GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 19 września 2015

841. Konferencja Meet Beauty w Warszawie!

Witajcie!

Kilka dni temu otrzymałam wiadomość, że zostałam zakwalifikowana do intratnej imprezy blogowej, jaką jest konferencja Meet Beauty 24.10.2015 r. w Warszawie.

Zgłosiłam się na to wydarzenie całkiem spontanicznie, czując chęć wyjścia z Leonem gdzie dalej w świat szeroki.
Nie spodziewałam się zupełnie, że wśród 250 blogów zostanę wybrana i ja.

Miło i przyjemnie będzie więc ruszyć 4 litery i podążyć na spotkanie innych, zarażonych pasją kosmetycznych panien z całej Polski naszej.

Tak więc cóż, poznajmy się!



Dla zainteresowanych strona wydarzenia: Klik! i wszędobylski FB: Klik!

Kto z Łodzi się wybiera?

Trzeba się zgadać na wspólne zdobywanie stolicy!

Kathy z Leonem

50 komentarzy:

  1. A to miłego spotkania:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie. Czekam na jakąś fotorelacje ze spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to gratuluję. Ja w czymś takim nie startowałam, brak czasu i w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego spotkania!! ;))
    Dziękuje za miły komentarz :-)

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie. Będziesz miała co wspominać i na pewno poznasz wielu ciekawych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie wszystkim Wam zyczę przyjemnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) udanego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. tez dostałam zaproszenie, ale nie pojadę mam trochę za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, z całego serca zazdroszcze, sama bym się wybrała! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się wybieram, ale mam blisko :) Kilka przystanków autobusowych :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam się wybrać, ale nie odpowiada mi termin i mam za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :). Ja mam bardzo blisko, ale nie zgłaszałam się :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym wiedziała, ze się zgłosiłaś to i ja bym się zgłosiła ;) A tak jakoś nie wyszlo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zatem udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę, za kosmetyki się wzięłaś :))
    Widziałam, że masz problem z tłustą cerą i rozszerzonymi porami, nie wiem czy stosowałaś, czy stosowałaś, ale polecam effaclar duo z La roche posay :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, czekam na relację!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo! Może się zobaczymy gdzieś na mieście? ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała trochę bliżej, chętnie bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  19. I Ty tez Leos??? Gratuluje i zazdraszczam :)! Szkoda, ze wczesniej nie wiedzialam o tym wydarzeniu, moze tez jakims cudem udaloby mi sie zalapac, tym bardziej, ze w tym czasie bede prawdopodobnie w PL ;( Baw sie dobrze Kochana, licze na relacje zdjeciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę udanego spotkania :) Ja się nie zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałem jechac jednak idę do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Fenomenalna sprawa, też bym tak chciała!! :) W takim razie czekam na relacje :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy tam jadą, a ja znów przespałam... ech, czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety musiałam zrezygnować z uczestnictwa. :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wysyłałam zgłoszenia, bo mam jednak trochę za daleko. Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że spodoba ci się w Wawie, ja na co dzień chodzę tam do szkoły na Żoliborzu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama wybrałabym się na taką konferencję. Szkoda że nie miałam możliwości, może za rok będzie znowu organizowana i będę mogła w niej uczestniczyć. Świetny blog i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru