GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 4 września 2015

826. Na piątek!

Witajcie!

O piątku cudowny i wspaniały wreszcie nam zawitałeś znów!

Aby oddać Ci cześć, dziś będzie czekoladowo i chrupiąco.

Oto czym się raczyć będę z racji na ten cudowny czas:




Te małe pychotki wyczaiłam w Tesco w dziale słodkości za ok. 3 zł.

Opakowanie od razu przyciągnęło moją uwagę - coś a'la miniaturka moich ukochanych acz drogich Maltesersów.
Ich smakiem nic nie może się równać...

Jak jednak sprostają zadaniu zakupione kulki z marketu?
Powiem Wam, że całkiem, całkiem.
W smaku łakocie z Tesco są naprawdę dobre i rzeczywiście przypominają ziomów Maltesersów.
Rozpływająca się w ustach czekolada, pod nią chrupkie wnętrze...

Doprawdy czego chcieć więcej przy porannej, piątkowej filiżance kawy z mlekiem?

A Wy co zajadacie sobie?

Kathy i Leon

63 komentarze:

  1. Narazie zastanawiam się jakiś to zjeść śniadanie. Nie lubie z samego rana opychać się słodyczami. Ja natomiast w Rossmanie wychaczyłam: Lilla Stars takie małe gwiazdki. Pamietasz je? Slodziutkie i mleczne rozpływające się w ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj Dzień Czekolady więc przekąska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie jem kanapkę z serem i szczypiorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam maltersy i na pewno poszukam ich w Tesco :D
    Sama objadam się teraz owsianką :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się metabolizm z wiekiem zwolnił, więc beztrosko nie mogę sobie zajadać słodyczy.Postanowiłam wczoraj ,że słodkości będę jadła , gdy ktoś mnie będzie gościł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się z samego rana zajadam książką . Czekolada leży na biurku i czeka na lepszy moment bo dzisiejszy dzień zapowiada się kiepsko - padający za oknem deszcz i zimny wiatr. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pyszności :D mam słabość do słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ograniczyć słodycze, muszę ograniczyc slodycze...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wracam do domu i umieram z głodu :/ I chyba się skuszę na pudełeczko czekoladek, które znajduje się w torebce :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie jadłam tych chrupek ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam ich jeszcze ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiele różnią sie od markowych a w dodatku trochę można zaoszczędzić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi wystarczyła sama kawa, ale wieczorem coś schrupię, w końcu za 8 godzin zaczynam urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno nic słodkiego nie zajadam, nie jem słodyczy i nawet nie mam na nie szczególnej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do kawy słodkości zawsze mile widziane ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziel się piątkową słodyczą ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubiłam je w dzieciństwie :) Babcia na rynku kupowała, a później już nie mogłam ich nigdzie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie sprawdzają się w dekoracji tortu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piąteczek musi być smaczny, bo jakże inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam Tesco w pobliżu więc nie miałam okazji skosztować tych kulek :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Musieliście mi zrobic smaka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale narobiłaś mi apetytu na coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam niestety takie chrupacze. :D Może takie chrupiące kulki to nie aż tak, ale wszystkie mini ciasteczka, herbatniczki czy wafelki to mogę jeść i jeść. :D Te wyglądają obłędnie, zwłaszcza, że są w różnych kolorach. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Osładzasz życie normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam!! Również mam słabość do żelków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jadłam, są faktycznie dobre :). * W moich przewodnikach byłyby prawie same zdjęcia i mało treści, bo pisarz ze mnie marny. Nie potrafię "ubierać" zdań w piękne słówka, nie potrafię "lać wody " :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że nie odwiedzam Tesco, bo słodycze uwielbiam, a wiem, że moje ciało już niekonniecznie :d

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę sprawdzać. :)

    http://delikatnamateria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam przekąski słodkie i chrupaki wszelkiego rodzaju :) a w ciąży to się chce podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tych nie znam, pożarłam drożdżówkę na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusisz słodyczami ;) Dobrze, że na mnie już coraz mniej kusząco działają słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pamiętam takie chrupki z dzieciństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz mam ochotę na coś słodkiego :(
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie zajadam z kolei orzechy ziemne z solą. Zawsze to trochę magnezu;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie zjadłam ptysia, także też na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Narobiłaś mi smaka na Maltersy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniam, nieźle wyglądają te kulki, ale czekolad Milki nic nie zastąpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jadłabym! Ale mam marsa. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz jak podejść, by narobić ochoty na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Uh, nie lubię cię :D Ja tu właśnie jestem w trakcie wyzwania 100 dni bez słodyczy :D A to moja miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  41. mnaim maniam uwielbiam te chrupki w czekoladzie ;) Pyszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja to nie mam apetytu coś dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam Maltesersy, jedne z moich ulubionych łakoci

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie pyszności :D a ja tu akurat na diecie i słodyczy prawie nie ruszam, choć czasem się skuszę na loda :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bardzo lubię owoce w czekoladzie z Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zrobiłam się głodna *o*

    No bo jak się uśmiecham to te zdj nie wychodzą dobrze i ładnie :'CC

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nic nie zajadam, bo do slodyczy juz totalnego odrzutu dostalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. dawno czegoś takiego nie jadłam :D ale mi smaka zrobiłaś... w ogóle to ja nie mam u siebie w mieście Tesco :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Słodko,słodziutko,ja dziś zaszalałam z Mc wrapem i pepsi w mc donaldzie,a teraz wyrzuty sumienia:P

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja to jestem łasuch na słodycze :) Mniamm :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Twoje piątkowe, słodkie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru