GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

1175. Przesyłka od Banggood.com!

Witajcie!

Dziś post wesołości pełen.

Oto co do mnie przyszło hen z daleka, w ramach współpracy ze sklepem Banggood.com:

Cudna, trwała pomadka:

Klik!

Klik!
Klik!

Stylowy zegarek:

Klik!

Klik!
Tuniko-sukienka w granacie:


Klik!

Klik!

Wszystkie rzeczy doszły w super kondycji, ładnie zapakowane, bez uszkodzeń.

Czas przesyłki wynosił około 3 tygodni.

Na dniach spodziewajcie się pierwszych recenzji powyższych ziomów.

A Wy coś zamawialiście z firmy Banggood.com?

pomadka: Klik!
zegarek: Klik!
tuniko-sukienka: Klik!

Kathy Leonia

101 komentarzy:

  1. Świetna ta tuniko-sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukienka i jakże zywy kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się odcień tego błyszczyka :-) 8,25zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka fajna :)
    Ja kiedyś pędzle zamówiłam i były naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam do czynienia z tą firmą, ale przyjrzę się ich ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! :) Ja jeszcze nie zamawiałam nic z tej strony :)
    Poklikałam w linki :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę jaki piękny kolor błyszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowy kolorek błyszczyka jak najbardziej mi się podoba. Me gusta :) Poklikane :)
    Tunika niebieska bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy. Zegarek mi się bardzo podoba :) Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nic stamtąd nie zamawiałam :) Śliczny kolor tej pomadki, szkoda, że mi takie nie pasują xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienke chyba widziałam na instagramie... super kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy :)
    Sukienka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolorki na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tunika jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Natknęłam się na ten sklep już parę razy, ale jeszcze nic stamtąd nie zamawiałam. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic tam jeszcze nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy ładna ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Tunika i pomadka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor pomadki ładny, sama mam podobny. Ale ten nie wygląda na mocno intensywny i kryjący?

    OdpowiedzUsuń
  20. Tunika bardzo ładna. Na pewno pięknie będziesz się niej prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka zdecydowanie najfajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą pomadkę w innym kolorze kupioną w BPS jednak w ogóle mi nie przypadła do gustu, niestety strasznie skleja usta :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z nazwą tej strony, ale wszystkie trzy rzeczy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna przesyłka, miłych testów, u mnie tez z rana paczucha była:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice shopping) I would love to see that dress oN!


    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłabym zadowolona z takiej przesyłki ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka wygląda bardzo ładnie, ale zegarek..nie w moim guście;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczny kolor szminki.Super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  29. mój faworyt to zdecydowanie sukienka! świetna jest!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O, słyszałam o tym sklepie i nawet przeglądałam ich ofertę, ale jakoś tak nic dla siebie nie znalazłam :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka/tunika jest super! a i pomadka ma cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomadka zdecydowanie w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. You got some really lovely items dear! xoxo
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/affordable-and-chic-home-office-in-5.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Niecierpliwie czekam na recenzję tej pomadki, bo wydaje mi się, że ma fajną konsystencję. Tak przynajmniej wygląda na tej próbce na dłoni.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam nic z Banggood...

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy , lubię en sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawie ^^ Ładny kolorek tej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka bardzo ładna :)) Zamawianie rzeczy przez internet ma w sobie tą radochę, jak się dostaje paczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. good your purchases.

    https://mygreenshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzień dobry przy poniedziałku :) Mam pomadkę tej marki i jestem zadowolona, choć bardzo wysusza usta.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna tuniko-sukienka w lubianym przeze mnie kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna pomadka! Śliczny kolor! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny odcień pomadki, jest ciekawa czy tak świetnie wygląda też na ustach, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja to nadal czekam na pomadkę od nich ... Poklikane :D
    Mogłabyś poklikać u mnie w nowym ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Great picks can't wait to see how you style the dress
    Have a lovely week
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna sukieneczka ;) Nawet nie słyszałam o tej firmie wcześniej, a tym bardziej nic a nic tam nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna pomadka! Nie zamawiałam nic u nich.:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie zamawiałam nic z tej firmy, ale widzę, że bardzo ciekaw rzeczy dostałaś.
    Cudna pomadka i fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa przesyłka, chociaż zegarek nie w moim guście :) Może na ręce prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. tuniko-sukienka super :)
    oczywiście poklikane!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pomadka ma ekstra kolor, tunika tez i się podoba i tylko zegarek nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa jestem jak z trwałością i kryciem pomadki :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka jest śliczna :0 zegarek bardzo fajny i bardzo mnie ciekawi jak pomadka się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomadka wydaję się ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Pomadka i zegarek - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Najbardziej mi się podoba tuniko - sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zegarek bardzo fajny.
    A trwałe pomadki, to coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Tuniko-sukienka skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  60. interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  61. Zegarek baaardzo ładny :) Ślicznie będzie się prezentował na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. BŁYSZCZYK ma bardzo odważny kolor - chyba bym się na taki nie odważyła.

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam taki błyszczyk :) kupiłam go na alliexpress xd jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tunika ma bardzo fajny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru