GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 6 września 2015

828. Po sobotnie dumanie

Witajcie!

Donoszę wszystkim zainteresowanym, że sobotnia impreza była nader udana.

Bawiłam się pysznie.
I to dosłownie i w przenośni.

Żołądek boli bowiem z przejedzenia, usta z chichotu, a głowa z nadmiaru plotek.

Zatem niedzielny dzień służyć będzie za regenerację.

Trzymajcie się ciepło!

Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. No to fajnie. A jutro już do pracy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepło- dobrze powiedziane, nie wychodzę dzisiaj z łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie,że impreza się udała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głowa na pewno boli od nadmiaru plotek, a nie czego innego? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że się dobrze bawiłaś. Odpoczywaj w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłej regeneracji, cieszę się, że wieczór się udał, nie mogło być inaczej. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczywaj zdrowo ,każdy po baletach potrzebuje regeneracji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczywaj, życzę ci miłej niedzieli :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To swietnie, oby więcej takich miłych sobót :) zregeneruj się dobrze!
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę ;) Mam nadzieję że udało Ci się zregenerować :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanej soboty :D I mam nadzieję, że regeneracja dzisiejsza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ponieważ już niedzielny wieczór życzę dobrego i przyjaznego poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To super, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby jak najwięcej tak udanych spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciesze sie, ze sie dobrze bawilas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że odpoczęłaś po sobocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że impreza się udała :)
    Ja wczoraj miałam grilla i niestety pogoda nie dopisała :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedzielny wypoczynek po sobotnim relaksie-super:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty się regenerujesz, a ja wczoraj od 4:00 do 24:00 byłam na nogach:/ i dziś też nie miałam szans na wyspanie się:(

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak tam ?? lepsze samopoczucie?? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że impreza należy do udanych i zazdroszczę nieco zarazem. Sama bowiem wybrałabym się na takową i nieco wyluzowała, ale perspektyw brak;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami warto tak się pochichotać, nawet jeśli później odczuwamy mięśnie brzucha;) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  23. ciesze sie ze dobrze sie bawilas!

    OdpowiedzUsuń
  24. mam nadzieję, że udało Ci się w pełni zregenerowac ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam już któreś kolejne opakowanie i też mogę je polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, ze sie udala :)! Relaksik niedzielny byl na maksa ;)?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru