GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 14 września 2015

836. Wyniki konkursu z kremem Kailas!

Witajcie!

Dziś oto nadchodzi Leon, by ogłosić światu blogowemu dobrą nowinę.

Mianowicie, czas na wyniki konkursu z kremem Kalios.

Przypominam, że jako zadanie konkursowe trzeba było uruchomić drzemiące głęboko pokłady mózgownicy i napisać, czemu danej personie należy się ów cudny kremik.

Po głębokich dumach i zadumach doszłam do wniosku, że laury zwycięstwa należą do następujących trzech ziomów:

1. żaneta serocka9 sierpnia 2015 13:26
 Obserwuję jako: Żaneta serocka
 Sponsora lubię jako: Żaneta serocka
 Mail: cytruska87@gmail.com
Chcę wygrać krem Kailas, bo mam problemy skórne. Na łuszczycę używam maści sterydowych. Chciałabym zrobić sobie od nich przerwę, spróbować czegoś mniej inwazyjnego. Może się okaże, że Kailas przyniesie spodziewane efekty.
Baner: http://www.babskikacik.pl/ 

2. Paulina Stachyra22 sierpnia 2015 15:45
 Obserwuję jako: Paulina Stachyra
 Sponsora lubię jako: Paulina Stachyra
 Mail: paulina.st91@gmail.com

 Chcę wygrać krem Kailas, bo... jestem bardzo pociągająca dla owadów, Wszelkie komary, meszki, gzy, często niestety także osy nie potrafią przelecieć obok mnie obojętnie, bez wpijania się w moje ciało. Przetestowałam sporo aptecznych "odstraszaczy" oraz żeli i maści łagodzących, ale niestety nic mnie do końca nie usatysfakconowało. Może zrobi to więc krem Kailas? :)

 Baner: nie mam bloga, ale udostępniam tutaj:
https://plus.google.com/103990863907004917634/posts/HtARNQDYjVh

3. Ola1 września 2015 00:09
Obserwuję jako: Ola Szum
 Sponsora lubię jako: (Imię i pierwsza litera nazwiska/całe nazwisko jak kto woli) Ola Szum
 Mail: ol4@amorki.pl
Chcę wygrać krem Kailas, bo... myślę, że mi się przyda! Kiedyś miałam mega wielki problem z trądzikiem, obecnie jest dużo lepiej, niemniej jednak jakieś syfki czasem wyskakują oraz straszne przebarwienia na twarzy :( Dopiero po nałożeniu podkładu jakoś wyglądam. Także myślę, że krem mi się przyda i liczę na to, że mi pomoże :)
 Baner: TAKhttp://zielony-pokoik.blogspot.com/

Pannom powyższym gratuluję niezmiernie i proszę o podanie adresów zamieszkania na: kathyleonia88@gmail.com do wysyłki kailasowego mazidła.

Nagrodę będzie wysyłał sponsor, czyli PPHUD Ayurvedik.
Leon służyć będzie li za pośrednika.

Bądźcie czujni, bo niedługo Leon startuje z kolejnym konkursem!

Kathy




35 komentarzy:

  1. Oooo dzięki, poniedziałek zaczyna się super :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Będę czekać na następny konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkim bardzo gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Gratulacje dla zwycięzców:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, mnie wybrałaś! Dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru