GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 18 marca 2016

1018. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie kluskowo i jajecznie.

Zamiast żłopać kawę, uraczę kiszki czymś bardziej konkretnym.

Oto moje danie na dziś:






Powyższe cudo to nic innego jak podawany kilka tygodni temu przepis na kluski z jajkiem: Klik!
Zamiast ketchupu dodałam dla przywołania wiosny odrobinę zielonej pietruszki i posypałam całość oregano.

Prosto, pysznie, smacznie i szybko.
Czegoż chcieć więcej?

A Wy co dziś wcinacie?

Kathy i Leon

61 komentarzy:

  1. Mniam, ja póki co wyżłopałam jednak tę kawę:) miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tkwię przy kawie. Drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na śniadanie koktajl, a na obiad dzisiaj będę lepić pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegóż chcieć więcej? wegańskich przepisów haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy czegoś takiego nie jadłam. Dla mnie to zupełna nowość, ale w sumie lubię jajka na różne sposoby, więc jak najbardziej wypróbuję z chęcią. W sobotę zawsze na śniadanie jadam jajecznicę, to może tym razem się skuszę na taką alternatywę. Dodatkowo to oregano na pewno nadaje super posmak! Pozdrowionka na dziś i miłego piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaaaam <3
    Kupuje składniki i to robie <3

    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać,że lubisz to danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja rogala na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kanapki, kanapki. Całe życie kanapki :D haha, nie no żartuję, ciągle nie jem kanapek, ale dużo ich jest w moim menu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeżu... nie cierpię pietruchy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś domowa pizza i domowe drożdżowe ciacho z kruszonką i owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja droga wyszło Ci to popisowo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno juz nie jadlam makaronu z jajkiem :-D trzeba bedzie zrobic :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to zrobiłem się teraz bardzo głodny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tradycyjnie dziś wcinam ziemniaki :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniałaś mi, że pora coś zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś jak narazie tylko jedną kanapka i batonik. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Po Twoim wpisie jakiś czas temu zrobiłam sobie takie cudo, gdyż wcześniej nie jadłam takiego dania. I.... jest przepycha! *.* Takie niby nic, a zajadałam się jak nie wiem co :D Wersję z oregano też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak jest zielenina - biorę:) Ja dziś bez obiadu, na koktajlach owocowych;) Jutro będzie wyżerka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam takiego połączenia :)
    http://mam-tupet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Od rana na kanapkach... ale na obiad zaplanowałam pieczonego pstraga :D z kaszą jaglana i surówką z białej rzodkwi <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też dzisiaj stawiam na makaron, ale jako dodatki wybrałam szpinak i indyka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie proste i szybkie danie :) My dzis zaszalejemy z kaloriami - na obiad bedzie sznycelek w panierce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wcinałam pastę rybną :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A propos jajka: nigdy go nie lubiłam, ale ostatnio jem je na okrągło. Potem znowu mi obrzydną ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Studenckie danie moich koleżanek :) Ja nigdy nie jadłam bo bałam się, że mi nie posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. this looks yummy!!
    tweetykel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Supcio!!!
    Ja żarłam kolorowy makaron (bo innego nie było) z cukrem
    (Nie jest to dobre połączenie, nie polecam)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie na śniadanie batoniki domowej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Smacznego!:)

    Ja dzisiaj "pichcę" makaron z kurczakiem w sosie miodowym i z papryką :D Yummy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja uwielbiam jajecznice! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak to pysznie wygląda!!! Ciekawe, czy bym mogła zjeść to na diecie. :) W pierwszym momencie myślałam, że to jajecznica z pomidorami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam włoską carbonarę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wolę samą jajecznicę, ale jeśli Tobie odpowiada danie, to smacznego. * Dzisiaj rozpoczęłam prace w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się jajka już z domu skończyły, a po sklepowe nie pobiegnę :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze go nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też dziś jaja na śniadanie były, choć bez klusek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mniam, zjadałbym a uwielbiam się objadać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię takie szybkie dania :) zresztą ja w ogóle lubię kombinować w kuchni :P ale to już wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam ostatnio fazę na jajeczniczkę :D z makaronem nie próbowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kurczę, nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam jajecznicę...

    OdpowiedzUsuń
  43. Wczoraj nie pamiętam co jadłam, więc pewnie nic takiego.. a dzię jadłam z rana pyszną kiełbaskę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. zielona pietruszka ma dużo witaminy C

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam jajka. :)Ostatnio codziennie jedno zjadam na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kluski z jajkiem :) Dyżurna potrawa mojego dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru