GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 14 marca 2016

1014. Recenzja: Semilac pilnik prosty 100/80

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o pilniku.

Będę mówić o pilniku prostym 100/80 z Semilac.

Słowo od producenta: "Semilac Pilnik Prosty 100/180 to wielofunkcyjny produkt, który przeznaczony jest do profesjonalnej pielęgnacji paznokci. Pilnik posiada wiele zastosowań:
- modelowanie kształtu paznokci
- spiłowanie żelu lub akrylu 
- skracanie paznokci
Gradacja: 100/180  
100 - średnioziarnista
180 - drobnoziarnista 
Skład:
nie podano

Bohater w opakowaniu:










Po wyjęciu:



Od producenta:




Zbliżenie:



Grubość:




Szczegóły:


Cena i dostępność produkt dostałam na spotkaniu blogerek (Klik! i Klik!). Normalnie można go ucapić tu, czyli na stronie producenta, gdzie kosztuje ok. 5 zł. 

 Zapach: bez zapachu 
Konsystencja: zbita decha pilnikowa. 
Opakowanie i pojemność: plastikowa folijka zabezpieczająca zioma. Wymiary: 1,5/0,5/20 cm. 
Wydajność: bardzo dobra. Taki pilnik wystarczy na kilka miesięcy piłowania. 
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że z produktami Semilac  po raz pierwszy zetknęłam się na blogerskim zlocie, gdzie - w ramach tzw. sponsoringu - dostałyśmy kilka produktów do testów. Ów pilnik wpadł mi w oko od razu, jak tylko rozpakowałam paczki. I jak tylko nań zerknęłam, tak wiedziałam, że zdobędzie serce me. Przede wszystkim, świetnie piłuje nadmiar wystającej płytki paznokcia, wygładzając jednocześnie i nadając kształt szponom. Wystarczy kilka chwil, by z Wielkiego Zadziora zrobił się gładki i oku miły pazurek. Pilnik, mimo mocy swej, jest delikatny również dla płytki paznokci; używam go już kilka miesięcy i nic mi nie szkodzi. Produkt idealnie zatem sprawdza się w codziennej pielęgnacji dłoni i stóp; niestraszne mu nawet kilkutygodniowe szpony. Jego działanie, jak na produkt za ok. 5 zł, jest zatem imponujące. Jeśli do tego dodać wydajność, zgrabny wygląd i uniwersalność - ot cudo! Polecam go szczerze do manicure każdego rodzaju i maści! 

Ocena: 5/5  


Miałyście?  


Kathy z Leonem 

57 komentarzy:

  1. Pilników nie używam wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie używałam pilniczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie pilnik jak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pilniczek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda więc podsuwam swoje pazurki do opiłowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam kupuję w Rossmannie, w sumie pierwszy z brzegu. Nie zastanawiałam się nigdy zbytnio nad pilnikami:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeden z Avonu i tak mi potrzebny, ze nie wiem nawet gdzie jest..:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam najzwyklejszego pilnika na świecie i też się świetnie spisuje :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie, poza tym ma naprawdę dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pilnik jak pilnik :D zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tego typu pilników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi pilnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale jestem szczerze do niego zachęcona. Bardzo ciężko jest znaleźć idealny pilnik, a ten się takim zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamieniaj na inny, jeśli w Twojej ocenie jest 5/5. * Miłego dnia z promykami słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam cały zestaw semilac, więc żaden pilniczek n ie jest mi obcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wolę szklane pilniki :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się porządny pilniczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Semilac znam tylko z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny - również z Semilaca i też jest fajny. Na mój bardzo rzadki użytek (może ze dwa razy w miesiącu, czasem nawet nie) mam go już ponad rok, a on nadal wygląda jak nowy :D Robię paznokcie hybrydowe u kosmetyczki i wtedy ona opiłowuje moje pazurki i doprowadza je do stanu używalności ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, jaka szczegolowa recenzja pilnika :-D
    Ja dostalam jeden od mojej siostry i sobie chwale. Nie wiem nawet co to za marka ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam piknik. ;-;
    Przydatna rzecz, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Generalnie używam metalowych pilników, ale chyba moje paznokcie nie są z nimi w zgodzie, bo później są rozdwojone i w ogóle wyglądają gorzej niż przed zabiegiem. Ciężko mi dobrać pilnik, ale może skuszę się na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam teraz całkiem dobry w hippie wzory, który kupiłam w Carrefourze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od lat jestem przyzwyczajona do szklanych pilników i nigdy ich nie zdradzam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapowiada się ciekawie, w swojej kolekcji mam zarówno szklane jak i matowe pilniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji mieć. Mam pilników ekstremalnie wielką ilość w swoim domu, więc nie kupuję kolejnych. Wieki miną zanim mi się to wszystko zużyje. Tak to jest kupować dziesięciopaki ;) Jednak pilniczek wydaje się być bardzo, bardzo fajny! nie widzę większych wad :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja właśnie dumam nad kupnem zestawu startowego :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę poszukać go u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pilniki semilac są świetne, mam kilka i wszystkie są ostre jak brzytwa:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gradacja pilnika? Kobieto o czym Ty do mnie mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. WoW! Nawet nie wiedziałam, że takie są :O

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja mam taki z Rossmanna i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W swoim kuferku mam ich chyba z 10, ale tego jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. używam pilników 100/180 ale zawsze te w kształcie banana są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajnie byłoby nabyć taki naprawdę dobry pilnik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię hybrydy z Semilac :) Zwłaszcza hard

    http://www.OtwartySalon.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używam pilników, wcześniej miałam żelowe paznokcie, więc wówczas sporo zakupiłam pilników ale teraz leżą nieużywane.

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozsądna cena i dobra jakość to świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj zapuściłam strasznie paznokcie i starcie z pilnikiem zdecydowanie by się im przydało;)

    OdpowiedzUsuń
  41. na samą myśl o pilnikowaniu przeszły mnie mega ciary!

    OdpowiedzUsuń
  42. Osobiście wybieram tańsze pilniki, bo działaja identycznie, a w pracy jednak cena jest dość istotnym czynnikiem. Miałam kilka pilników tej marki, są świetne, ale w niczym nie ustępują innym pilnikom o tej samej gradacji.

    OdpowiedzUsuń
  43. dobrze wiedzieć:) ja ostatnio miałam pilnik szklany

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru