GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 marca 2016

1028. Paznokcie na dziś cz. 18

Witajcie!

Dziś w towarzystwie wody płynącej wszędzie po ulicach - w końcu Śmigusa czas - przybywam do Was z manicure świątecznym.

Oto moja propozycja delikatnego szpon malunku:








Użyte specyfiki:

od lewej: Effective Nails lakier do paznokci nr 10; Wibo Express Growth nr 346

 Powyższe zdobienie to pierwsze w mojej karierze malowanie pazurów dwoma różnymi kolorami lakierów.
Zwykle bowiem trzymałam się jednego odcienia i nie potrzebowałam innego do towarzystwa.

Teraz jednak, zainspirowana różnego rodzaju filmikami na YT, postanowiłam zaszaleć.
Stąd na pazurach gradacja czekoladowych barw.

Jak się oba lakiery sprawdziły w tym oto duecie?

A nader zacnie!
Jednak to lakier od EN uwiódł mnie od pierwszego maźnięcia.
Cudny, mleczo-kawowy kolor, mało wkurzający zapach, szybkość wysychania i duża pojemność.
A do tego trwałość - 5 dni bez ucieczek!

Lakier Wibo też się spisał nieźle, ale po 3 dniu zaczął odpryskiwać i musiałam nałożyć go ponownie...

Ale nic to, bo i tak całość wygląda super i z pewnością nie raz wrócę do tego właśnie połączenia.

A Wy co macie na pazurach?

Kathy i Leon


49 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie. Takie nudziaki z przełamanym mocniejszym i mroczniejszym kolorkiem. Ja też ostatními czasy eksperymentowałam z łączeniem dwóch barw na jednej łapce. Obecnie u mnie na pazurach króluje pudrowy róż, bo znalazłam swój stary lakier i cieszę się nim jak dziecko :D Poza tym wczoraj malowałam to na dziś jeszcze jak najbardziej taki mani może być. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery nude, a z kolorem są jeszcze lepsze! Miłego Dyngusa hihihih. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię nudziaki, chociaż dziś na moich paznokciach króluje fuksja:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory :) Ja teraz mam na paznokciach koral :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, moje teraz tylko odpoczywają z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie daje paznokciom odpocząć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nudziakowo-brązowo, spokojnie i elegancko masz. Ja na razie mam gołe.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w swieta króluje czerwien- klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 dni to u mnie standard jeśli chodzi o trwałość lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt kontrastu Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolory ;) Lubię dwa kolory na paznokciach ;) U mnie naturalne paznokcie;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało wiosenne te Twoje paznokcie - pomyślałam, po czym spojrzałam na swoje... stalowoszare... też niezbyt wiosenne. Chyba czas się przestawić na inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie czarne paznokcie. Nudziakowy kolor kroluje u mnie na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nie umiem ładnie i równo pomalować paznokci;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Ja mam akurat fazę na pastelowe kolory z brokatowym palcem serdecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio przestałam lubić mieszać kolory ... jakiekolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten ciemniejszy kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki, zestawienie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda elegancko, a u mnie klasyczna czerwień na święta :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne :) uwielbiam połączenie nude z brązem. Sama często tak robię też.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie. Podoba mi się ten jasny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się ten jaśniejszy lakier. Jeszcze nie widziałam, żeby ktoś malował 2 ostanie paznokcie inaczej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam pomalowane tak samo pazurki tylko jeden paznokiec na beżowo :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie, bardzo stonowanie i z klasą :) U mnie obecnie kolor purpurowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyczne zestawienie kolorów do wszystkiego pasujące, to lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ostatnio królował róż na paznokciach :D Jednak co do lakierów z Wibo mam dużo, dużo zastrzeżeń. Kupiłam kiedyś piękny, granatowy odcień, wszystko super, ale już po pierwszym użyciu zaczęły tworzyć się pęcherzyki powietrza. Po drugie lakier nie wytrzymywał nawet 2 dni (po dodatkowym użyciu utwardzacza). Więcej nie zdecydowałam się na tę markę i raczej zdania nie zmienię. Drugi lakier ekstra. Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie i po pierwszym dniu odpryski widać !

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie lakiery z Wibo bardzo dobrze się trzymają ; 5 dni spokojnie w dobrym stanie

    OdpowiedzUsuń
  31. BardzO ładne, też mam ten lakier z wibo tylko inny odcień ;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten kolorek z Wibo :) Też mi szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie kolorki! Ja na razie muszę moje paznokcie zregenerować, bo przez ponad 2 tygodnie nosiłam żele i trochę się poniszczyły :<

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wygląda takie zestawienie lecz zdecydowanie wolę jasne odcienie różu i czerwień :) ale ten kolor z wibo jest super

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tego typu kolory na paznokciach! Przyznam szczerze, że nie tylko dlatego, bo fajnie wyglądają, ale nie widać z kilometra jak odpryśnie lakier :D:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nudziakowy odcień jest śliczny, choć po kolorze w butelce nigdy bym nie przypuszczała, że na paznokciach da taki ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  38. Może następnym razem na przemian? :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru