GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 września 2015

851. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

W ramach wtorkowego odmóżdżenia po ciężkim poniedziałku, przybywam do Was ze skromnymi łupami zakupowymi.

Wszystkie rzeczy były kupione pod tzw. kwestią chwili, czyt. poprawienia nastroju.

Oto co przywitałam radośnie z kosmetyków:

od lewej: Perfecta Beauty, krem matujący do cery mieszanej 30+, ok. 14 zł, Rossman; All About Beauty balsam do ciała Body Lotion do cery suchej, ok. 5 zł, Tesco; Isana płyn do kąpieli Na Dobre Samopoczucie, ok. 6 zł, Rossman, Love & Desire feromony damskie, ok. 50 zł, Allegro; Tesori d'Oriente perfumy Smoczy Kwiat, ok. 20 zl, Allegro 

A tu z podziałem.

Najpierw feromony:


To pefrumy smocze:


Płyn do kąpieli:



Balsam do ciała:


Krem:



A tu nabytek niekosmetyczny z Biedronki:

Baletki, ok. 15 zł, Biedronka

Z powyższych łupów jestem niezmiernie zadowolona, gdyż za niewielkie pieniądze udało mi się upolować same cuda.

Balsam do ciała i płyn do kąpieli już testowałam.
Pierwsze wrażenie - zapowiadają się zacnie.

Perfumy Smoczy Kwiat niuchnęłam raz i drugi i oniemiałam.
Coś wspaniałego!
Nuta mocnej, głębokiej słodyczy dosłownie zniewala z nóg.

Feromony i krem czekają na swoją kolej.
Dla zainteresowanych: feromony kupiłam, co by - według obietnic producenta - ludzie byli milsi.
A że pracuję z tabunem niewyżytych emocjonalnie i agresywnych kursantów, to wiecie...

Baletki biedronkowe natomiast to jedne z wygodniejszych butów, jakie nosiłam.
Ładnie wykonanie, stabilna podeszwa i urocza kolorystyka - czego chcieć więcej od kamaszy poniżej 20 zł!
Mam tylko nadzieję, że nie rozwalą mi się np. podczas biegu do tramwaju...

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy i Leon


61 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam parówki, ser, cukier i chleb :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy Smoczy Kwiat zapowiadają się ciekawie. Ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te baletki. Sama chętnie bym sobie takie kupiła :D
    Jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawował ten balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na baletki to chyba już trochę za zimno? :D Ja bym chyba w nich zamarzła rano :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy Smocze? z samej nazwy już intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy smocze brzmią ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm. wierzysz, ze feromony działają?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronkowe buty prezentują się okazale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślisz, że na wściekłych pacjentów feromony również zadziałają? ;) Miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak pachną smocze perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te smocze perfumy mnie strasznie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy :) Baletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi w Biedronce udało się upolować jesienne botki na obcasie.Ile kosztuję te perfumy? Co do Isany to sporo osób ją zachwala ale jakoś nie mogę się przekonać żeby ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że perfumy sprawdzą się! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio wcale na zakupy nie chodzę :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ostatnie zakupy to zamówienie ciuchów z neta, którymi już się chwaliłam :D
    Co do kosmetyków, zrobiłam sobie małe zakupy w kilku sklepach i trochę się nazbierało :) Byleby tylko w październiku jak najmniej wydawać na to pieniążków, bo już studia się zbliżają wielkimi krokami.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Feromony, wow! a ja ostatnio zamówiłam synowi piżamę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio za dużo kosmetyków nabyłam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy! Jestem bardzo ciekawa zapachu płynu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Isanę i Perfecte bardzo lubię. :-) Świetne buciki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio kupuję książki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudne zdobycze - gratuluję. A ja ostatnio kupiłam sobie kurtkę skórzaną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jak pachną te smocze perfumy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. smocze perfumy pierwszy raz o nich słysze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog. Dużo ciekawych informacji. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby buty długo posłużyły :)) A zakupy pod wpływem chwili są najlepsze, szkoda tylko, że potem mi się robią od tego mega zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa Smoczego Kwiatu?:)

    U mnie też parę rzeczy wpadło w tym woski YC:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię żele pod prysznic z Isany. Zawsze mają fajne, intensywne zapachy, które otulają całą łazienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapachy Tesori bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta smocza perfuma mnie nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem ciekawa tego kremu, daj znać jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Isanę! ;) ostatnio tylko z tej firmy kupuję żele pod prysznic, jestem zadowolona, bo zamiast 10 zł wydaję jakieś 3-4 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Te baletki wyglądaja cudnie! Muszę poszperać w biedronce :D
    Zaintrygowały mnie perfumy i płyn do kąpieli :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie poprawiacze humoru to zdecydowanie najlepsze zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nic ciekawego nie kupiłam :) Ale Twoje butki prezentują się bardzo fajnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne łupy :-) Ja nabyłam wrześniowego shiny boxa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się buciki :) ja muszę przystopować z kosmetykami :) Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio to chyba największe zakupy robię w pobliskim ryneczku i kupuję owce i warzywa, bo zaraz na nie skończy się sezon. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tesori d'Oriente są świetne :) Uwielbiam te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi ten balsam strasznie skórę wysuszał... i dłuuugo się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem bardzo ciekawa tych perfum, bo również lubię mocne i słodkie ;p Gdzie je kupiłas? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Smocze perfumy? Brzmi ciekawie. ;) Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie przy poprawianiu nastroju pada na kolorówkę lub pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne baletki:) ja z lidla wróciłam z botkami:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice products and these flats are adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hahaha ciekawe jak feromony sie sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaintrygował mnie zapach Fiore del Dragone. Nie znam, ale z tego, co sprawdziłam, nuty ma bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne zakupy. Mam nadzieję, że poprawiły Ci humor :) Ludzie niewyżyci emocjonalnie są wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe jak się sprawdzą te feromony. :)
    ja na zakupy się dopiero wybieram, a lista dłuuuuuga... ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog! Czemu sie nigdy nie chwaliłaś? Odkrywam Twoje nowe oblicze :) i używamy tego samego kremu do twarzy heh ps kiedy wpadasz na impezę ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru