.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 września 2016

1186. Recenzja: Menow Smudge Makeup Waterproof Lipstick Lip Gloss Pen

Witajcie!

Dziś pora na recenzję mazidła ustnego.

Będę mówić o Menow Smudge Makeup Waterproof Lipstick Lip Gloss Pen, jakie otrzymałam w ramach przesyłki od Banggood.com.

Słowo od producenta: "The characteristics of this lipstick is Non-stick cup, no rub off velvet matte surface, use Olive oil or discharge makeup oil to discharge.
Want to be a make up talent? If you have it, it will come true.
It is absolutely safe for you to use them."


Skład:

nie podano

W opakowaniu:

Klik!



Klik!



Klik!
Na dłoni:

Klik!


Na ustach:



Klik!

Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach współpracy z 
Banggood.com. Normalnie mazidło można ucapić właśnie tam, gdzie kosztuje ok. 9 zł.
  Zapach: chemiczny.
 Konsystencja: błyszczykowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe na kształt błyszczyka w przezroczystej tubce z czarną nakrętką i srebrnymi napisami od producenta. Pojemność: 14 g.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starcza na jakieś pół roku maziania się.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że nie jestem zwolenniczką mazideł, co nie pachną zbyt przyjemnie. Zwłaszcza, jeśli mówimy o produktach do ust, które - chcąc nie chcąc - smakujemy nawet mimowolnie, zagryzając usta podczas posiłków. Nikt raczej nie życzy sobie, by coś smakującego ohydnie chemicznie wpadało nam do paszczy razem, np. z ukochanymi frytkami. Mimo tego poważnego mankamentu woni, produkt sam w sobie jest naprawdę zacny i na ustach wygląda pięknie, aż do 5 godzin. Wargi odziane w ten kolor prezentują się kusząco, wytwornie i tak zdrowo. Warto wspomnieć, że produkt nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha.  Jest tani i łatwo w Internetach dostępny. Ja jednak go nie kupię ponownie, bo mnie ów zapach po prostu drażni...

Ocena: 3/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.

Do kupienia: Klik!

Miałyście?

Kathy z Leonem


82 komentarze:

  1. Nie mój kolor i zapach nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek mi się podoba, ale skoro szału nie ma, to spasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pas to dla tego kto zapach komponowal

      Usuń
  3. Takie kolorki to juz nie dla Malkontentki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 9 zł.. to nie ma co się spodziewać szału. Na ustach prezentuje się średnio, a jeśli do tego śmierdzi (rozumiem, że nie chciałaś użyć tego słowa w recenzji ;) ), to nie warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fajny:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z ciekawszych blogów o tej tematyce. Niezły wpis i bardzo estetyczne podejście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby ciekawy kolor, ale jednak nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny, choć nie mój, ale też nie znoszę jak kosmetyki brzydko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mnie ten smak/zapach na ustach zniechęca skutecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek ma ładny ale ten zapaszek eh

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest całkiem ok ale to nie kosmetyk dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek ale ja wolę bezzapachowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny kolor! Szkoda, że średnio się sprawdził :((

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor, ale szkoda, że zapach kiepski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie to, ze mimo, iz to produkt ze wspolpracy, to nie koloryzowalas, tylko wystawilas szczerą, obiektywną ocene! Brawo:)
    Co do produktu, kolor nie dla mnie.;) osobiscie wole stonowane odcienie na ustach.
    pozdrawiam!
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Usteczka kuszące - szkoda, że zapach nie teges.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam produkt, choć w innym kolorze i mój pachnie przyjemnie, kwaskowato, owocowo. Ale dość mocno wysusza usta :(
    Ps. Jak tu u Ciebie pięknie, czysto i przyjemnie dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem u mnie jest tak, że jak mi zapach nie podejdzie to choćby nie wiem jak fajny produkt - omijam go. Jednak efekt na ustach bardzo ładny. Taki księżniczkowy róż, dziewczęcy :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ładny, chociaż na dłoni wyglada wow intensywnie ;) jednak zapach by mnie odstraszył

    OdpowiedzUsuń
  21. The shade is nice, but I think it's not really good on lips((


    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bardziej intensywny w opakowaniu niż na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za błyszczykami, wolę pomadki masełka i szminki :) no i piękny zapach to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię chemicznego zapachu w błyszczykach, więc to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor raczej nie mój, ale ja ogólnie nie lubię używać niczego, co barwi usta, stawiam na bezbarwne balsamy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear
    I followed you back on GFC
    Stay in touch :)
    x http://www.outfitvandedag.be

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem ładnie wygląda ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Preferuję pomadki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie prezentuje się na ustach, szkoda, że nie spisał się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolorek :) Szkoda, że kiepsko się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  31. kolorek faktycznie kuszący ;D szkoda, że zapach beznadziejny ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie moj kolor. Ale ladnie na ustach wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  33. mam 4, zapach jest okropnym, zmyć ich się nie da niczym a usta są bardzo wysuszone, ale działa, działa :D

    OdpowiedzUsuń
  34. W podobnym opakowaniu dostałam pomadkę z sephory jak byłam na beauty to go spotkanie z Kasią katosu :) to rozdawali w prezencie za samo przyjście :) na szczęście moja dość przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny kolor, ale nie lubię błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor boski, mysle ze moglabym przymknac oko na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie zapach jak zapach, ujdzie jeszcze. Za to usta strasznie mi się kleją po tym specyfiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. this colour looks really good on you!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio gustuję w szminkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie zapach też bardzo istotny, więc bym się nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie dla mnie. Konkretna i fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dawno mnie tu nie było, nowy wygląd blogaska widzę :p

    OdpowiedzUsuń
  43. Błyszczyki bardzo lubię i takie kolory, ale zapach chemiczny to już zdecydowanie nie! Na ustach Twych kolor ów ładny jest, ja mam podobny od YR, zapach ( smak) ma w porządku, ale sporo droższy był :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. no to jak na błyszczyk, działa długo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Na ustach niby wygląda okej, ale opakowanie nie przekonuje i jak mówisz kiepski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Na ustach wygląda ładnie, ale skoro zapach nie ten to po co się męczyć

    OdpowiedzUsuń
  47. Prezentuje się fajnie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. The lipgloss looks great. :)
    Have a lovely day!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  49. Efekt rzeczywiście jest bardzo ładny, ale ten zapach odrzuca mnie od produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuje za odwiedziny na moim blogu, zapraszam też na nowy wpis.
    śliczny kolor ma ta ten błyszczyk :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolor nie dla mnie , ale bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. O nie, nienawidzę wszelkiego rodzaju błyszczyków. Będąc mną na koncertach miałabym zaraz wszystkie włosy przylepione do ust (headbang), a z doświadczenia wiem że z kolei matowe błyszczyki (chyba jest coś takiego xD) nie prezentują się zbyt ładnie na moich ustach :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Potwornie długa nazwa. ;p
    Kolor ładny, ale skoro śmierdzi, to nie kupię. Błyszczyki itp. muszą pachnieć i smakować. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny kolor :)

    http://nikoleannj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię za bardzo błyszczyków :> Wolę matowe pomadki wszelkiego rodzaju. I kolory nude. Fajny wpis :> pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.