.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

środa, 31 sierpnia 2016

1184. Przesyłka od Domsoczewki.pl!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem radości pełnym.

Mianowicie doszła do mnie paka z kolejnym, miłym testowaniem od mego ulubionego, ocznego sklepu Domsoczewki.pl.

Oto co otrzymałam:


Po rozpakowaniu:

od lewej: płyn do soczewek  z aloesem Avizor: Klik!; soczewki Phantasee MaxVUE zmieniające kolor oczu: Klik!

Soczewki:



 Płyn Avizor:



I coś słodkiego:



Niebieskie soczewki kontaktowe marzyły mi się od dawna tak więc po raz kolejny Domsoczewki.pl spełnił moje pragnienia niczym Dobra Wróżka.

Płyny do soczewek - ot u osoby używającej glutków ocznych na co dzień - schodzą u mnie jak woda, więc nowego gagatka od Avizora od razu wzięłam w obrót użytkowy.

A M&M...

Cóż.

Zjadły się same!

Dziękuję Domsoczewki.pl za zacną przesyłkę.

A Wy coś ostatnio dostaliście?

Kathy Leonia

86 komentarzy:

  1. Ja soczewek nie uzywam. Ale m&m to i owszem 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczewek nie używam, a co do M&M to od czasu do czasu je kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna przesyłka :) Słodycze to coś dla mnie ;) Soczewek jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż te niebieskie soczewki na sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj nic nie przyszło ;) Coraz bardziej zastanawiam się nad soczewkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo dużo fobii i chyba nie potrafiłabym wsadzić sobie soczewki do oka. Przeraża mnie to, ale z pewnością ułatwia niektóre czynności

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mogę nosić soczewek :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna przesyłeczka, nie noszę soczewek ale marzą mi się kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaż jak prezentują się na oczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogę się przekonać, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zawsze marzyły się soczewki zmieniające kolor oczu na ciemny brązowy, prawie czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się marzą soczewki, chętnie zobaczyłabym się w niebieskich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego noszenia! :-) Czekam na fotkę z niebieskimi oczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się cieszę bardzo dobrym wzrokiem, więc mi takie "cuda" nie potrzebne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio rzadziej noszę soczewki, ale przyznam, że są znacznie wygodniejsze niż okulary.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear!♥♥♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/yellow-red.html

    OdpowiedzUsuń
  17. może kiedyś spróbuję kolorowych soczewek, mam niebieskie oczy ale chciałabym aby ten kolor był głębszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to masz dobrze ile fajnych rzeczy dostajesz i jeszcze słodkości na osłodę

    OdpowiedzUsuń
  19. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze kiedyś strasznie chciałam jakieś kolorowe soczewki ,a teraz mm jakoś mi przeszlo :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaahha "zjadły się same" tak sobie mów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Soczewek nie noszę, ale wiadomo, M&Msy bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. widac, że nie korzystam z soczewek bo na smaym początku myślałam, że wszystko to jakieś słodycze hahaha i się zastanawiałam, że z jakiej paki sklep z soczewkami coś takiego wysyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. coś słodkiego to zawsze miła rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello Kathy,
    You received a nice and surprising package. Hmmm..lovely m & m's...!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy zobaczymy niebieskookiego Leona? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak kiedyś nosiłam okulary tak dzisiaj mam ''sokole oko'' haha :) Więc soczewki nie dla mnie. Bardzo fajny post ! Smaka zrobiłaś m&m's <3

    OdpowiedzUsuń
  28. A jak prezentują się twoje oczęta po nałożeniu niebieskich soczewek?

    OdpowiedzUsuń
  29. I nawet M&M są! pyszne, sprawdzone, ha ha ;) A soczewek nigdy nie używalam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Soczewki to zupełnie nie moje klimaty, ale te M&Msy to bym z chęcią przytuliła. Na słodki początek dnia, o! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie noszę soczewek ale M&Msy bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczęście póki co nie mogę narzekać na mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 903 if you want, come to my blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam soczewek, słodkości kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Też jestem ciekawa jak się prezentują soczewki ;) Cierpliwie czekam na wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też noszę soczewki, ale tego płynu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. ojeju! zawsze chciałam mieć kolorowe soczewki <3 chciałabym mieć zielone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wyobrażam sobie zaaplikowania soczewek, skoro boję się samego zakroplenia oczu :D

    Dziś znalazłam w skrzynce pocztowej książkę i dwa czasopisma <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Czemu mi nikt nie wysyła soczewek, kiedy ja ślepa? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba bałabym sie zakładać, ale cukierasy fajny dodatek:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Do mnie dotarła nagroda z konkursu od RevitaLash :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem ciekawa, jak będziesz wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, jestem ciekawa jak te soczewki zmieniające kolor oczu się u Ciebie sprawdzą! :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja ostatnio nie dostałem nic;p

    OdpowiedzUsuń
  45. soczewek używam już od prawie 20 lat i ułatwiają mi na co dzień życie - :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie nosimy soczewek ale cukierki w paczce to ciekawa niespodzianka xD

    OdpowiedzUsuń
  47. o ile soczewki noszę od J&J to płyn mnie kusi z aloesem nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z SOCZEWKAMI - koniecznie muszę,to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dzisiaj książkę dostałam w prezencie. ;)
    widzę sporo zmian tutaj, grafika na górze bardzo mi się podoba! ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam ani tych soczewek, ani płynu. Mam swoje ulubione soczewki i innych nawet nie próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ani jednego m&ms mi nie zostawiła...

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem bardzo ciekawa tych niebieskich soczewek więc mam nadzieję że pokażesz się w nich :)
    Ja ostatnio dostałam zamówiona paczkę od semilaca i ze strony ekobieca.

    OdpowiedzUsuń
  53. M&M zawsze na tak :P ja ostatnio dostałam bon do empiku:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze marzyła mi się "zmiana" koloru oczu, ale nigdy się nie odważyłam :) Super przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądasz w soczewkach Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  56. M-ciaki sama bym zjadła :) ja bym chciała zobaczyć jak wyglądam w brązowych soczewkach :) moje oczka są zielono-szaro-niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cos słodkiego na koniec najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Soczewek nie noszę - moje oczy póki co działają na tyle dobrze, że nie potrzebuję wsparcia.
    Za to M&M'sy są bardzo kuszące :D

    OdpowiedzUsuń

  59. też zawsze chciałam niebieskie oczy :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne soczewki. Może też się na nie skuszę. Czasami trzeba coś zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziś dostałam próbkę kremu nawilżającego. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.