GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 18 września 2015

840. Na piątek!

Witajcie!

Dziś, z racji na cudowny koniec tygodnia i zapowiedź... pracującej soboty, trzeba będzie nabrać sił trochę.

Oto co doda mi kurażu przed jutrzejszą walką z kursantami:





Ten oto cudny drink to nic innego jak likier kokosowy.

Mocny, słodki, o kokosowym zapachu wysp tropikalnych.
Już jeden łyk sprawia, że człek czuje się odprężony, szczęśliwy i taki beztroski.

Ów trunek zacnie smakuje sam - nieźle trzepie wtedy - jak i w połączeniu tzw. drinkowym.

Jeśli jeszcze go nie próbowaliście, koniecznie zmieńcie to!

A Wy co dziś żłopać raczycie?

Kathy i kokosowy Leon

61 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie próbowałam likieru kokosowego :)
    Ja dzisiaj planuję w końcu się wyspać i obejrzeć swój serial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jeszcze nigdy nie próbowałam, jestem wierną fanką słodkich win! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kosztowałam tego cudownego napoju :) Ale chętnie bym żłopnęła :P\
    Ja po powrocie z pracy uraczę się słodkim,owocowym piwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypiła taki likier :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie go kupiłaś? Uwielbiam wszystko co kokosowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się kawką raczę. Kopiko 2 w 1 słodzoną ksylitolem. Tego kokoska nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za likierami, chyba że do drinków :P Konkretnie mówię o Malibu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamciu na dzisiejszy wieczór byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. likier kokosowy! czekaj, czekaj, zaraz u Ciebie będę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam zbytnio za smakiem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. mYślałam,że tak od rana się raczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest to samo co zwykłe mohito ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wzgardziłabym kokosową nutką ;-) U mnie dziś będzie malinowe mohito :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym zjadła lody z odrobinką likieru wieczorem po pracy :)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz go na oczy widzę i tak czuję, ze nie ostatni!
    Ciekawam jakby smakował w sokiem ananasowym? Wypróbujemy kiedys? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj sobie kupiłam szampana, po którym nie ma ani śladu :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo to jest coś dla mnie! Kokos i procenty :D Musze znaleźć ten trunek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! ;))

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie lubię kokosa więc nie dla mnie, a dziś w prawdzie imprezowym stylu będe piła herbatki z miodem, pomarańczą i imbirem haha:D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubóstwiam Cię i ten likier <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym go spróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kokos i z chęcią bym go spróbowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno pyszny ;) w mojej lodówce chłodzi się już cydr.

    OdpowiedzUsuń
  25. Soczek w obecnej chwili :P. Nie widziałam wcześniej tego kokosa :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham kokosowe rzeczy więc może sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kokosowe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. A na pewno zmienię, bo jeszcze nie próbowałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. W jakimś drinku z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja biedna w domu odpoczywam po pracy ech :D Sobota wolna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja najbardziej lubię likier czekoladowy, czekoladowo-orzechowy, ale ten też jest mniam ;) Mam jedną teraz o tym smaku, ale innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam likery czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O ciekawy smak, musi być pyszny, ale na pewno też bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam likier kokosowy *o*
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze, mam fazę na świeczki kokosowe, kosmetyki i na ten zapach, muszę koniecznie kiedyś się napić tego likieru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. mniam mniam kokosowy likier ...hmmm ;) a na 15 trzeba iść do pracy buuuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Domyslam sie, ze smakuje wybornie :) U mnie sie wczoraj wina wytrawnego za duzo polalo, wiec dzisiaj i lepetyna mniej wytrawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. To pewnie coś w stylu MALIBU? Taki właśnie smak towarzyszył mi w młodszych latach.Pamiętam jaka byłam dumna jak chłopak kupował mi go na dyskotekach,a inne miały tylko piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam. Uwielbiam smak i zapach kokosa, swego czasu moim ulubionym drinkiem było Malibu z mlekiem. Będę musiała poszukać tego zacnego napoju.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapowiada się rewelacyjnie, zwłaszcza że lubię smak kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim nr 1 jest Malibu ;) ale ze względów zdrowotnych nie mogę go sobie "aplikować" zbyt często ;) a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru