GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 marca 2016

1030. Włosowa aktualizacja - marzec 2016.

Witajcie!

Dziś pora na aktualizację włosową.


U włosów to samo co zwykle.

Czasem się puszą, czasem nastroszą, czasem się pokręcą.

Ogólnie jest z nimi w porządku, tylko trochę zaczęły wypadać jak to wiosną bywa.


Teraz porównania czas.


Najpierw przypomnienie ze stycznia:





A teraz stan marcowy:












Dane poglądowe: 


Długość: ok. 63 cm  (mniej więcej 3 cm do kosza)

 Skręt: wywijas warkoczowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję
 Olejowanie: raz na tydzień olejkiem Babydream: Klik!

Używane produkty:





Od góry od lewej:


1. Montibello Treat Total Repair maska odbudowująca do włosów zniszczonych, do maskowania co drugie mycie (od ucha w dół),
2. Montibello Treat Total Repair szampon odbudowujący do włosów zniszczonych, do mycia,
3. KMS California Ad Volume Spray spray do włosów zwiększający objętość, do stylizowania przed wyjściem (Klik!),

4. Żel aloesowy z Gorvitydo aloesowania włosów (Klik!) raz w tygodniu.

Od dołu od lewej:


1. ZSK spirulina, dodawana do szamponu w metodzie kubeczkowej (Klik!),

2. Maść przeciwgrzybiczna własnej produkcji: Klik! - codziennie po czesaniu, wklepywana w łepetynę.

A Wy jak tam z włosami się bawicie?


Kathy Leonia

67 komentarzy:

  1. Olejowanie Babydreamem to dla mnie nowość :) Muszę przetestować u siebie. Powiem Ci, że według mnie pięknie Ci w takim warkoczowym pokręceniu włosów. Ja akurat nie znam nic z Twojej pielęgnacji. A co do wypadania to wiosną to norma, niestety. Pozdrowionka, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się moje włoski intensywnie odżywiać na wiosnę <3 Regularnie olejuje, i kremuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wypadają 365 dni w roku.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz pięknie poskręcane włosy:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio tylko olejuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super włosy ;)na wiosnę zdecydowanie wymagają większej uwagi, bynajmniej u mnie tak jest.
    Pozdrawiam i zapraszam do sb ;)http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieeee ładne długie, moje po tej odzywce firmy jantar naprawdę szybciej rosną widać efekty. Ja tylko póki co jej używam plus szampon

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka pielęgnacja ewidentnie służy Twoim włosom bo prezentują się naprawdę fajnie. Pięknie pofalowane i do tego takie błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o takiej długości! Wspaniałe masz te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje wlosy wygladaja pieknie. Dlugosc ich jest imponujaca. Tak trzymaj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloesowanie włosów to dla mnie nowość, muszę spróbować. Ja uwielbiam olejowanie olejem kokosowym nierafinowanym, cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się falują Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje teraz też zaczęły więcej wypadać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne włosy masz po warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne włosy masz :) Zazdroszczę długości ;) Sama planuję moje jeszcze trochę podhodować :) Przy okazji, właśnie mi przypomniałaś, że miałam je obciapać olejem ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne włoski!
    oczywiście obs!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne włoski, ale chyba powinnaś bardziej zatroszczyć się o skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem zapomniałam o spirulinie. ;) A mam duże opakowanie, które czeka od dawna. Mam nadzieję, że jest jeszcze odpowiednie do użycia.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawi mnie to połączenie żel aloesowy+włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają, ale zdziwiona jestem tym żelem aloesowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od kilku miesięcy wybieram się do fryzjera podciąć końcówki;p Może w kwietniu mi się to uda;p

    OdpowiedzUsuń
  23. O kochana ale masz piękne włosy ! Ja też staram się zapuszczać, jedynie co 2 miesiące podcinam końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Leon piekne masz te wlosiska:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko mi się podoba - długość, kolor i skręt. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed każdym myciem nakładam olej na włosy. Też kiedyż używałam babydream do tego ale się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  27. Zainteresował mnie żel aloesowy :)
    Ja na razie używam jedynie odzywki do spłukania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam tylko olejów już teraz, tylko tyle mi wystarcza :D
    Wcześniej miałam strasznie spuszone włosy!

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja i olejuje i nakladam maski, odzywki i wcierki ;-) Zalezy mi na jakosci i dlugosci po ostatnich zabiegach :-D

    Twoje juz jakie dlugie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie Twoje włosy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne włosy. Moje też zaczynają teraz wypadać.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie wybieram się w piątek do fryzjera, podciąć moje włosy, bo już są ciut za długie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dziś swoje zmierzyłam i melduję, że mam długość... do majtek ;p ;p ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne wlosy, i ich kondycja, zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety mi włosy wypadają nagminnie ale to raczej kwestia mojej chorobowej przypadłości aniżeli czynników zewnętrznych :( poza tym jestem raczej leniem jeśli chodzi o nadzwyczajne traktowanie włosów :p codzienne mycie, odżywka i maska raz w tygodniu w zupełności mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne włoski i ten skręt :D ostatnio czaję się na ten żel aloesowy ale nie mogę go nigdzie znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne włosy :) https://aleksisaliss.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne :) wydają mi się jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja swoje zostawiam w spokoju, zapuszczam na ślub:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja swoich szczerze nie lubię. Nie dość, że bardzo szybko się przetłuszczają to jeszcze muszę walczyć z ich układaniem. Ewidentnie mamy inną wizję ich wyglądu... W Twoich podoba mi się bardzo kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Są teraz bardziej puszyste i podoba mi się to . * Nowy post nie szybko będzie, bo teraz ogródek ma pierwszeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie z włosami coraz gorzej;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne masz włosy, tez chce taka długość! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne włoski! :) Ja teraz podcinałam i farbowałam, na razie staram się trzymać jedną długość, troszkę za ramiona. Bo tak mi najwygodniej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę podciąć swoje końcówki... :P Ja używam odżywki biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Biedna... to musi być masakra myć takie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  47. nigdy nie dodawałam spiruliny do szamponu:) świetny pomysł!
    ładne fale na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne masz włosy i kolor zaj.....y :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zacna blondo-rudo-coś grzywa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  50. Zacna blondo-rudo-coś grzywa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  51. włoski piękne :) Mnie teraz czeka wizyta u fryzjera :) Podcinanie cieniowanie farbowanie .... :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja ostatnio włosy tak zaniedbałam, że to szok, muszę się ogranąć bo wiosna dla moich to zawsze krytyczny okres...

    OdpowiedzUsuń
  54. Mmm śliczne masz włosy :D Takie długie. Ja wciąż zapuszczam, ale bardzo trudno ;)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  55. nie męczy Cię czasem ich długość?

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie długie :) Końce trochę przerzedzone, ale masz je gęste :) Aż nie wierzę, że mamy tyle samo w obwodzie kucyka ;p

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawych produktów używasz do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru