włosy :) szczerze, to najczęściej nic nie robię z włosami, tylko lekko je przeczeszę, a czasami nawet i tego nie robię :) mam to szczęście, że się same układają. Jednak takie podkręcenie jest super i bardzo bym chciała mieć takie loki na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja dzisiaj mam włosy zwinięte w jakiś dziwny kokon żeby mi nie przeszkadzały. Piękne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie to u Ciebie wyglada ja mam takie zalotne loki jak nie rozczesze z rana włosów :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne Masz włosy ! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam dziś włosy spięte :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem ogromną fanką Remingtona i każdy ich produkt uwielbiam, chociaż jeśli chodzi o loki, to robię je zawsze lokówką mojej mamy kupioną z 25 lat temu, bo jest niezastąpiona. Za to nigdy się nie rozstaję z prostownicą Remingtona, zawsze ją ze sobą biorę, jak gdzieś jadę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo dobry instruktaż, bardzo dobre włosy, bardzo dobry kolor!
    Sianowłos approved! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam loki ale czasami moje włosy się buntują :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne loki! Ja niestety mam teraz trochę krótsze włosy, więc nie ułożę sobie takich... :) A dziś mam związane w jakiś kokun :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie. :)
    Ja dziś kucyk podwójnie zawiązany. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne :) Już dawno nie miałyśmy takiej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne, delikatne i bardzo naturalne fale :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru