GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 11 września 2015

833. Na piątek!

Witajcie!

Dziś, jak to w piątek przystało, będzie pysznie i słodko.
Ale nie tylko!

Do owej rozkoszy podniebienia dojdą także witaminki! zbożowe

Oto czym będę się delektować o poranku:




Batony Corny znam i lubię od lat.
Chętnie sięgam po ich zacną, płatkowo-zbożową konsystencję słodką.

Wersja Brownie przykuła mi oko kilka dni temu w markecie.
I tak się patrzyła, spozierała i uśmiechała do mnie z półki sklepowej, że wziąć ją musiałam.

I powiem Wam szczerze, że to najlepsza wersja Corny, jaką smakowałam.

Coś wspaniałego!
Delikatne połączenie chrupkości płynącej z ziaren oraz głębokiego, porażającego smaku czekolady.
Wypisz wymaluj - zbożowe ciasto z kakaa!

Jestem powyższym oczarowana i zniewolona - czegoś tak dobrego dawno nie jadłam.

Od razu humor mi się poprawił po ciężkich czterech dniach roboczych, dzięki czemu i ta piątkowa zmiana wydaje się przyjemniejsza do przeżycia.

A Wy co dziś macie na talerzu?

Kathy i Leon


48 komentarzy:

  1. To sobie osłodziłaś życie od samego rana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smacznie wygląda... Ja dziś jogurt i Kit Kat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś we Francji mieszkać kochana, tutaj czekolada jest obowiązkowa na śniadanie ;-) Ja mam tradycyjnie :jajecznicę z serkiem czosnkowym ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... Ja tez jestem fanka batonów Corny. Lubie ten zielony:). Ja mam piatek pod zdechłym psem. Synus mi w nocy zachorował. Oka nie zmrużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie batoniki są pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te batoniki to moje wspomnienia z dzieciństwa:) Brownie nie widziałam,poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest faktycznie dobry, ale jeszcze lepiej smakuje, jak zrobisz taki batonik sama!! :)
    pozdrawiam, http://mikrouszkodzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam! Szczególnie w wersji bananowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja codziennie pochłaniam miliony lodów wciąż :D mimo, że wakacje sie skończyły

    OdpowiedzUsuń
  10. już 10 30 a ja jeszcze nic nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Corny, szczególnie bananowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że dzisiaj nie wychodzę z domu, to chociaż tego batonika nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czasu temu jadłam je, całkiem smaczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na śniadanie bagietka czosnkowa z biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie jadam tego typu przekąsek, ale smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, mniam:) Udam, że nie widziałam zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie zajadam się czekoladą orzechową, taki mój obiad.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio u Ciebie same dobroci :) Corny to coś dla mnie, pyszne ale zawsze jest usprawiedliwienie, że to przecież zbożowe; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niedawno zjadłam kaszę mannę na mleku migdałowym z bananem :D było smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjadłabymmm! A ja mam na talerzu drożdżóweczki z nutellą co sobie dzisiaj zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam ten ze zwykłą czekoladą oraz bananowy ! Niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wersji brownie jeszcze nie widziałam, popatrzę jutro w sklepie, bo też bym chętnie ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja czekam aż ktoś mi upiecze coś dobrego :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę go zjeść! A jeszcze bardziej wersję mleczną. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nigdy ich nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieee, jak ty mnie dręczysz zdjęciami tych słodkości :D A moje 100 dni bez słodyczy? Uh, nie pomagasz, moja droga :D
    Ja dziś pożeram Bake rollsy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiesz, że nie jadłam żadnej wersji tych batoników :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Corny :) Najbardziej bananowe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Od czasu do czasu mogą być, ale wolę inne rzeczy jak mam już wrzucać w siebie cukier :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wygląda, chyba jeszcze nigdy nie jadłam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jadłam go, też mi smakował, ale ostatnio te batony się coś pogorszyły :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ze słodyczy to ja preferuję śledzie... słabo,no nie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Łomatko, jak ja dawno corny nie widziałam (co ja w takim razie pacze? xD)
    Wygląda smakowicie, poszukam i spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Brownie? Jeszcze takiego nie jadłam. Muszę koniecznie spróbować. Zapowiada się przepysznie :) niby big a po zjedzeniu zawsze odczwam lekki niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze mówiąc nigdy nie jadłam tych batoników, ale skoro tak zachwalasz to na pewno spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przed snem tu do mnie takie rzeczy! :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Znaczy sie zastrzyk energii z rana, na jutro by mi sie przydal ;p

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru