GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 5 września 2015

827. Sobotni relaks!

Witajcie!

Dziś Leon ma dzień lenia.
Wybywa bowiem sobie z miasta hen daleko na działkę za miastem do znajomych.

Będą śmiechy, będą tańce, będzie jedzenie i picie.
Oczywiście wszystko w umiarze.

Trzymajcie za Leona kciuki, by nie zgubił rachuby wśród ilości pożartych smakołyków.

Kathy

38 komentarzy:

  1. Relaksuj się :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja idę na wesele dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam weekend pracujący ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku. U mnie szaro, buro i deszczowo więc z działki nici

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw(cie) się dobrze !!!! :*

    Pozdrawiam
    (http://delikatnamateria.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  6. zabrałaś aparat by porobić zdjęcia dla Nas jak się bawiłaś? ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak fajnie :D wypoczywaj i wypoczywaj ile sie da :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnego odpoczynku, ja siedzę w pracy. u mnie zimnooo

    OdpowiedzUsuń
  9. aaah impreza na dzielce, najlpiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Baw się dobrze :) W końcu jest co świętować - pierwsza sobota września ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym sobie pojechała :D. Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach zazdroszczę! Ja dzisiaj w pracy, jutro do pracy ech. :D Miłego relaksu i zabawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego weekendu życzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dzisiaj mam dzień lenia w końcu :D Mam nadzieję, że wypoczynek się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam wczoraj wyjechać, ale nam się plany posypały :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wypad był udany :)! :*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru