GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 sierpnia 2016

1170. Migawki ze Słowacji, cz. 1

Witajcie!

Dziś pora na kolejną partię wesołych zdjęć węgierskich.

Tu wcześniejsze części:

Teraz pora na okolice górskie, które zwiedziłam podczas dwóch ostatnich dni majówki - ot raptem 5 godziny drogi - z Węgier w okolice Słowacji.

Dlatego też cykl, jaki nastąpi, nosić będzie tytuł Migawki ze Słowacji, co by jednego kraju z drugim nie mylić.

Oto relacja:

taki widok sprzed domku

jeden z pokoi


piesełowy dywa 

oryginalny wystrój żyrandolu
na bogato!

sobie poroże wisi

bul, bul

miasteczko za dnia

fontanna


fragment fontanny

miasteczko nocą


słowacki zachód słońca

Słowacja, a dokładniej owa mieścina, czyli Liprowski Mikulasz, mnie oczarowała.

Cisza, spokój, szum strumieni, zieleń zieleni i wiatr...
Nie ukrywam, że zostawiłam tam swoje serce i tęsknotę, gdyż krajobraz górski jest po prostu nieziemski...

Bardzo chcę tam się jeszcze wybrać w tym roku.

A Wy byliście na Słowacji?

Kathy i Leon

51 komentarzy:

  1. Malkontentka w towarzystwie rogów tudzież rogaczy kiepsko działa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne:) nigdy nie byłam na Słowacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Słowacji nie byłam już naprawdę od dawna. Jako dziecko jeździłam tam z rodzicami i znajomymi rodziców na narty. Fajnie było i mam miłe wspomnienia.
    Żyrandol niestandardowy, dekoracja naprawdę iście świąteczna i ktoś miał fantazję... ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na wystrój pokoju, przypomniała mi się stancja na studiach ;) Oj działo się tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Słowacji ale mam nadzieję, że odwiedzę ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam i chyba w tym roku już się nie uda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś na pewno odwiedzę Słowację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia, na Słowacji byłam, ale raczej chodziłam po górach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam wiele razy, ode mnie jest nie tak daleko, poza tym służbowo też musiałam. Liptowski Mikulasz kojarzę. :) Słowackie góry mi się bardzo podobają, nie są tak zatłoczone jak Tatry po naszej stronie. Polecam też Słowacki Raj - malownicze trasy z drabinami i łańcuchami.
    Tylko za ich jedzeniem nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam wiele razy, ode mnie jest nie tak daleko, poza tym służbowo też musiałam. Liptowski Mikulasz kojarzę. :) Słowackie góry mi się bardzo podobają, nie są tak zatłoczone jak Tatry po naszej stronie. Polecam też Słowacki Raj - malownicze trasy z drabinami i łańcuchami.
    Tylko za ich jedzeniem nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zdjęcia.. z przeżyć, wycieczek i taki typowy "mix". Super! Każde miejsca ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ja nigdy nie byłam, ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam na Słowacji bardzo podoba mi się to że bez problemu można się dogadać z ludźmi :) są mili i życzliwi :) polecam ci wypróbować pierogi z bryndzą mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na Słowacji. Świetne zdjęcia z wycieczki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żyrandol przepiękny! Super zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwiedziłam kilka razy Słowację:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, były Węgry - teraz Słowacja! Zazdroszczę podróżowania kochana ^-^ Też chciałabym takie wspaniałe wakacje :)



    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokoi wiadomo nie 1 klasa ale czasem lepiej spać w gorszym hotelu a posiedzieć na urlopie 1-2 dni dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. byłam na Słowacji z dwa razy może! z widoków ten kraj bardzo przypominał mi Polskę. to samo czułam w Czechach (poza Pragą oczywiście)


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie byłam na Słowacji, zdjęcia świetne a widok sprzed domku mnie powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam kiedyś na Słowacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Luksusu nie było w pokoju ale widoki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam, ale widzę, że klimat milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny długi weekend za nami a u Ciebie wciąż maj😊

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie po kilku odważnych zakupach zamierzam ostro oszczędzać, aby w przyszłym roku zawitać albo do Nowej Zelandii albo do Chin ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety w te wakacje nigdzie nie wyjeżdżałam, chociaż do Słowacji chętnie bym się wybrała. Piękne zdjęcia, które zachęciły mnie do odwiedzenia tego miejsca. Kocham góry ! ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nową recenzje;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na Słowacji byłam tylko przejazdem. Bardzo fajne, klimatyczne miejsce :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam słowacje :)
    szczególnie stara lubovnie czerwony klasztor Koszyce oraz tatralandie ;) no i te mroźne jaskinie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Była kiedyś na Słowacji, ale bardzo krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam tylko na granicy polsko słowackiej :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Miasteczko piękne ale zastanawia mnie kojec w Twoim pokoju ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Interesting pics. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  34. hahaha ale i tak nic nie pobije widoków z okna i wystroju żyrandolu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Miasteczko nocą prezentuje się cudownie :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na Słowacji byłam tylko w parku wodnym :D a szkoda, bo chętnie zwiedziłabym więcej

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie byłam na Słowacji, może kiedyś odwiedzę :D Żyrandol mega xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłam na Słowacji tylko raz w życiu, ale taką mieścinę z przyjemnością bym odwiedziła. Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepszy był piesełowy dywan! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru