GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 września 2015

824. Makijaż z paletki Sleek Arabian Night Smoke & Shadow

Witajcie!

Dziś oko pomaziamy.

Użyjemy do tego zacnej paletki Sleek Arabian Night Smoke & Shadows, o której pisałam tu: Klik!

Oto efekt:





Użyte kosmetyki:

a) oczy: eyeliner Lovely Pin Up; tusz do rzęs Loreal Telescopic Clean Definition Klik!; baza pod cienie własnej roboty: Klik!

b) użyte cienie:



Makijaż  był wykonany przed pracą, wytrzymał całe 8 godzin i dał czadu również na babskiej imprezie piątkowej, o której pisałam tu: Klik!

A co Wy myślicie o malunku Leona?

Kathy

60 komentarzy:

  1. Bardzo jest Leon utalentowany malarsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nie potrafie malować... Ile bym nie próbowała to wychodzi jak wychodzi... Ech :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, Leonie, ładnie, i ważne, że trwało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to oczko zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą paletkę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i jakie śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż. I kolory fajne:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój makijaż i ważne, że służył Ci cały dzień. * Przewodników wszelakich dość jest wszędzie, jeszcze jeden i to w moim wykonaniu byłby zbędny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że okazał się byc taki trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż - wieczorowy, ale też niczego nie jest za wiele :) Osobiście dodałabym jeszcze sztuczne rzęsy - myślę, że dodały by "pazura" całemu lookowi!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! We mnie ostatnio obudziła się sroka i mam mega fazę na błyszczące cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o paletce sleek dużo dobrego więc chyba czas na wypróbowanie jej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, a ja coś ostatnio nie używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten liner trzeba bylo troche czyms zaprawic, odbil sie i zalapal cien, ja uzywam duraline i poki co jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem ładny ten malunek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci to wyszło! Sama chciałabym się umieć tak pomalować... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny efekt, idealny właśnie na różne przyjęcia. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam paletki sleek i ich pigmentację! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory, coś czuję że i mi było by ładnie w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie przypomniałam sobie, że mam paletkę Sleek, której jeszcze nigdy nie użyłam, bo ciągle o niej zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, zbyt zaawansowany makijaż, jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej paletki nie miałam, trochę za dużo blyszczących cieni, ja wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie zrobione oczko, jednak ja bardziej wolę matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę tam się interesuję makijażem i uważam, że powinnaś dodać matowy beżowy cień na linię pod brwiami i tym matowym cienie wyblendować dobrze ten połyskujący, który dałaś na załamanie powieki :) Jak spróbujesz to zobaczysz czemu tak uważam ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w ten upał to w ogóle cieni nie tykam ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Odcienie brązu i złota to jest to!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna paletka i ładny makijaż :) Nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Ci tych gęstych brwi *o*

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt bardzo mi się podoba :D
    Sama na co dzień nie używam cieni do oczu i zadowalam się jedynie tuszem do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przyjemny makijaż i w moich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No Leos, szalejesz, pieknie i ponetnie :)!
    Mi komp padl i tak cichaczem u corki po necie buszuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba się zaopatrzę w takie :) Fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie kolory na powiece :-)!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru