GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 5 sierpnia 2016

1158. Na piątek!

Witajcie!

Dziś ostatni dzień w pracusi przed urlopem mym.

Musi być więc dla odmiany wytrawnie, ale równie zacnie dla kiszek, tak, aby te 8 godzin roboczych jeszcze wytrzymały jakoś.

Oto co dziś zaraz spałaszuję:





To powyższe cudo mogę nazwać Śniadaniem Idealnym.
Ot ciemne pieczywo, żółty, odtłuszczony ser i dla smaczku pomidorek - uwaga: niesolony - z cebulką.

Takie połączenie sprawi, że wszystkie kubki smakowe będą zadowolone, a brzuch - pełny i szczęśliwy.

Co prawda po jedzeniu cebuli kontakt z ludźmi może być utrudniony nieco, ale kto by się tym przejmował w piątkowy czas.

A Wy co jecie?

Kathy i Leon z cebulowym oddechem

70 komentarzy:

  1. Mniam mniam, ja jadłam z białym serem i pomidorem dzisiaj śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego :) Ja surowej cebuli nie jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kanapeczki:) Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm też nazwałabym to śniadaniem idealnym :D Kocham pomidory, ale muszę mieć ochotę aby je jeść xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie śniadania to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie wcinam ciasto drożdżowe😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cebulka hah, z pomidorkiem cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Is this mozzarella cheese? Love it with tomato.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Meh a ja dziś i cały weekend w pracy po 12h :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznego!

    http://silvervea.blogspot.com/2016/08/how-to-ombre-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniaam uwielbiam kanapeczki z pomidorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie kanapeczki ! Smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz pomidorki są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione śniadanko od dzieeciństwa :D pomidorki ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kanapki! Najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zaczęłam dzień od Liona :-P No ale potrzebowałam dużego kopa, żeby dojechać jakoś do domu :-P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również lubię tego typu kanapeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda przepysznie. Ja na śniadanie często robię sobie omleta :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku, wygląda przepysznie. Ostatnio mam fazę na pomidora i ciągle go jem xD


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjadłam identyczne śniadank0 :) Cabulowe oddechy rullezz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mniammm, u mnie dziś tłuściej, na śniadanie był tort czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze zestawienie dla kubków smakowych ever! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dziś jeszcze nic nie jadłam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie rano koktajl mega pożywny :) lubię cebulkę i moje otoczenie już się trochę przyzwyczaiło do charakterystycznego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubię takie kanapki z serem i pomidorem, ciemne pieczywo idealnie do tego pasuje ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tradycyjnie rano jadam jajka w różnych postaciach, dziś po prostu jajecznica ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. o to udanego urlopu życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień przed urlopem w pracy jest już naprawdę przyjemnością :) Wypocznij porządnie na wakacjach od pracy. A kanapeczki - mniam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a mnie drożdżowa bułeczka na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wpadaj do mnie :P tak mi pomidory obrodziły że nie nadążam z jedzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja lubie takie kanapki - zwłaszcza zapiekane, jedyne co to cebula - od razu się boje że na żołądku zrobi mi rewolucje jak Magda Gessler robi w knajpach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam :)
    Ja na śniadanie zawsze jem owsiankę z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też dzisiaj jest mój ostatni dzień pracy przed urlopem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie kanapki. Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uważaj na te odtłuszczone sery, bo to świństwo podobno. Ser ma być tłusty i tyle. ;)
    Ja dziś jem pasztet z dyni z suszonymi pomidorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. często jem takie kanapki :p

    OdpowiedzUsuń
  38. ja Michałki zagryzam aktualnie;) tata lubił chleb z pomidorem i cebulą co na koniec okraszał solą

    OdpowiedzUsuń
  39. It looks sooo good!!!

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Moi znajomi się zawsze dziwią, ale moim ulubionym śniadaniem jest chleb z masłem i keczupem. Nic na to nie poradzę i wiem, że patrzą na mnie jakoś dziwnie, ale zwyczajnie mi to smakuje :)
    Niestety pomidora nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie pomidorek zawsze chodzi bez soli :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz racje śniadanie idealne :) Ja jeszcze tydzień i też mam urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam kanapki z sałatką, pomidorem i szczypiorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  44. lovely breakfast sandwich.
    i hope you have a good holiday
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Najprostsze dania są najsmaczniejsze :) Życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Eee tam od razu "wytrawne". Dobre kanapki, ale takieee zwyczajne. Nie wprowadzaj czytelników w błąd :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam połączenie żółtego sera i pomidora :D Myślałam, że jestem jedyną osobą, która nie soli pomidora haha

    OdpowiedzUsuń
  48. Zjadłam podobne danie na kolację 20 min temu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. kurde zrobiłaś mi cohotę na pomidory z cebulą haha

    OdpowiedzUsuń
  50. Mniam, mniam. Ja też jem niesolony pomidor na kanapce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie płatki na śniadanie. Ale taką kanapeczką chętnie się poczęstuję.
    Udanego i słonecznego urlopu życzę! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też zaczynam urlop! Kierunek Sopot :) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  53. fuj fuj pomidor. Udanego urlopu :) Gdzie się wybierasz ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Z cebuli raczej zrezygnowałabym ale tak poza tym lubię jeść takie kanapki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nic mi humoru dziś nie zepsuje, bo za rogiem weekendzik na mnie czatuje xD

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam pomidory, ale na kanapce muszę posolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatnio codziennie zajadamy sie pomidorami malinowymi prosto z naszego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zrobiłaś mi takiego smaka, że pojechałam do sklepu i zrobiłam sobie takie kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam pomidorki! latem są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru