GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 11 marca 2016

1011. Na piątek!

Witajcie!

O jak to dobrze, że już piątek!
Radość ma dosłownie granic nie zna.

Po ciężkim, wyczerpującym psychicznie i fizycznie podróżowym tygodniu, będzie wreszcie czas jutro na babskie ploty i winko zacnie krwiste.

Nie mniej jednak, aby przetrwać jakoś zacnie 8 godzin dzisiejszej zmiany, trzeba się nakawować.

Oto moja propozycja pysznego trunku kofeinowego na dziś:



Ta powyższa delicja to kolejna propozycja kawy tzw. sezonowej z Mcdonalda.
Próbowałam już wersji malinowej: Klik!, szarlotkowej: Klik!

Teraz pora na Creme Brulee.

Powiem Wam, że całkiem smaczny z niej gagatek.
Te urocze, słodkie łezki bezowo-karmelowe na górze fajnie komponują się z mleczną pianką i następującą pod  nią esencją kawową o smaku popularnego deseru Creme Brulee.

Myślę, że zmęczone łasuchy będą ukontentowane: trochę słodkości szybko stawiającej na nogi.

A Wy co dziś sączycie?

Kathy i Leon w mlecznej pianie

62 komentarze:

  1. Kawę piję tylko czarną, mleko mi nie służy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce masz mleko bez laktozy :) za ok 3 zł może po takim ci nic nie będzie. Mają też sojowe różne smaki (czekolada, wanilia, naturalny) albo zrób sobie mleko kokosowe bo bardzo łatwo się je robi :) i będziesz mogła delektować się kawusią z pianką :)

      Usuń
  2. ja tam z piątku się nie cieszę, bo jutro muszę jechać na uczelnie:/ mam zaliczenie, a nic nie umiem:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego. Ja się biorę za zrobienie zielonej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammm, piję właśnie kawę ale nie tak smakowitą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie wygląda, ale cóż, ja dzień zaczynam z herbatką ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piątek a na szkolenie iść trzeba :D Pójdziesz za mnie? :P
    Ja tylko wrócę to kawę będę pić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji nie piłam a wygląda bardzo smakowicie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się zastanawiałam co to jest to na górze:D Wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawki nie lubię, ale herbatki nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sobie zaraz zrobię pyszną kawkę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kawę z Mcdonalda, ale tej jeszcze nie piłam, narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja sobie zrobię w domku kawkę ale Twoja wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sobie weekendu winkiem nie umile, bo każdy chce pić ohydną wódkę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz tymi kawami! Dobrze, że kupiłam sobie nowe smaki kapsułek do ekspresu za granicą, to sobie wypiję amaretto, a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jakiś uraz do kaw z McDonalda, prawdę mówiąc w ogóle tam nie zaglądam. Wolę zrobić sobie kawę w domu z różnymi bajerami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, chyba czas odwiedzić McDonald's, ta kawa wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz rano w Mc Donalds jest kawa za darmo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda ;) Musze spróbować tej malinowej :P
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  20. Za smakiem kawy nie przepadam, ale zapach bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo kusząco. Idealny weekendowy umilacz czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za słodkimi kawami, ale jak widzę takie cuda to aż mam ochotę. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm co za pysznosci u Ciebie ! :*


    <3

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba warto spróbować, zachęciłaś skutecznie do tego. * Dziękuję za przytulenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kawy w ogóle nie piję :P ale dziś są urodziny mojego M. wiec chyba muszę wybić by mieć siły do nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda pysznie! Ja dziś sączę z mojego nowego i pierwszego jednocześnie;) ekspresu do kawy ...herbatę owocową:) No to smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że nie lubię kawy, bo prezentuje się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. osttanio mam kawowstręt ale tej chyba muszę spróbować :) uwielbiam creme brulee, ostatnio nawet skusiłam się na lody o takim smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie przepadam za kawą, jednak ta wygląda smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak lubisz te kawcie z MC Donalda jak ja....:) dzisiaj piłam szarlotkową . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zobaczyłam te kulki na górze i myślę "WTF, orzechy?!" :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisałam już, ale miałam jakieś problemy z internetem chyba i się komentarz nie opublikował, niestety. Pyszny deserek w formie kawy. Z takim początkiem dnia to zmiana minie jak torpeda i weekend się zbliży z prędkością światła - czego Tobie i sobie życzę. Przyda się troszkę wypoczynku. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czego ja dziś nie sączyłam! Fervex, sok malinowy, herbata malinowo-jabłkowa, herbata z cytryną, teraz czas na imbir :D Nie ma to jak przeziębienie i wszystkie jego... smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda ciekawie ;p dawno w mc na kawie nie byłam, a kiedyś czekając na pociąg chodziłam na carmelową latte:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda przepysznie :)
    Kawa w macu zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusisz! Jeszcze nie próbowałam :) PS. Zapraszam Cię do mnie na aktualne rozdanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham creme brulee, ale nie lubię kawy... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kawa wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda baaardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kusisz kaloriami na całego! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie przepadam za tym wariantem smakowym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Smakowicie wygląda :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale mi narobiłaś smaku! Koniecznie muszę się takiej napić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłam ostatnio w mc i zapomniałam o tych kawach a mam takiego smaka :) drogie są :D?

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiedziałam, że takie cuda serwują w macu :D Chyba muszę się wybrać xd Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale pyszka ! Miłego weekednu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie smakowe mleko z kapką kawy dla posmaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym zjadła tylko to z wierzchu ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru