GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 25 marca 2016

1025. Na piątek!

Witajcie!

Dziś, jak to w piątek przystało, będzie coś dobrego.

A że niebawem Wielkanoc, zrobimy sobie słodkie nawiązanie do tradycji owych Świąt, czyli do jajek.

Oto one w niecodziennym wydaniu.

Tu w ubranku:




A tu bez skorupki:




I po odgryzieniu wieczka:



Powyższe jaja to wyrób Milki.

W tzw. czteropaku za ok. 15 zł mamy 4 słodkie okrągłe baryłki oraz fikuśną łyżeczkę do wyjadania wnętrza.
Nie wiem jak Wy, ale ja zanim skapnęłam się, że ów sprzęt stołowy jest, tak już połowę jajeczek pochłonęłam w ukontentowaniu.

Co by tu chcieć więcej?
Słodka i chrupka czekolada, pyszny krem, fikuśny wygląd...

Mogę z przekonaniem rzec, iż to moja ulubiona wersja pisanki!

A Wy jakie jajka lubicie wcinać?

Kathy i Leon

83 komentarze:

  1. Ech a człowiek dobrowolnie rezygnuje ze słodkiego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zrobilas mi smaka :)) a dzisiaj scisly post i nie wolnoo :))

    Zapraszam do obserwacji ;) ja juz obserwuje :))
    Vademecumpiekna.blogspot.com

    Milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy je już mieli, tylko nie ja. Czuje się jak jakaś ostatnia na świecie :P Muszę czym prędzej popędzić do sklepu i wyczaić je zanim pozamykają sklepy na Wielkanoc ;) Mam zamiar w te święta wsuwać bowiem nie tylko klasyczne jaja kurze na milion sposobów, ale jak najbardziej nie pogardzę i czekoladowymi, ot co :D Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie to musi być przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W smaku cudowne <3 obserwuje juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku *.* jeszcze tych z milki nie jadłam, ale długo mnie nie musisz do tego przekonywać hihi :D
    świetne zdjęcia, patrząc na nie wszystkie robię się coraz bardziej głodna :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ich jeszcze nie jadłam;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi smaka :P miłego

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeja, ale smakowicie wygląda! Koniecznie muszę posmakować w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo są smaczne, uwielbiam je :)

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne. * Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena nie powala, ale z chęcią bym posmakowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie słodkie, ale jakie geniaaaalne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jadlam i unikam slodkiego :-) Nie lubie czekolady a jak juz, to tylko oreo *__*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej to lubię na miękko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są boskie <3 dorwałam je w biedronce za 9 zł :) Przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne. Ja ostatnio kupiłam w biedrze takie mini jajeczka i ciągle ciągnie mnie do nich heh

    OdpowiedzUsuń
  18. są absolutnie najlepszej, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko co czekoladowe ląduje na stole jako ozdoba a potem chłopaki wciągają z apetytem. Ja staram się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko co czekoladowe ląduje na stole jako ozdoba a potem chłopaki wciągają z apetytem. Ja staram się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dzisiaj postnie, bez żadnych słodyczy;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych jeszcze nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł mieli :) a i pewnie smaczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej, nie bądź żyła, podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz są za 9.99, ale u mnie ciągle wykupują

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo ale mi narobiłaś ochoty, nie jadłam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam, ale będę z synkiem delektować się w Święta:) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam je i czekam do niedzieli ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale mi smaka narobiłas :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale mi narobiąłś ochoty na czekolade ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te czekoladowe jajka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają pysznie :) Nie zachęca mnie jedynie cena, ale po Twoim wpisie twierdzę, że warto wydać te 15 zł i zajadać się takimi pisankami :) Mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę koniecznie ich spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają smakowicie. Ja już niecierpliwością czekam na czekoladowe zająca z Lindta... Hmm, rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  35. jadłam je nie raz, teraz jestem na diecie, więc spadaj mi tu z nimi:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie ładne jajeczko. I na pewno bardzo smaczne. Ja jednak wolę zwykłe jajko ugotowane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To i Kinder niespodzianki! <3 Omnomnon :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaaaaa musze je mieć. Kocham takie jajka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa byłam jak te jajka wyglądają w środku :p Dieta nie pozwala mi, ale skoro idą święta to na pewno coś zjem! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super ! :)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* !
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Rok temu brat przywiózł mi to jajko z Niemiec :D Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tam lubie wszystkie jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj kusiły mnie te jajka, ale postanowiłam być silna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie widziałam takiego jajka.Wesołych Świąt Wielkanocnych w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  45. A miałam je kupić i zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  46. słyszałam, że są niedobre, ale osobiście nigdy nie jadłam :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Takich jajek jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku wygląda smakowicie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz widzę takie jajeczka, ale wyglądają tak smakowicie... Jejusiu, ale bym sobie je zjadła teraz!
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  50. Te jajeczka są pyszne, miałam okazję spróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Kusisz...kusisz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A tak dobrze szło mi unikanie słodyczy :D
    Też sobie takie kupię ;)
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzeci raz piszę komentarz o tym, że mam zakaz kupowania świątecznych jajeczek, bo znikają w tempie zastraszającym. Czy to tylko u nas, czy zbliżające się, jakiekolwiek święta, powodują wzmożoną ochotę na słodycze?

    OdpowiedzUsuń
  54. moje dziewczyny dostały na zajączka, zajadają ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ojej *.* musiało być pyszne ;)
    Mój blog:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. w Panierce :P
    Na gotującą się wodę robisz taki wir i wbijasz jajo, łyżką lekko podrzucasz białko aby w miarę miało kształt okrągły, wyciągasz z wody osuszasz i panierujesz i na olej :P trzeba tak zrobić aby żółtko było leiste mmmm coś jak jajo na miękko ale w panierce :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja lubię w koszulkach, na miękko i jajecznicę ;) Ale te Twoje wyglądają bardzo pysznie, mam ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru