GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 września 2015

830. Przesyłka od Dom Soczewki!

Witajcie!

Dziś przybywam do Was o poranku z postem radości pełnym.

Mianowicie otrzymałam kilka dni temu przesyłkę zacną od Domsoczewki.pl.

Dla zainteresowanych, acz niewiedzących:
Domsoczewki.pl, to firma internetowa, która zajmuje się dystrybucją różnego rodzaju produktów dla osób mających problemy ze wzrokiem.
Krótkowidze, dalekowidze, astygmatycy znajdą na stronie Domsoczewki.pl, wszelakie cuda, potrzebne dla  swych ślepych ślepek.

Płyny do soczewek: Klik!, soczewki zwykle: Klik! i kolorowe: Klik! i etui do nich: Klik!, pojemniki do soczewek: Klik!, czy też krople do oczu: Klik!

Różne kolory soczewek, różne pojemności płynów do nich, do wyboru krople do koloru pojemniki, co tylko duszy się zachce!

Oto natomiast co do mnie przybyło a tajemnej pace:


A tu wszystko razem:
od lewej: Unika Plus Hyal wielofunkcyjny płyn do czyszczenia soczewek miękkich, 500 ml; pęseta do uchwycenia soczewek; pojemnik do soczewek; Air Optix Day & Night soczewki kontaktowe na noc i na dzień.

Płyn do soczewek:
taka pojemność za tak niewiele: Klik!


Soczewki:

do kupienia na sztuki: Klik!


Pojemnik na soczewki:

cena zacna tu: Klik!

Pęseta do soczewek:

fikuśna do ucapienia tu: Klik!


Coś słodkiego na dolę krótkowidza:


Cała powyższa zawartość cieszy me oko i raduje duszę.

Zaczynam Wielkie Testowanie owych cudów.
Nie muszę mówić, że na pierwszy ogień poszły urocze cukierasy?

Dziękuję firmie Domsoczewki.pl. za świetną przesyłkę!
Wszystkie produkty przydadzą mi się bardzo, bardzo!

A Wy jak ze wzrokiem stoicie?

Kathy i Leon






59 komentarzy:

  1. ale super współpraca :)
    życzę miłych testów .

    OdpowiedzUsuń
  2. O Malkontentka jakimś cudem ma niezły wzrok. To jedno ma niezle;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe soczewki nawet mnie kuszą :-) Potrafisz rozbawić z rana tymi słabościami do słodyczy :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka, też by mi się przydały takie soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal używam okularów, ale coraz bardziej zaczynam przekonywać się do soczewek i muszę je w końcu wypróbować :D
    Zazdroszczę tak wspaniałej przesyłki. Książkę wysyłam już dzisiaj do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłka, a raczej jej zawartość świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera, otóż mój zaczął się sypać i okulistę odwiedzić muszę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego płynu i ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś skuszę się na soczewki? Na razie okulary rządzą:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra, nigdy nie miałam soczewek. noszę okulary

    OdpowiedzUsuń
  11. No to pozostało mi życzyć Ci miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie stosuję soczewek, na razie mam dobry wzrok. ;) :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ze wzrokiem na razie ok:) udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wadę wzroku mam od dziecka, szczęśliwą posiadaczką soczewek jestem od 4 lat wcześniej męczyłam się z okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od piętnastu lat mam problem z oczami , przed dwa lata leczone jagodami przez panią dr n,med. a potem już tylko szkła - najpierw okulary a obecnie od 7 lat szkła kontaktowe , a za rok mam nadzieje na laser .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już mam swój ulubiony sklep w którym kupuje od lat. Obecnie mam spokój od soczewek i zakładam raz na czas jednodniowe. Za długie chodzenie w soczewkach też nie jest do końca dobre. Fajnie by było mieć normalny wzrok ale niestety jestem ślepa jak kret

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie super przesyłka! :-) Nie dziwię się, że zaczęłaś od cukiereczków, sama bym tak zrobiła haha!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zobaczyć ofertę tego sklepu, bo płacenie 300 zł za moje soczewki w visionexpress jest bardzo bolesne ;p
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też noszę soczewki! A te cudeńka - piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też się zdarza nosić soczewki, choć nie potrafię zrezygnować z okularów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy cukierki poprawiły wzrok? Może ja też zacznę stosować taką terapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja bałabym się testować soczewki od tak, od jakiejś firmy... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Soczewek nigdy nie nosiłam, boje się ich trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo zazdroszczę możliwości posiadania soczewek :) ja mam za małe oczy jakkolwiek dziwnie to rbzmi haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nie muszę nosić soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting products! I'm your new follower # 454 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. miłego testowania!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Paczuszka robi wrażenie, to czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. temat mnie nie dotyczy bo ja noszę okulary ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem strasznym krótkowidzem, bez soczewek/okularów ani rusz!
    Pierwszy raz widzę pęsetę do soczewek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. aktualnie nie mam problemów ze wzrokiem ale świetna sprawa ta strona! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I dobry był batonik? Czekam na jego recenzję :D
    Nie znam tego sklepu, ostatnio robiłam zamówienie na szla.com, a że kupiłam 24 sztuk, to do końca roku mam w czym chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się zastanawiam nad soczewkami ale poczekam jeszcze:)
    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  34. Włożyć bym włożyła, ale za nic w świecie bym tego nie wyjęła xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój wzrok się ciągle pogarsza i noszę okulary, ale soczewek nie preferuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiam się nad soczewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I znów, weszłam do ciebie i coś słodkiego :D
    Hm, ja osobiście wolę soczewki starszej generacji - tj. B&L ^^ Z tymi nowszymi moje oczka gorzej się dogadują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam po nominację: http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/2015/09/lba-19-relacja-grom-challenge.html? ☻

      Usuń
  38. Na szczęście ja soczewek nie potrzebuję, noszę okulary, bo czasami jestem ślepa, ale lubię siebie w nich, także na pewno z nich nie zrezygnuję tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem niestety krótkowidzem,dodatkowo mam jeszcze astygmatyzm,ale noszę okulary,jakoś nie mogę się przekonać do soczewek

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim bądź razie jestem ciekawa Twoich opinii na temat tych soczewek, Leonie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Okulary:) Lubię siebie w nich, więc nie wiem czy kiedyś z nich zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ekstra :) ja nie noszę soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z moim wzrokiem na szczęście bardzo dobrze, ale przekażę tę stronę mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie, przesyłka świetna :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przymierzałam się do soczewek, ale niestety zostały mi źle dobrane. Widziałam podwójnie :) i wróciłam do okularów.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nigdy nie nosiłam soczewek tylko okulary.Juz od jakiegoś czasu zastanawiam się nad soczewkami.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna paczuszka :)
    jednak wole okulary
    mozesz mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mam problemow ze wzrokiem, ale ciesze sie Twoja radoscia Leos :) Udanych testow :)!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pęseta do soczewek??!! znaczy mam sobie tym z oka soczewki wyciągać??!! nigdy!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru